Jin vagyok, 18 éves és szakgimibe járok, ahol vendéglátáson belül a pincér szakot tanulom, ami igazán nehéz. Idén fogok érettségizni ami rengeteg stresszt és szorongást vált ki belőlem. Azt, hogy milyen irányba megyek tovább még nem igazán tudom, eddig a pincérre gondoltam. Nagyobb szakmát úgysem vállalhatok mert nem tudnám fizetni a tandíjat. A suli mellett dolgozni is járok hogy el tudjam tartani magamat és édesanyámat aki egy autóbalesetben lebénult így nem tud már dolgozni, persze műtéttel megoldható lenne minden de nincs rá pénzünk. Apa életét vesztette ebben a balesetben, amikor 10 éves voltam.
Most március van, ami azt jelenti hogy még két hónap van hátra az érettségiig. Nagyon stresszesek a napjaim, az éjszakáim. A mai nap is egy ilyen napnak indult. Reggel eljöttem suliba végig ültem 7 órát, majd hazamentem. Suli után egyből siettem a munkahelyemre hiszen kell a pénz hogy ne haljunk éhen anyával. Egy elég elegáns kávézóba dolgozok felszolgálóként itt Busanban. Jó a fizetésem ezért mindent megteszek azért hogy ne okozzak csalódást a főnökömnek. Hamar beértem a munkahelyre gyorsan átkaptam magamon a ruhát és már mentem is végezni a munkámat. Észre se vettem és már este 9 óra volt. Hazaérkezés után leültem tanulni hiszen szeretném megkapni az érettségimet bármennyire is utálok tanulni. Körülbelül éjfél lehetett amikor befejeztem a tanulást. Egyszer csak hirtelen valaki kopogott az ajtómon, anya volt az.
- Szivem, te még mindig ébren vagy? - kérdezte elkeseredett arccal.
- Igen, muszáj sokat tanulnom hogy sikerüljenek a vizsgáim. - feleltem neki.
- Ne gyötörd magad ennyire, sikerülni fog én hiszek benned! - bíztatott. Majd kiment a szobámból. Ezután gyorsan letusoltam és ágyba bújtam. Megnéztem az üzeneteimet és láttam hogy legjobb barátom már 3-szor hívott. Remélem nincs semmi baja. - gondoltam magamba kétségbeesve. Felhívtam,hogy megkérdezzem miért keresett, de nem vette fel. Úgy döntöttem, hogy majd holnap átmegyek hozzá és megkérdezem tőle, úgyis szombat lesz nincs se suli és a kávézó is zárva van.
Újra reggel lett, sütött a nap és a madarak is csiripeltek. Anya kiabált a konyhából hogy menjek enni mert kész a reggeli. Én meg már iparkodtam is hiszen nagyon éhes voltam. Hamar megreggeliztem és futottam is át barátomhoz.
- Szia haver! - köszönt nekem, mosollyal az arcán.
- Csáó Jimin!
Fel is tettem első kérdésem felé.- Miért hívtál ennyiszer tegnap? Valami baj van? - kérdeztem tőle,idegesen.
- Elég nagy volt a baj, ugyanis összevesztem a barátommal és a padlón vagyok most. - felelt, gondterhelt arcot viselve.
- Biztos vagyok benne, hogy megtudjátok majd beszélni Jungkookkal a dolgokat. Min kaptatok össze hogy te ilyen lehangolt és fancsali lettél tőle? - rákérdeztem.
- Lekapott egy lányt a szemem láttára és nem tudta megmagyarázni a dolgokat.Én viszont faggatni kezdtem ami miatt berágott rám és nagyon durván összevesztünk. - felelt, reményvesztett arccal.
- Nem volt esetleg részeg? - kérdeztem Jimintől.
- Nem látszott rajta mintha az volna. - válaszolt.
- Hmm, szerintem adj neki egy kis időt és utána beszéljétek meg nyugodt és fesztelen hangulatban. - mondtam neki, egy kis egyszerű tanácsot adva. Amit el is fogadott.
Annyira elbeszélgettünk hogy már este is lett, mindketten éhesek voltunk ezért beültünk a kedvenc kis hangulattal teli éttermünkbe és kajáltunk. Majd hazabaktattam. Anya már aludt, hiszen 11 óra volt, ezért megpróbáltam csendben beosonni a szobámba. Tusolás után ledőltem az ágyba és el is nyomott az álom.
A hét utolsó napján nem volt kedvem csatangolni sehol ezért úgy döntöttünk anyával hogy filmezünk egész nap. Így is történt. Beesteledett, megvacsiztam, letusoltam és mentem is aludni, mert holnaptól újra kezdődik a szenvedés.
***Sziasztok!<3 Ez az első könyvem, remélem tetszeni fog nektek. Nem teljesen egyedül írtam, kaptam némi segítséget is. Megpróbálom majd nem unalmasra írni tovább a ficit. Kérlek jelezd egy komival vagy csillaggal, ha tetszett!
Köszönöm hogy elolvastad! 💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hozzám tartozol || Namjin ff. - BEFEJEZETT
FanficJin egy 18 éves gimnazista aki most érettségizik,de jön egy férfi aki fenekestül felforgatja az egész életét. Namjoon egy 23 éves gazdag férfi aki a leendő elnök lesz Dél-Korea egyik legnagyobb modell cégénél. Vajon Jin és Namjoon élete találkozásuk...