NAM POV*
Beléptem a kávézóba ahol régen Jin dolgozott, szemeim egyből Yuna-t keresték. Odamentem hozzá köszöntem majd helyet foglaltam vele szembe. Leadtuk a rendelésünket is.
- Hány éves vagy Namjoon? - kérdezte Yuna.
- 23. Te? - válaszoltam vissza a lánynak majd belekortyoltam egyet a kávéba, amit már kihoztak.
- Én 22. Van valami kedvenc hobbid?
- Különösebben nincs, szeretek énekelni ha úgy van időm. Neked? Mit dolgozol? - kérdezgettem, hisz azt se szerettem volna ha csendben ülünk egymással szemben mert úgy piszok lassan telik az idő és még kínos is.
- Nincs hobbim. Az egyik alcégetek vezetője vagyok. - válaszolt, és már hozták is az ételünket.
A vakrandi további részében beszélgettünk még ilyen nagyon alap dolgokról, őszintén kicsit unalmasnak találtam a lányt. Mondta, hogy nem szeretne boldogtalan kapcsolatot és nem szerelmes belém - hálistennek - ezért csak maradjunk egyszerű ismerősök. Nagyon örültem szinte ugrándoztam volna hogy nem akar tőlem semmit.
Elkövetkezett a másik randi, nekem meg már a tököm tele volt az egésszel, a faszomért kell nekem ezt csinálni, csak Jinnel akarok lenni életem végéig, ha ma nem jövök ide most is szerelmemmel lennék es romantikáznánk. Apám igazán felfoghatná hogy nem akarom a hülye vakrandikat.
Belépett az ajtón Eunha. Elég csinos lány azt kell mondjam. Leült a velem szemben lévő puha sötétkék székre, ahol ezelőtt Yuna ült.
Ismét elkezdődött az unalmas, alap dolgokról való dumálás. Ez a lány már egy fokkal nyíltabb és színesebb személyiség volt. Sokat mesélt magáról még vicceket is mondott. Én is megpróbáltam mesélni magamról de sokkal zárkózottabb voltam mint ő.
*másnap*
- Szia Jin! - jött be az irodámba én pedig felálltam hogy átölelhessem.
- Szia Nam! Képzeld, tegnap néztem videókat a modellkedésről, hogy hogyan kell lépni meg hasonlók, azthiszem már elég jól megy. Jól fogok teljesíteni a bemutatón, ígérem. - mondta Jinnie.
- Úgy legyen szerelmem. - majd egy aprócska puszit hintettem ajkaira.
- Már nem sokára végzek, esetleg ha ráérsz csinálhatnánk valamit.
- Nagyon sajnálom Jin, de nekem ma késő estig dolgoznom kell. Már nagyon szeretnék kettesben lenni veled, vágyok az érintésedre, a csókodra, mindenedre. Igérem holnap mindent bepótolok s együtt leszünk egész nap. - mondtam neki a teljes igazságot, én is ugyanúgy vágyok rá mint ő rám, érezni akarom mindegy egyes porcikáját.
- Rendben Nam, semmi gond, akkor holnap találkozunk! - mondta majd egy puszit nyomott arcomra és már el is viharzott.
Biztosan nagyon megbántottam szegényt, szívét lelkét beleadja hogy jó legyen a kapcsolatunk én pedig sokszor visszautasítom a programokat mert apám faszságai miatt nem érek rá. Csak ne tudja meg hogy én újra vakrandikra járkálok, akkor aztán rendkívül összetörném őt, s vele együtt én is összetörnék. Nagyon szeretem.
- Főnök, hív az elnök. - mondta asszisztensem miután kopogott és bejött az ajtón.
- Megyek.
- Mit szeretnél megint? - kérdeztem tőle kissé gúnyosan.
- Itt az új randid. Holnap, Jungsik étterem, 15:00.
- Nemár apa. Még mindig ezt játszod? Nem látod hogy nem akar összejönni? Hagyd abba a felesleges próbálkozást. - szóltam fel erőteljesebb hangon.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hozzám tartozol || Namjin ff. - BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarJin egy 18 éves gimnazista aki most érettségizik,de jön egy férfi aki fenekestül felforgatja az egész életét. Namjoon egy 23 éves gazdag férfi aki a leendő elnök lesz Dél-Korea egyik legnagyobb modell cégénél. Vajon Jin és Namjoon élete találkozásuk...