NAMJOON POV*
- Milyen ajánlat? - vont kérdőre a kis hercegem. Látom kiváncsi.
- Szervezek egy nyár eleji kollekciót és kéne nekem pár ember aki modell lenne a bemutatón. Lehetnél te az egyik. Szép a testalkatod, helyes a kis pofid, megpróbálhatnád. Dolgozz a cégünknél. - mondtam el neki az ajánlatom. Igazából nagyon félek, hogy mit fog válaszolni erre. Remélem elfogadja, ha a cégünknél dolgozik majd, talán közelebb kerülhetek hozzá, s lehet köztünk több is.
- Hát Nam.. el kell mondjam félek, hogy nem menne, sosem modellkedtem, tuti elrontanám a bemutatót ami rontana a cég hírnevén. Esetleg kérhetek gondolkodási időt? Mikor lenne a bemutató? - kérdezett kis kíváncsian.
- Május végén, az érettségi után lenne. Igen, kaphatsz, de miután megírtad az érettségit szeretném hallani a döntésedet. - mondtam neki, s közben kezembe vettem az evőeszközöket s újra enni kezdtem.
- Köszönöm Nam! - villantott egy kis mosolyt, ami elég cuki volt.
JIN POV*
Elfogyasztottuk a kajánkat és hozták is a számlát. Féltem, biztos nagyon drága lesz és most kihajítok egy rakat pénzt egy kajára. De nem akartam csórónak tűnni Nam szemébe ezért vettem elő a pénztárcámat, s már fizettem volna de Nam megelőzött. Mondta, hogy ő fizet, majd legközelebb visszahívom. Ez azt jelenti, hogy akar több ilyet? Nem igazán akartam elfogadni, hogy ő fizessen de végül belementem. Felálltunk és távoztunk az étteremből.
- Szeretnél egy kicsit sétálni? - kérdezte Namjoon.
- Igen. - válaszoltam s közben úgy mosolyogtam mint a tejbetök.
- Nagyon cukin mosolyogsz, mondtam már? - bókolt nekem.
- Nem tudom, vagyis.. nem emlékszem.. - válaszoltam, s közben a tarkómat vakartam.
Elindultunk egyik irányba majd egy játszótérrel szemben találtuk magunkat. Senki sem volt már ott, hisz már késő este volt. Úgy döntöttünk, hogy bemegyünk és szórakozunk kicsit, mint valami két óvodás. Namjoon hozott a játszó melletti éjszakai boltból két fagyit. Elfogyasztottuk s közben hintáztunk és beszélgettünk.
Elég későre járt mire kijátszottuk magunkat, mostmár ideje lenne hazamennem. Nam felajánlotta hogy hazavisz amit persze el is fogadtam. Az út vissza Busanba hosszú volt, útközben halkan szólt a zene s közben beszélgettünk. Azt hiszem sikerült megismernem kicsit. Miután megérkeztünk a házunkhoz, kiszálltam a kocsiból, majd Nam is utánam. Megöleltük egymást majd elköszöntünk.
Anya már aludt, ezért csendben be battyogtam a szobámba kezembe a virággal amit Nam adott. Gyorsan letusoltam és ágyba is bújtam. Megszólalt a telefonom, egy üzenet jött.
Kim Namjoon
Nagyon jól éreztem ma magam, remélem lesz még több ilyen alkalom és remélem te is jól érezted magad. Jó éjszakát Jin! ❤️Kim Seokjin
Én is nagyon jól éreztem magam, köszönöm, hogy itt vagy nekem és elmondhattam a problémámat. Jóéjt! ❤️Végig gondoltam a mai napot majd álomra hajtottam a fejemet.
***
Sziasztok! Itt egy újabb rész, remélem elnyerte valakinek a tetszését a könyvem eddigi részei. 💜 Kérlek jelezzétek akár komival akár csillaggal ha tetszett! 🫶🏻 Legyen szép napotok/estétek!
Köszönöm hogy elolvastad!
STAI LEGGENDO
Hozzám tartozol || Namjin ff. - BEFEJEZETT
FanfictionJin egy 18 éves gimnazista aki most érettségizik,de jön egy férfi aki fenekestül felforgatja az egész életét. Namjoon egy 23 éves gazdag férfi aki a leendő elnök lesz Dél-Korea egyik legnagyobb modell cégénél. Vajon Jin és Namjoon élete találkozásuk...