JIN POV*
Végre!! Végre megtörtént! Egy pár vagyunk! Eszméletlenül boldog vagyok most, mostmár csak azon kell gondolkodnom, hogy hogy mondom el anyának, azt, hogy az én párom egy férfi és nem egy lány, mint ahogy mindig is akarta.
Most fent vagyok Nam lakásán, ő elment a konyhába valamiért én pedig itt ülök a kanapén ahol múltkor a mellkasán aludtam.
- Meginnál velem egy pohár bort ünneplésképpen? - kérdezte Nam.
- Persze, ez a minimum. - vágtam rá, s közben vigyorogtam.
- Szuper! Akkor már töltöm is.
Megittuk a bort s közben beszélgettünk, elmondtam neki hogy még az első találkozásunkkor a kávézóban felfigyeltem rá, csak nem tudtam mit érzek pontosan. Majd egy rövidke csend után megszólaltam, láttam az arcán, hogy valami nem oké..
- Mi a baj Nam? - kérdeztem tőle.
- Semmi, csak szeretném folytatni azt amit a fa alatt abbahagytunk, persze csak akkor hogyha te is akarod. - mondta, én pedig csak elmosolyodtam.
- Már egy pár vagyunk, nem kell megkérdezned, hogyha meg akarsz csókolni. - mondtam neki. Igen akarom. - vágtam rá rögtön.
Namjoonnak ez megadta az utolsó löketet ahhoz, hogy ismét ajkaimra tapadjon s folytassuk azt amit a fa alatt abbahagytunk. Ezúttal ő is hevesen csókolt, vadul és élvezettel ez pedig minden porcikámat energiával töltötte fel. Arcomon lévő kezét derekamra vezette én pedig összekulcsoltam karjaimat nyaka körül. Közelebb húzott magához, amit rohadt izgatónak találtam. Kezeit lejjebb vezette amíg meg nem álltak fenekemnél, belemarkolt, majd alájuk nyúlt, ebből arra következtettem hogy azt szeretné, ha ugranék. Gondolkodás nélkül ugrottam Namjoon ölébe. Egy pillanatra sem szakította meg heves csókcsatánkat. Lábaimat összekulcsoltam dereka körül, úgy vártam, amíg az ágyhoz érve a matracra dobott. Nem volt kényelmes, de ebben a pillanatban nem bánom, hogy mit tesz velem. Nam egy percig sem tétovázott ezután felém tornyosult, s újra szenvedélyes csókba hívott.
Nem érdekelt mi lesz ezután, hogy meddig megyünk el, arra vágytam, hogy csókolgasson, simogasson ahol csak tud, sóvárogtam a szőke hajú után.
Elvállt ajkaimtól és vágytól csillogó szemekkel nézett rám.
- Mi a baj? - kérdezte aggódva. Nem akarod? - kérdezte ismét.
Rövid ideig hezitáltam de végül megszólaltam..- Nos, én még szűz vagyok.. - mondtam neki szégyenlősen, amire Nam felkacagott.
- Ohh édesem, el sem tudom hinni mennyire boldoggá tesz az, hogy én lehetek számodra az első. - mondta nekem mélyen a szemeimbe nézve.
- Ne aggódj, vigyázni fogok rád. - folytatta mondandóját s apró csókot lehelt nyakamra, amitől kirázott a hideg is de jó értelembe.
- Figyelj, ha nem szeretnéd várhatunk vele. - mondta nekem szerelmem édes hangon.
- Akarlak téged Nam. Akarlak mindennél jobban. - vággyal teli szemekkel néztem rá, majd közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam.
Megéreztem tenyerét pólóm alatt és jóleső borzongás futott át rajtam. Egy halk nyögés hagyta el a számat amitől Namjoon elégedetten elmosolyodott majd levette a pólómat és száműzte a szoba egyik végletébe. Egyre lentebb haladt mikor a nyakamhoz ért ahol sötét rózsaszín szívás foltokat hagyott. Nyálas csókokkal hintette testem minden porcikáját amitől kéjes nyögések hagyták el a számat. Próbáltam magam visszafogni de Nam morgása azt éreztette ne fogjam vissza magam. Eltávolodott tőlem, levette pólóját. Itt az én időm! Megfordítottam helyzetünket és most én voltam Nam felett. Elkezdtem lassan és gyengéden csókolgatni ameddig a nyakához nem értem. Kisebb-nagyobb foltokat hagytam magam után, Nam férfias morgása tudatomra adta, hogy jó az amit csinálok így haladtam tovább lefelé. Nadrágjához érve lerántottam róla és megláttam merevedő férfiasságát. Kezembe vettem és elkezdtem fel-le mozgatni miközben állását puszilgattam. Majd Namjoon hirtelen megfordított és ismét én kerültem alulra, mielőtt levette volna rólam a nadrágot rám nézett, várta az engedélyemet én pedig bólintottam egyet. Nam-nak ez megadta az utolsó löketet, s lerántotta rólam a nadrágot, kezébbe vette férfiasságomat huzogatta fel-le majd fölém kerekedett s a fülembe súgta:
- Most megmutatom neked milyen is az amikor a fellegekben jár az ember a gyönyörtől! - mondta szinte vággyal teli hangon.
Nam ismét csókokkal hintette be testem és mikor férfiasságomhoz ért, szájába vette makkom és elkezdte szopni. Mikor már éreztem, hogy eljön a gyönyör Nam megállt.
- Oho, szépségem! Csak nem hiszed hogy itt végeztünk? - nyúlt be közbe a fiókjába epres síkosítóért, majd bekente vele merevedő farkát.
- Új pozíció baby! Fordulj kutya pózba.
Azzal én megtettem amire kért, megfordúltam majd Nam egyik úját bevezette nyílásomba amire felnyikkantam hisz rettentően fájt. Megfeszült minden izmom amit ő is észre vett.
- Csttt! Nincs baj! Vigyázok rád csak lazítsd el magad, nem lesz semmi baj, ígérem.
Próbáltam ellazulni de a fájdalom szinte szétfeszített. Nam ezt észrevette és elkezdett simogatni, csókolgatni miközben ki-be húzogatta az ujját.
Egy idő után sikerült ellazulnom majd Nam kihúzta belőlem az ujját és megéreztem tagját nyílásomban, mire ismét befeszültem.- Lazulj el szívem, vigyázok rád!
Tettem amit kért, megpróbáltam ellazulni. Nam belém hatolt és lassan kezdett el mozogni bennem. Kellemetlen volt de utána megszoktam és a fájdalom helyett az élvezet vette át a szerepet. Éreztem, hogy nem sok van hátra annak hogy Nam a csúcsra jusson. Mikor már el élvezett fordítottunk a helyzeten és én következtem. Meg akartam adni neki is azt amit ő nyújtott nekem, lehet kissé ügyetlen leszek de megpróbálom kihozni a legjobbat. Óvatosan Nam nyílásához vezettem ujjamat majd behatoltam, Nam felnyögött. Közben bekentem tagomat síkosítóval. Mikor már elég tágnak véltem behatoltam Namjoon-ba amitől erőteljes hangon felnyögött. Elkezdtem mozogni benne közben bele is markoltam fenekébe. Miközben ki-be jártam - hol lassan, hol gyorsabban - elveszettem a fejem az élvezettel és Nam seggére csaptam amit ő jól eső morgással díjazott. Éreztem itt az idő és elértem a csúcsot, kihúzódtam belőle és a hátára élveztem.
Letöröltem hátáról a folyadékomat, majd mind a ketten lihegve dőltünk ki.
- Háth ezz... - kezdett bele Nam, - háth ez kurvha jó volt! Soha életembe nem szeretkeztem ilyen jót senkivel se! - elmosolyodtam és örültem ennek.
- Jin drága nem is gondoltam volna, hogy ilyen vad is tudsz lenni. - húzott magához közelebb.
- Hát ellestem néhány taktikát a pornó filmekből. - kuncogtam el a végét. - Sok mindent nem tudsz még rólam szerelmem.
- Hmm... meg akarom ismerni minden porcikád. - csókolta meg ajkaimat.
- Idővel mindent meg tudsz. - válaszoltam neki, majd magamhoz húztam és átöleltem.
- Nam! Nem megyünk el fürdeni? - kérdeztem tőle.
- Mehetünk, de csak szólok, lehet nem fogom tudni visszafogni magam és neked esek. - kuncogta el a végét.
Ezen a mondatán elmosolyodtam, majd felkeltem az ágyról felhúzva ezzel őt is.
- Nem is kell visszafognod magad te nagyfiú. Tiéd minden porcikám. Csak is a tiéd. - válaszoltam neki őszintén.
Nam betolt a fürdőszobába, megengedte a vizet és ujra egymásnak estünk. Ezen az estén már másodjára.
***
Noss, hát elérkeztünk ehhez a jelenethez is. Mit gondoltok róla? Innentől kezdve hosszabb részeket hozok majd, ígérem. Jelezzétek egy csillaggal vagy akár egy komival ha tetszett. Legyen szép napotok/estétek! 🫶🏻
Köszönöm hogy elolvastad! 💜
BINABASA MO ANG
Hozzám tartozol || Namjin ff. - BEFEJEZETT
FanfictionJin egy 18 éves gimnazista aki most érettségizik,de jön egy férfi aki fenekestül felforgatja az egész életét. Namjoon egy 23 éves gazdag férfi aki a leendő elnök lesz Dél-Korea egyik legnagyobb modell cégénél. Vajon Jin és Namjoon élete találkozásuk...