2

63 7 2
                                    

𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝐷𝐼𝑆𝑂𝑁:

We zijn weer thuis en de jongens gaan zo beginnen met de vrij-mi-bo, Milo is er inmiddels ook. Ze zitten verdeeld over de bank dus daar kan ik niet zitten, ik ga wel aan het kookeiland zitten.

"Mads, wat wil jij, die witte wijn?" Vraagt Koen. "Ja is goed." Zeg ik en hij schenkt wat in en zet het voor me neer. "Wij gaan nu beginnen, als er iets is gewoon zeggen want we kunnen je eruit knippen als je wil." Zegt Koen, hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en gaat bij de anderen zitten.

Ze zijn nu ongeveer een uurtje bezig met opnemen, het is 17.30 uur. "Kan iemand niet even wat eten halen?" Vraagt Milo en de anderen lachen. "Jij ook altijd weer met je eten." Zegt Raoul. "Er kan denk ik wel Mcdonalds geregeld worden." Knipoogt Koen naar mij.

"Moet ik nu jullie Mcdonalds slaafje gaan zijn?" Vraag ik, de jongens schieten in de lach. "Ja eigenlijk wel ja." Zegt Matthy. Ik open notities op mijn telefoon en geef hem aan Koen. "Typ wat j je wil en geef hem door." Zeg ik en ik ga even naast Koen zitten, ik ben volgens mij een klein beetje in beeld.

Ik krijg van Rob mijn telefoon weer terug. "Dankje." Zeg ik, ik kijk even wat ze hebben getypt en zie 10 bigmac's staan. "Koen je betaald zelf die bigmac's." Zeg ik, ze lachen. Ik loop naar de gang, ik hoef geen jas aan want het is nog een beetje warm en ik hoef mijn auto toch niet uit. Ik pak mijn sleutels en stap mijn auto in. Het is echt heel kort rijden, 7 minuten maar.


Ik heb vanmiddag de huissleutel gekregen dus ik maak de deur open.

"Daar zal je ons Mcdonalds slaafje hebben." Zegt Rob. "Grappig." Zeg ik sarcastisch terug. Ik loop de woonkamer in en kom even in beeld, ze zijn nog aan het opnemen. "Maddie neem de champagne fles mee." Zegt Matthy. Ik zet de zakken van de Mcdonalds bij ze neer en loop naar de keuken, ik pak de fles en loop weer terug. "Wie popt hem?" Vraag ik. "Koen!" Zegt iedereen in koor waardoor ik een beetje lach. "Nou dat lijkt me duidelijk." Zeg ik.

"Wel buiten, kom." Zegt hij, Milo pakt een camera van het statief en we lopen naar buiten. "Madison aan de kant." Zegt Matthy snel en hij trekt me naar achter. Ik stond precies waar de kurk heen zou gaan. "Dankjewel." Zeg ik met een glimlach en ik ga naast hem staan.

"Oke daar gaan we hè, 3, 2, 1!" Zegt Koen en hij popt de fles en neemt er meteen een slok van. Iedereen lacht en praat een beetje door elkaar waardoor ik het niet meer volg.

Ik loop naar binnen en ga naar de keuken, het is echt een zooitje hier. Ik begin met dingen opruimen en de jongens komen weer naar binnen. "Maddie." Zegt Raoul en hij geeft me een glas met champagne aan. "Dankje Roel." Zeg ik en ik neem een klein slokje.

"Maddie kom we moeten wel proosten!" Zegt Koen, Rob filmt mij. Ik loop naar ze toe en hou mijn glas in de lucht. "Proost op onze nieuwe huisgenoot!" Zegt Koen en we proosten. Met een glimlach kijk ik ze aan, ik denk dat ik het hier wel leuk ga hebben de komende tijd.


★★★

Video is boven gelinkt!! 

(Ze hebben het natuurlijk ook over andere dingen maar voor het idee :)

You and me belong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu