★ 𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝐷𝐼𝑆𝑂𝑁:
De jongens zijn net ongeveer begonnen met verstoppertje. Ik zit nogsteeds op de bank, ik ben Gossip Girl aan het kijken op de tv.
"Maddie heb je iemand gezien?" Vraagt Milo, hij rent naar binnen en richt de camera op mij. Ik schud lachend mijn hoofd, ik kan mijn lach natuurlijk niet inhouden. "Tipje voor de kijkers thuis, vertrouw nooit vrouwen." Zegt hij en hij wijst naar de camera. "Nou ja zeg." Zeg ik lachend, Milo lacht weer en loopt door.
★
"Matt?" Vraag ik verbaasd, het leek alsof ik hem achter de deur zag en ik zag een camera op mij gericht. "Maddie help!" Zegt hij haastig en hij sprint de woonkamer in, ik schrik me helemaal dood. "Help, ik heb een plek nodig in mijn kamer maar ik weet niet waar." Ik sta op vanonder mijn dekentje en ren samen met hem naar zijn kamer. "Kan je niet onder je bed?" Vraag ik. "Nee joh, daar ben ik te dik voor." Zegt hij zachtjes en grinnikend.
"Badkamer?" Vraag ik en we lopen naar zijn badkamer. "Ga gewoon achter deze muur staan." Zeg ik. "Oké." Zegt hij droog en hij gaat er staan. "Ik ga weer terug, laat maar weten als je gevonden word." Zeg ik zachtjes en ik loop onopvallend terug naar de woonkamer, gelukkig kom ik Milo niet tegen.
★Ik lig op Matthy's bed, de jongens zijn klaar met verstoppertje en Milo is alweer naar huis. Matthy is een video aan het opnemen, hij speelt Fall Guys.
Ik heb mijn Airpods in en scroll wat door mijn foto's. Ik kom allemaal foto's tegen van toen ik klein was, sommige foto's met Koen, sommige met mijn ouders en ik kom er zelfs nog wat tegen met mijn oude vrienden van de middelbare school.
Ik had een kleine, gemixte vriendengroep en mijn leven was perfect totdat ik ging verhuizen. We verhuisden vanaf Alkmaar terug naar Haarlem waar Koen en ik zijn opgegroeid. Omdat ik te ver van mijn oude school ging wonen moest ik naar een nieuwe, we hadden beloofd contact te houden maar dat is helaas niet gelukt.
Ik scroll door naar de volgende foto, 1 van mijn ouders, Koen en mij.
Dit was volgensmij bij Koen's eerste schooldag, hier ziet hij er nog schattig en lief uit maar hij heeft de hele school bij elkaar gehuild omdat hij ons niet kon missen. Zo schattig eigenlijk.
Dit zijn mijn ouders en ik, ik denk dat ik hier rond de 1 jaar ben.
Nu ik terug kijk naar dit soort foto's mis ik mijn ouders steeds meer. Waarschijnlijk lijkt het voor de jongens alsof er niks aan de hand is maar vanbinnen vreet het me op. Ik blijf constant denken aan het feit dat ik mijn ouders never nooit meer ga zien, het maakt me zo bang. Zonder dat ik het doorheb rolt er een traan over mijn wang, ik veeg hem snel weg maar ze blijven komen.
Waarom moest dit ons nou weer over komen, mijn ouders waren de aller liefste mensen op deze wereld.
★ 𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝑇𝑇𝐻𝑌:
Ik ben klaar met mijn video, ik neem een slokje van mijn water en zet mijn headset af. Ik draai me om naar mijn bed waar Maddie op zit. Het lijkt wel of ze huilt, ik kijk nog een keer goed en zie de tranen over haar wangen stromen, ze vallen op het scherm van haar telefoon.
Ik sta op en ga naast haar op bed zitten, ik sla mijn arm om haar heen. Ze legt haar hoofd op mijn trui en blijft huilen. Ik kijk naar haar telefoon en zie een foto, waarschijnlijk van haar en haar ouders.
"Wat is er aan de hand Maddie?" Vraag ik voorzichtig en ik ga met mijn vingers door haar haren, ik hoorde ergens dat vrouwen daar rustig van worden.
"Het is gewoon, ehm, ik mis mijn ouders zo erg en ik weet echt niet wat ik moet doen." Zegt ze zacht, stotterend en huilend, ze tilt haar hoofd even kort op en legt hem daarna weer neer. Ik ga achterover liggen zodat ze met haar hoofd op mijn borst ligt.
★
Cuties <3
JE LEEST
You and me belong together
Fanfiction2 Weken geleden overleden de ouders van Madison (20) en Koen (21), Madison woonde nog thuis bij haar ouders en vind dat ze prima alleen kan wonen. Haar broer Koen vind dat een slecht idee, dat komt omdat Madison zichzelf in het verleden helemaal hee...