★ 𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝐷𝐼𝑆𝑂𝑁:
"Ik ga douchen, joe!" Zegt Raoul, hij loopt de keuken in voor wat eten en gaat daarna naar boven.
"Kan ik ook ergens douchen, want ik denk dat Roel boven gaat." Zeg ik en ik neem een slok van mijn water. "Je kan wel in mijn badkamer." Zegt Matthy, ik knik. "Dankjewel." Zeg ik met een glimlach. "Ik ga dan nu meteen wel douchen, dan ontbijt ik daarna." Zeg ik en ik sta op. "Echt niet vergeten te ontbijten Mads." Zegt Koen. "Jaaha." Zeg ik met een zucht en ik loop de trap op.
Ik pak mijn outfit voor vandaag, mijn make-up spullen en mijn haar spullen, en ik loop weer terug naar beneden. Ik loop de woonkamer in en Matthy staat al op. "Ik laat het wel even zien." Zegt hij en we lopen samen zijn kamer in naar zijn badkamer. "Hier is de douche, ik weet niet of je in bad wil anders is die hier." Zegt hij en hij laat het zien. "Ik ga wel gewoon douchen." Zeg ik en ik leg al mijn spullen neer. "Hier zijn de handdoeken." Zegt hij en hij gooit er 1 op mijn gezicht. "Dankjewel." Zeg ik droog en ik leg hem neer. Hij lacht, hij heeft echt een schattige lach eigenlijk.
"Roep maar als er wat is, ik zit in mijn kamer." Zegt hij. "Komt goed, dankjewel." Zeg ik en hij loopt terug naar zijn kamer. Ik draai de deur op slot en zet de douche aan, ik moet even wachten tot hij warm is.
★
Ik stap de douche uit en droog me af. Daarna kleed ik me om:
Ik doe een heel klein beetje make-up op en doe mijn haar opnieuw in een messy bun. Ik gooi mijn natte handdoeken in de wasmand en loop Matthy's kamer in.
"Welkom bij deze nieuwe video!" Zegt hij vrolijk, hij kijkt in de camera met allemaal lampen op hem. Ik loop stil achter hem langs zodat ik niet in de video kom.
Er lagen nog wat schone kleren van Matthy in de badkamer, ik heb ze opgevouwen en ik leg ze zachtjes in zijn kast. "Ik knip dit er wel uit, lekker gedoucht?" Zegt hij, ik draai me om. Hij heeft zijn stoel ook omgedraaid en kijkt me aan. "Zeker!" Zeg ik. "Wat voor video neem je op?" Vraag ik en ik leg nog een trainingsbroek in zijn kast.
"Kijk maar, ik ben aan het reageren op mijn goals bij Creators FC." Zegt hij, ik loop naar hem toe en kijk op zijn scherm. "Koen speelt daar toch ook?" Vraag ik, ik heb er wel eens van gehoord volgens mij. "Ja wij allemaal, behalve Milo." Zegt hij.
"Ga je mee maandag, we hebben in de avond een wedstrijd." Vraagt hij. "Is goed denk ik." Zeg ik met een glimlach. "Als er straks wat is gewoon binnen komen hè, je kan me gewoon storen." Zegt hij lief. "Is goed!!" Zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Dankjewel dat ik hier kon douchen." Zeg ik en ik loop naar de deur. "Geen probleem." Zegt Matthy, hij zet zijn headset weer op en ik loop zijn kamer uit.
Er is helemaal niemand hier, ik loop naar boven. Ik klop 1 keer op Koen's kamer en loop daarna naar binnen. "Koentjee!!!" Zeg ik en ik sla mijn armen om zijn nek, hij zit op zijn bureaustoel.
"Maddie!!" Zegt hij en hij knuffelt me terug. "Ik ga maandag avond mee naar jullie wedstrijd." Zeg ik. "Huh, hoe weet je dat? Ik wilde je nog vragen." Zegt hij. "Matthy vroeg het al." Zeg ik met een glimlach. "Oeeehhh, romantisch." Zegt hij met een knipoog. "Jajajajaja." Zeg ik en ik loop lachend weer terug naar beneden.
★
Laat een vote achterr!!
JE LEEST
You and me belong together
Fanfiction2 Weken geleden overleden de ouders van Madison (20) en Koen (21), Madison woonde nog thuis bij haar ouders en vind dat ze prima alleen kan wonen. Haar broer Koen vind dat een slecht idee, dat komt omdat Madison zichzelf in het verleden helemaal hee...