10

49 4 2
                                    

(Dit is de wedstrijd, hiervoor hebben ze dus in de auto gefilmt.)

★ 𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝐷𝐼𝑆𝑂𝑁:


15:30 uur:

"Dat langzaam eten zit in de familie zie ik, schiet is op man!!" Zegt Rob lachend. Ik ben al 30 minuten bezig met 1 appel, ik vind het gewoon echt heel lastig om te eten.

Ik heb vanaf mijn 14e tot mijn 17e een eetstoornis gehad. Koen is erachter gekomen en heeft het toen tegen mijn ouders verteld. Hij was toen zelf ook nog maar 16 jaar dus dat kan ook voor hem heftig zijn geweest. Daarom wil ik niet dat hij er weer achter komt dat ik eten opnieuw steeds lastiger vind worden. 

"Hallo?" Vraagt Raoul en hij tikt me 2 keer op mijn schouders. "Sorry, wat is er?" Vraag ik verward. "Waar denk jij allemaal aan, je hebt echt een paar minuten vooruit gestaard." Zegt hij, iedereen is weg, al in de auto denk ik. "Ehm n-niks." Zeg ik. "Zeker?" Vraagt hij. Ik knik. "Je kan altijd naar me toe komen als er wat is hè." Zegt hij. "Weet ik." Zeg ik met een glimlach. "Eet die in de auto maar op, we gaan straks ook nog filmen in de auto en dan langs de Mc oke?" Zegt hij, ik knik en we lopen naar buiten.

Koen en Rob zijn steen, papier, schaar aan het doen om te kiezen in welke auto we gaan, Matthy filmt ze. Rob wint dus we gaan in Koen's auto. We gaan allemaal zitten, Koen rijdt met Raoul naast hem en ik zit achterin tussen Rob en Matthy.

"Hey josti's van de vlog!!!" Zegt Matthy vrolijk en hij filmt zichzelf. "Vandaag gaan we lekker wedstrijdje spelennnn!!!" Zegt Rob en Matthy houd de camera heel dicht bij zijn gezicht. 


17:30 uur:

"Mads, wat wil jij?" Vraagt Koen, we rijden door de Mcdrive en ik ben de laatste om te bestellen. "Ehm, doe maar 6 kipnuggets en een flesje water." Antwoord ik. Koen draait zich om en kijkt me streng aan. "Niet wat meer?" Vraagt hij, ik schud mijn hoofd. Met een zucht draait hij zich weer om. 

"6 Kipnuggets, 1 water en een big mac alsjeblieft." Zegt hij, ik zucht. Ik ga die big mac echt niet opeten. 

We zijn net bij Matthy thuis geweest, we hebben snel zijn tenue gehaald en we moeten nu nog ongeveer een half uur rijden naar het voetbalveld. 

"Hier, iemand pak dit aan." Zegt Raoul en hij geeft een hele grote tas door naar achter waardoor hij op mijn schoot beland. "Ja dankjewel Roel." Zeg ik sarcastisch waardoor iedereen lacht. 

"Taste test jongens, wie begint?" Stelt Rob voor en hij pakt de camera. "Ik ga wel eerst." Zegt Matthy. "Maddie jij filmt, hij staat al aan." Zegt Rob en hij drukt de camera in mijn hand. "Jij denk dat ik dit kan?" Vraag ik en ik film Matthy, hij eet zijn burger en zegt er wat dingen over waardoor we alweer lachen met z'n allen.



Ik hoop dat ik snel weer nieuwe delen kan plaatsen!

xxxx


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 15 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

You and me belong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu