9

47 4 0
                                    

𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝐷𝐼𝑆𝑂𝑁:

★ 𝑉𝑜𝑙𝑔𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑑𝑎𝑔 ~ 𝑀𝑎𝑎𝑛𝑑𝑎𝑔, 𝟷𝟸:𝟶𝟶 𝑢𝑢𝑟 ★


"Slaapkoppie, wakker worden!" Hoor ik vaag naast me en ik draai me heel langzaam een beetje om. "Wat?" Vraag ik zachtjes met een slaapstem. "Het is al 12 uur, we gaan om 15:30 uur weg en ik dacht dat je daarvoor wel wakker wilde zijn." Zegt Matthy, hij zit naast me op het bed. "Isgoed." Zeg ik nogsteeds slaperig en ik wrijf in mijn ogen.

"Lekker geslapen?" Vraagt hij. "Jawel, ik had het echt lekker warm. Niet te warm maar ook niet te koud." Zeg ik en ik ga rechtop zitten. "Komt omdat ik naast je lag natuurlijk." Zegt Matthy lachend.

Ik heb de laatste paar dagen bij Matthy geslapen. Hij zegt dat hij het gezellig vind. Ik vind het ook heel fijn want anders had ik geen plek om te slapen in dit huis, naast de bank en Koen's bed. 

"Huh maar waarom gaan we eigenlijk zo vroeg weg, we moesten er toch om 18:00 uur zijn??" Vraag ik. "Ja klopt maar we moeten eerst nog langs Ameide omdat ik daar vorige week langs ben geweest nadat ik het nieuwe tenue had opgehaald en ik was het vergeten mee terug te nemen." Zegt Matthy. "Ooh, is goed." Zeg ik. "We gaan trouwens ook filmen onderweg want we hebben content nodig, we avondeten onderweg." Zegt hij daarna. "Isgoed, kan ik douchen of moet jij?" Zeg ik. "Ik ben allang wakker joh en ik heb allang gedoucht, ik ben zelfs al op de helft van een video editen." Zegt hij lachend. "Oeps!" Zeg ik en ik sta op.

Matthy's kast is echt 1 grote teringzooi, en al helemaal nu mijn kleren er ook in hangen. Ik mocht mijn kleren in Matthy's kast kwijt omdat ik hier nu ook slaap en een beetje leef zei hij, echt lief van hem.

Ik pak een outfit en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en loop naar de spiegel, ik poets alvast mijn tanden.


Ik trek mijn outfit aan, een basic zwarte leren broek, Ralph Lauren hoodie & licht grijze Adidas Campus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek mijn outfit aan, een basic zwarte leren broek, Ralph Lauren hoodie & licht grijze Adidas Campus. Ik maak met mijn Dyson Airwrap een kleine blowout, doe mijn make-up lichtjes en ik doe een paar sieraden om.

Ik ruim alles wat ik heb gebruikt op en loop Matthy's kamer weer in. Hij is er niet, meestal zit hij wel te editen ofzo. Hij zal wel in de woonkamer zijn. Ik pak mijn telefoon van de lader en loop naar de woonkamer waar ik iedereen zie zitten. 

"Heey jostiiii, goedemorgen!!" Zegt Koen als hij me een knuffel. "Waarom ben jij zo vrolijk?" Vraag ik verbaasd. "Dat kind zit echt vol met energie vandaag." Zegt Rob met een zucht, hij is waarschijnlijk ook al lastiggevallen door hem vandaag. "Hij heeft zeker een nieuwe chick!" Zegt Raoul vanuit de keuken, we lachen allemaal.



Sorry guys dat ik zo weinig plaats <3



You and me belong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu