3

65 6 1
                                    

𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝐷𝐼𝑆𝑂𝑁:

We hebben de hele avond nog met elkaar gekletst, over van alles en nog wat. Over dat ik hier kom wonen en hoe we het gaan doen, over dat de jongens hier nog maar 3 maanden samen wonen en nog heel lang hier willen blijven en over allemaal video ideeën. 

Ik begin inmiddels een beetje moe te worden, het is ook al 23.30 uur geweest. "Ik denk dat ik mijn bedje in duik." Zegt Raoul en hij staat op. "Ik ook." Zegt Milo, hij blijft slapen vanavond in de logeerkamer omdat hij heeft gedronken. "Ik ga ook, tot morgen!" Zegt Rob, met z'n 3en lopen ze de gang in.

"Ik ben eigenlijk ook wel een beetje moe." Zeg ik en kort daarna gaap ik. "Ik slaap wel bij Matt, dan kan jij in mijn bed. We hebben eigenlijk nog niet echt een kamer voor je bedacht." Zegt Koen grinnikend. "Weet je het zeker? Ik kan ook gewoon op de bank hè." Zeg ik. "Nee maakt niet uit, ik ga lekker met Matt kroelen." Zegt Koen lachend en hij geeft Matthy een knuffel. "Ah tief op man." Zegt Matthy nu ook lachend.

"Ik loop wel met je mee, wij gaan ook slapen denk ik." Zegt Koen, Matthy knikt. We doen de lampen uit en draaien alle deuren op slot.

"Waar zijn mijn koffers?" Vraag ik, geen idee waar ik ze heb gelaten. "Hier!" Zegt Matthy en hij tilt er al 2 naar boven. "De andere staat in de hal bij de voordeur." Zegt hij. Ik loop naar de hal en pak mijn koffer, hoe krijg ik het ook voor elkaar ze zo zwaar te maken. 

Moeizaam loop ik de trap op. "Geef maar." Zegt Matthy, hij staat al boven en ik nog op de trap. Ik geef de koffer aan hem aan en we lopen samen naar Koen's kamer. 

Matthy zet mijn koffers naast het bureau neer. "Dankjewel!" Zeg ik tegen Matthy en ik geef hem een knuffel. "Maakt niet uit, slaap lekker!" Zegt hij. "Slaap lekker." Zeg ik en hij loopt de kamer uit. 

Koen komt de kamer in en hij geeft me een knuffel. "Als er iets is gewoon mij wakker maken hè." Zegt koen en hij versterkt zijn greep. "Jaha." Zeg ik zeurend, hij weet dat ik nogsteeds last heb van nachtmerries en paniekaanvallen in de nacht. "Ik meen het Maddie." Zegt hij en hij kijkt me serieus aan. "Ga nou maar slapen." Zeg ik en ik duw hem de kamer uit. "Hou van jou!!" Roept hij nog. "Hou ook van jou." Roep ik terug.


 𝑉𝑜𝑙𝑔𝑒𝑛𝑑𝑒 𝐷𝑎𝑔 ~ 𝑍𝑎𝑡𝑒𝑟𝑑𝑎𝑔, 𝟶𝟿.𝟶𝟶 𝑢𝑢𝑟 

"Maddie!" Hoor ik en er word op de deur geklopt. "Kom maar." Zeg ik slaperig en ik draai me om, ik pak mijn telefoon. Het is 9 uur, ik heb best wel prima geslapen vannacht. 

"We verveelden ons en jij bent gezellig dus ging ik je even wakker maken." Zegt hij en hij komt op het bed zitten.  

"Jullie zijn echt vreselijk." Zeg ik lachend, Koen lacht ook. Ik stap uit bed ik houd mijn pyjama aan, mijn haar zit nog in een messy bun maar ik laat hem zitten. "En het is 9 uur dus dat is een mooie tijd." Zegt hij nog. Ik geef Koen een knuffel en lachend lopen we naar beneden.

"Goedemorgen!" Zeg ik slaperig als ik de woonkamer in loop waar iedereen zit. "Hey Maddie, goedemorgen." Zegt Raoul en ik krijg van de anderen ook een 'goedemorgen' terug. 

Ik pak een glaasje water en ga op de bank zitten waar iedereen al zat. "Wat gaan we vandaag doen?" Vraagt Koen. "Ik moet 2 video's opnemen en nog wat editen vandaag dus ik zit de hele dag op mijn kamer." Zegt Matthy. "Ik ook." Zegt Rob. "Ik moet ook een video maken en editen." Zegt Raoul. "Ik ook dus dat word wel een chill dagje." Zegt Koen. 

"Ik ga lunchen met Charlotte dus ik ga." Zegt Milo en hij staat op. "Tot de volgende keer Miel." Zegt Rob en hij geeft hem een knuffel. De rest geeft hem ook allemaal een knuffel, daarna geef ik hem een knuffel. Hij loopt de gang in en even later valt de deur dicht. 


★★★

Hoop dat dit deel leuk is!

You and me belong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu