6

64 6 0
                                    

𝑃𝑂𝑉 𝑀𝐴𝐷𝐼𝑆𝑂𝑁:

Ik open mijn ogen en draai me een beetje om, gisteravond viel ik in slaap op de bank en nu lig ik in Matthy's bed. 

Ik heb sinds dat mijn ouders overleden zijn niet meer zó lekker geslapen. Ondanks dat ik het vrolijke en gezellige meisje lijk ben ik van binnen gesloopt en helemaal op. Ik hoop dat ik nu in een fijn huis woon en dat de jongens misschien wel vrienden van me worden. 

"Mads?" Hoor ik Matthy zeggen en ik draai me helemaal om zodat ik hem aan kan kijken. Hij zit rechtop, heeft zijn bril op en zijn haar zit helemaal door de war, het ziet er best wel cute uit eigenlijk. 

"Hoelaat is het?" Vraag ik slaperig. "9 uur." Zegt hij. "Wat gaan jullie vandaag doen?" Vraag ik en ik ga naast hem rechtop zitten. "We gaan een video opnemen voor bankzitters maar we moeten nog bedenken wat. Maar als we ergens heen gaan ga je sowieso mee." Zegt hij en hij legt zijn telefoon weg. "Ik kan ook wel thuis blijven hoor." Zeg ik, ik wil ze niet in de weg zitten als ze aan het opnemen zijn.

"Koen wilt je niet alleen thuis laten zei hij." Zegt Matthy. "Waarom?" Vraag ik. "Hij is denk ik gewoon bezorgd om je, het is niet niks wat je hebt mee gemaakt en hij wilt je graag bij zich hebben." Zegt hij.

"Hoelaat willen jullie opnemen?" Vraag ik om het onderwerp te veranderen. "We hadden 09.30 uur afgesproken om te ontbijten, maar ik ga eerst zo douchen." Zegt Matthy. "Mag ik na jou douchen?" Vraag ik. "Natuurlijk." Zegt hij met een glimlach en hij stapt uit bed.

Ik pak mijn telefoon en kijk op insta. Er zijn foto's gemaakt van Matthy, Koen en ik in de supermarkt. In de reacties vraagt iedereen zich af wie ik ben.


"Zullen we buiten de intro opnemen?" Vraagt Rob. "Ja let's go." Zegt Matthy. Ze lopen allemaal naar buiten en beginnen te praten, Milo is er ook. Ik loop achter ze aan en ga ergens staan zodat ik niet in beeld sta en niet in de weg loop.

"Het is de eerste keer dat we hier verstoppertje doen, ookal wonen we hier al 3 maanden." Zegt Koen opeens. "Da's niet persee raar, normalen mensen doen nooit verstoppertje in hun huis." Zeg ik lachend en eigenlijk meer tegen mezelf. Iedereen lacht en ik krijg de camera op me. "Als jij nou even je mondje houd, kleine." Zegt Koen ook lachend en ze gaan weer door met de intro. 

"Milo ga bij het zwembad tellen." Zegt Raoul en hij wijst er naar toe. "Doei mannen." Zegt Milo droog en loopt pratend tegen de camera weg. "5 Minuten beginnen nu!" Roept hij nog, na die 5 minuten begint hij met zoeken. 

"Ik ga in de kruipruimte joe!" Zegt Raoul en hij loopt weg. "Matt kan jij mij helpen, ik wil in mijn achterbak." Zegt Rob, samen lopen ze weg en ik sta hier alleen met Koen. "Ik ga op het dak, je moet me even helpen." Zegt Koen en hij filmt mij. "Fijn dat ik een keuze heb." Zeg ik en we lopen naar Raoul's kamer omdat hij vanaf daar makkelijk op het dak kan komen. 

"Kan je vast houden?" Vraagt hij en hij geeft de camera aan, ik pak hem aan en film Koen terwijl hij Raoul's bed aan de kant schuift en het raam open zet. "Aapjeee!!!" Zeg ik lachend als hij het dak op probeert te komen. "Laat mij lekker klimmen joh." Zegt hij. Ik doe het raam dicht en schuif Raoul's bed weer recht. Ik loop naar beneden en ga weer rustig op de bank zitten.



<3


You and me belong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu