מי אנחנו?

2 0 0
                                    

מי חשב בפעם הראשונה שגבר כמוך יגיע לחיים שלי?
מי בכלל תכנן שתצחיק אותי ואני אחשוב לעצמי 'מי זה המוזר הזה?'.
רק אלוהים גרם למפגש הזה לקרות כי אחרת...
אחרת לא היינו נפגשים בכלל.
ואני מודה על שהכרתי אדם כמוך, אדם רגיש ועדין שגורם לי לפרפרים בבטן, אחד שאוהב אותי באופן שלפעמים לא מובן ולא משנה מה.

גם לפני שהכל התחיל בינינו, אף אחד לא צפה את התסריט הזה.
שנתחיל בתור קטע, נמשיך לחברים טובים ואז לזוגיות. אשכרה עברנו את כל היחסים שיכולים להיות בין גבר לאישה. ועד היום אני לא יודעת איך להסביר את התופעה המופלאה שנקראת 'אתה'. תופעה שבפני עצמה לא פוגשים בכל יום או בכלל בחיים.

הזוגיות הזו הייתה אמורה להיות לנצח, בדיוק לפי שאמרת אבל..
אבל היום אנחנו בעוד סוג יחס בין גבר לאישה, רק שהפעם כמו בהתחלה. לא מכירים ולא מדברים ואם נעבור אחד ליד השנייה כנראה שיהיה קשר עין אבל לא כמו בהתחלה. בהתחלה התלהבת ממני, חשבת שאני מיוחדת. בהתחלה היית בטוח שאני סתם אחת שנמרחת על כל אחד אבל לאט לאט הבנת כמה גם אתה רוצה כמוני לראות תמונה תלויה של הילדים שלנו בסלון הבית שלנו.
אבל מי אמר שאתה עדיין חושב או רוצה את כל זה כמו שאני רוצה?

אמרתי לך המון דברים ולכולם התכוונתי בלב שלם אבל חלק מהם החלטתי לשמור לעצמי כדי לא לפגוע בך יפה שלי. אני שומרת את מה שיש לי עליך כדי שהנפש שלך תישאר שלמה ורק כדי שהלב שלך יזכור אותי רק בטוב. רציתי להיזכר בתור זו שבאה וגרמה לך לפתוח את המנעול של הלב מחדש אחרי השיברון שהוא עבר. רציתי להיזכר בתור זו שאזרה אומץ אחרי חודשים של אהבה מרחוק כדי לומר לך 'אני חושבת עליך מלא ואני רוצה אותך'. רציתי להיזכר בתור האישה שנהנית איתה הכי הרבה מכל הנשים שהיו בחייך, גם בקניון בשופינג שהכרחתי אותך לבוא איתי. גם בנשיקות הקטנות והמלאות בתשוקה ואהבה סוערת של אחרי ריב קשוח. כשחזרנו, תמיד נזכרתי כמה טוב לנו ושזו בסך הכל עוד תקופה לא קלה שנעבור יחד כי הבטחנו שזה אנחנו נגד הבעיה ולא משנה מה.

ועכשיו, כשאנחנו שני זרים כמעט מוחלטים,
אני לא יודעת מה אני רוצה באמת.
חצי רוצה אותך בחזרה כמו בהתחלה וחצי פוחד לחזור אליך. וראש שלם מאכיל אותי תסביכים וסרטי אימה ששולחים אותי בלילה למיון טראומה של בית חולים לחלומות רק בגלל המחשבה שלא מספיקה להתרוצץ בראשי שאתה פשוט שונא אותי בלי סיבה..

החדר של הלב שלי❤️‍🩹Where stories live. Discover now