את שווה #1

2 1 0
                                    

(לכל חסרות הביטחון, הקטע מוקדש לכן)
קחי תנופה, רוצי בכל הכח ותדפקי את הראש היפה עם המוח המצומצם והלא מפותח במיוחד שלך.                
כאב?                                                                                                                 אם כן – מצוין!                                                                                                         אולי ככה את תביני.                                                                                        תביני שאת יפייפיה בדרך שלך                                                                           תביני שאת שונה ומתוחכמת וזה הכי יפה שקיים והכי כיף שבעולם כי זה מה שהופך אותך למי שאת וזה מה שעושה לך טוב.                                                                      האופי שלך לא ממוחזר, הוא לא אחד כזה שרואים במגזינים של דוגמניות בתצוגות אופנה ובטח שלא על כל אחת, אז עשי טובה לעצמך ותעריכי את היופי שלך כי בדור של הפילטרים שנולדת לתוכו לו מוצאים אחד כמו שיש לך פעמיים...                            
גם מתחת לכל מעטפת הצחוק של "הדבילית חסר ההיגיון" את סופר חכמה ומשוננת כמו תער חד של סכין אז בבקשה תתחילי להבין ולהפנים טוב טוב ולהחדיר למוח המחונן והמדהים שלך שהשוני הוא היופי ולא אחרת.

עכשיו הבנת?
אם לא, לכי להמשיך לדפוק את הראש שלך בקיר כמה פעמים שרק צריך עד שתביני את מה שאמרתי כי אני לא חוזרת על אותו שיעור המוטיבציה פעמיים!

החדר של הלב שלי❤️‍🩹Where stories live. Discover now