זה בסדר להיות שבורה!

4 2 0
                                    

אחותי, על מי את עובדת?                                                                                   הלב שלך התנפץ, נשבר, הפסיק לפעום.
ולא קצת - הרבה!                                                                                                 אל תנסי להיות גיבורה, לצאת מישהי שאת לא.                                                        אל תנסי להראות שלא אכפת לך בזמן שכן..                                                        פרידה זה כואב.
"ברגע שזה נגמר גם הרגשות נגמרו".                                                                  בושה להגיד את זה ולא להגיד את האמת שלך.
האמת שאת כל שנייה מפמפמת לעצמך בראש; שאת רוצה לטעום ממנו עוד פעם אחת, שיש לך תקווה, את כבר מדקלמת את השיחות שלכם בערב, שאת מתגעגעת לשיחות בוקר שלכם, להכין לו שוקו ולהביא לו עד המיטה, לסקס בערב אחרי ששניכם עבדתם כל היום ולמרות העייפות האש ביניכם לא מפסיקה להתפשט בחדר.
"הוא כבר לא חלק מהחיים שלי, הוא היסטוריה".                                               ההיסטוריה הזו חוזרת ולא במציאות אלא אצלך בדימיון .                                          את משחזרת כל רגע הכי קטן בלופים רק מהמחשבות שבעתיד – הלופים האלה יסגרו לך מעגל איתו.
אז תחשבי פעמיים לפני שאת אומרת שהוא כבר לא חלק מהחיים שלך כי בטלפון שלך הוא עדיין כתוב בתור "החיים שלי" עם אימוג'י נשיקה...

החדר של הלב שלי❤️‍🩹Where stories live. Discover now