יש לה את האישיות והמיוחדות שלה.

1 0 0
                                    

לכל אחת יש את המיוחדות שלה. לכל אחת יש את השריטות שלה, השטויות שלה ואת העבר שלה. לא כל אחד שמגיע יכול להכיל אותך ולא כל אחד יודע למה הוא נכנס. את עברת כל כך הרבה, שאת אומרת לעצמך "אני לא מאמינה באהבה" ובלי אזהרה שוב פעם זה מגיע אלייך.

את לא רוצה להיכנס לזה. להיפתח שוב, לפחד שוב להיפגע כי את לא מאמינה באנשים ובמיוחד בגברים. אבל עדיין, בכל זאת את מנסה. את לא תעצרי את עצמך רק כי אולי זה הפעם זה. אולי סוף כל סוף זה האחד שיישאר איתך כנגד כל הסיכויים – האחד שירפא את הלב השבור שלך. אז את מורידה את כל ההגנות, את כל החומות שבנית סביב ליבך ונותנת לו את המפתח לליבך שלך.

ועם הזמן הוא מתחיל להכיר אותך יותר, נכנס עמוק יותר לאזור הבטוח שלך, האזור שהיה עד לא מזמן אך ורק שלך, אותו איזור שסגרת מזמן לשיפוצים והמקום הזה לאט ככל שהזמן עובר – הופך לבית שלכם. וכמובן, את עושה כל מה שביכולתך, כי עדיין, בכל זאת – כך בנוי ליבך שלך!

את תומכת, נלחמת, אוהבת ומחבקת. מרעיפה אהבה כמו בסרטים כי זה כל שאת יודעת. כשהוא עצוב את עצובה, כשהוא שמח את שמחה. בוא נמצא שם בכל הרגעים הטובים, המיוחדים שלך, באותם הרגעים הפחות טובים מהשאר, הקשים וכמובן שאת לצידו בהכל. כשאת הולכת לישון, החזה שלו, חשוף החולצה הוא הכרית שלך, כשאת קמה הוא הסיבה לחיוך שלך כשאת קמה בבוקר.

ההודעות באמצע היום שממלאות אותך, הדאגה שלו אלייך בכל פרט קטן, הנס של פתיחת היום בבוקר, שבלעדיו הטעם הוא לא אותו הטעם. שאת מחכה שהוא יגיע כבר ויפרק אותך מכל הכאב והקשיים שהיה לך אחרי יום ארוך בעבודה רק עם מבט בודד בעיניים המהפנטות שלו ולא פיזית אלא נפשית, שיסיר ממך את כל המסכות שלך, אותן מסכות שמסתירות מהעולם את "האמיתית" שאת, כי רק לידו את יכולה להיות עצמך, שיאכיל לך את הנשמה עם המילים שאת כל כך אוהבת לשמוע, שתהיי בלי איפור והוא יחבק אותך מאחור וישתול נשיקה חמה ואוהבת על צווארך ויגיד לך עד כמה שאת יפה, בלי כל התפאורה והוא עדיין יסתכל עלייך כאילו את הבחורה היחידה שקיימת בעולם. כשאת לידו את מרגישה הכי רגועה ובטוחה כמו שמעולם לא הרגשת בעבר.

את מרגישה ויודעת שהרגע שחיכית לו סוף כל סוף הגיע, שזכית בגבר שחיכית לו כל כך הרבה זמן, אותו האחד שהעיף את "הלבד" ממך, שהיה אצלך בחדר המון זמן, אותו לבד שדאג להזכיר לך בכל שנייה ביום שאת בודדה, אותו גבר שהשכיח מראשך וממחשבותייך המתרוצצות את כל החראות שהיו לפניו, שתיקן את כל השברים שדיממו תחת הפלסטר שלא עזר מעולם שהיה על ליבך, אותו הגבר שמוכיח לך בכל יום מחדש מהשנייה שנכנס לחייך שהוא כאן כדי להישאר.

הוא האחד שגרם לך לחזור ולהאמין באהבה.

החדר של הלב שלי❤️‍🩹Where stories live. Discover now