BÖLÜM SEKİZ (+18)

25.1K 464 79
                                    

BÖLÜM ADI
MİRAS

Hayatımın en karanlık anlarındaydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatımın en karanlık anlarındaydım. Hiç bu kadar savrulmamış, duygularım esmemişti. Fakat içimde hiç bu kadar mutluluğa yaklaştığımı hissetmemiştim.

Dışarıda, karanlığın içinde benimle ve Murat'la uğraşan, ben uyurken odama girmiş notu değiştirmiş ve benim adıma Murat'a fotoğraflar gönderen birileri varken düşündüğüm tek şey Murat'ın eve geleceği andı.

Mantığımı önüme alıp korkmam gerektiği anda korkularım aklımda kayboluyor, aklımın her köşesini Murat kaplıyordu. Ona kapılışımın, kendi ellerimle kendimi yaktığımın ilk izleriydi bunlar.

Yaklaşık yarım saat önce banyodan çıkmıştım. Murat'ın şampuanını kullanarak saçlarımı yıkamış, onun gibi kokmuştum. Üzerimde, dün geceki sarhoşluğumu geride bırakırken ıslak saçlarımı savururken giydiğim bornoz vardı. Geniş pencerenin en köşesinden dışarıya doğru baktım gördüğüm sadece karanlık bahçede nöbetçi korumaların olduğuydu. Yatak odasının tavanı camdan önü deniz görünüyordu, denizin ardından da şehir, en köşeye gittiğinizde de bahçeyi görebilirsiniz. Güzel manzaraya sahipti ama bana kalırsa odanın iç tasarımı daha güzeldi.

Murat'ın yatak odası, zarif bir çekiciliğe sahipti. Bu oda ilginç bir şekilde her köşesinde Murat'ı anımsatıyordu.

Siyahın egemen olduğu bir renk paleti, odanın etkileyici atmosferini vurguluyordu. Mat siyah boyayla kaplanmış duvarlar, odayı tam anlamıyla lüks bir sığınak gibi hissettiriyordu. Yatağın arkasındaki çıkıntılı mat siyah tablo, loş kırmızı ışıkla aydınlatıldığı için odanın her köşesinden ilgi çekiyor, gözleriniz ona kayıyordu. King-size yatak, siyah deri başlıkla ve bordu ipek çarşaflarla kaplıydı, odanın ortasında bir taç gibi duruyordu. +

Yatak odasının bir köşesinde, Lüks içkilerin bulunduğu bir bar tezgahı vardı. Parıldayan gümüş şamdanlar ve samimi aydınlatma, odanın atmosferini başka bir dünyaya taşıyordu. Modern tarzda tasarlanmış mobilyalar ve cilalı metal aksesuarlar, odanın çağdaş ve seksi bir dokunuşa sahip olduğunu vurguluyordu.

Odada bulunan büyük pencereler, denizin ve şehrin ışıklarını sunarken cam tavan, geceyi yıldızlarla süsleyen gökyüzünün nefes kesen manzarasını sunuyordu. Bu oda, her anın özel ve unutulmaz olacağına dair bir his vardı, çünkü bu, sadece bir yatak odası değil, aynı zamanda bir Murat'ın bana hissettirdiklerinin yansıması gibiydi.

Banyoda aynı tasarıma sahipti. Duvarlar, mat siyah fayanslarla kaplıydı ve bu, banyonun sofistike bir hava sunmasını sağlıyordu. Banyo kapısının hemen yanında, şık bir aynanın bulunduğu bir lavabo tezgahı yer alıyordu. Siyah mermer tezgah, lüks ve gösterişliydi.

Banyonun duş kabini, büyük cam panellerle çevriliydi ve içeride siyah mozaik fayanslar kullanılarak modern bir kontrast yaratılmıştı. Duş başlığından süzülen sıcak su, vücuda yumuşakça dokunurken, loş aydınlatma ve bir şekilde Murat'ın ihtiyaç duyduğu gizliliği arttıran siyah camlar, rahatlatıcı bir atmosfer sunuyordu. Ama aynı gizlilik köşede yer alan jakuzi için sağlanmıştı. Onunda rengi siyahtı, siyah mozaik fayanslarla kaplıydı ve altından gelen ışıkla parlıyordu.

GÜNAHIN İFTİHARI +18  (ŞERARE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin