TANITIM

814 40 15
                                    

Merhaba sevgili okurlarım. KURT isimli kitabımdan sonra karşınıza bir mahalle kurgusu olan AFİTAP isimli kitabım ile çıkıyorum.

KURT ilk kitabım ilk deneyimimdi yazmaya ilk adım attığım, ilk göz ağrımdı. Beni sizler ile tanıştıran, beni sizlere tanıtan da KURT'tu onun yeri bende çok ama çok ayrı.

Bu kitabım da acemiliğimi azaltmış fakat tamamen üzerimden atmış değilim çünkü KURT hâlâ devam ederken AFITAP'a başlıyorum.

Yazma tarihi: 2 Mayıs Perşembe 2024 19:53

Yayınlama tarihi: 24 Haziran Pazartesi 2024 11:26

Başlama tarihinizi alabilir miyim?

İyi okumalar dilerim. Umarım KURT kadar AFİTAP'ı da seversiniz.

🤍✨️❤️‍🔥

Mutfağa çay doldurmaya gelmiştim ki peşimden birisi geldi ardından kapıyı kapattı ve beni duvar ile kendi arasına aldı bir anda.

Gözlerim şaşkınlık ile açılırken "Kerim abi ne yapıyorsun?" diye sordum. Sesim hafif fazla çıktığı için işaret parmağını 'sus' der gibi dudaklarımın üzerine koydu.

"Hay abini sikeyim Asena. Ayrıca biraz sessiz ol yakalanmak istemeyiz değil mi?" diye sordu sinirle.

"Abim değil misin?" diye sordum ve çenemi yukarıya doğru kaldırdım. Gözleri ile gözlerim buluşmuştu. O kahve hareleri çok güzel bakıyordu.

"Siktir et, abin değilim." dedi ve daha da yaklaştı. Artık aramızdan sadece bir milimlik mesafe kalmıştı.

Fakat ikimizin de unuttuğu şey ailemizin içeride oluşuydu. "O zaman niye her fırsatta abin sayılırım diyorsun?" diye sordum bilmiş bir tavırla.

Bir kaç saniye bekledi ve "Sana yakın olabilmek için, hakkım olmasa da hayatına karışa bilmek için." dedi erkeksi sesiyle.

"Neden peki?" diye sordum. Cevabını bildiğim şeyleri sormazdım aslında ama onun ağzından duymam gerekiyordu artık.

5 yıl olacaktı. Onu tam 5 yıldır deliler gibi seviyordum gerçekleri onun ağzından duymak benim en doğal hakkımdı.

"Nedenini çok ama çok iyi biliyorsun güzelim." dedi. Evet biliyordum, salak değildim.

"Cık bilmiyorum." dedim dilimi damağıma vurarak. Dudaklarım arasından çıkan ses ile dudaklarıma kaydı gözleri. Koyu kahve hareleri daha da koyulaştı.

"Sen çok... çok fena bir kadınsın... benim kadınımsın." dedi kalın sesiyle o kahve hareleriyle dudaklarıma bakarken ben de mest olmuş gibi ona bakıyordum.

Gözleri, saçları, dudakları, yanağında ki gamzeleri, kadınları kıskandıran uzun ve kıvrımlı kirpikleri, kalın ve erkeksi sesi, okyanus kokusu ve duruşu yıllardır bu adamı neden sevdiğimi deli divane aşık olduğumu açıklıyordu. Hemde çok net bir şekilde açıklıyordu.

🤍✨️❤️‍🔥

Tiktok: Nurbkz_2


Bölüm notları ve sorular.

● Beni bilen bilir KURT'ta nasıl olaylar abartılmıyorsa bu kitabımda da abartılmayacak.

● Okuması zevk veren bir kurgu amaçlıyorum. Bu yüzden sizi sık boğaz etmeden olay akışını ayarlıyorum.

Yeni kitabım hakkında ne. düşünüyorsunuz?

Kitabın kapağı nasıl?

Instagram hesabımı takip eder misiniz?

○ Instagram hesabımı takip eder misiniz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin