4. BÖLÜM

351 22 4
                                    

Merhaba sevgili okurlarım.

Yayınlama tarihi: 11 Eylül Çarşamba 2024

İyi okumalar.

🤍✨️❤️‍🔥

Asena Türker.

Kerim'in bakışları garipti. Kaşları çatıktı. Gözlerinde garip bir duygu vardı ama onu umursamamaya çalışarak Kerem'in arkasında ki 3 adama doğru yürüdüm.

"Hoş geldiniz dev adamlar." dedim ve kollarımın yettiği kadar sarıldım. "Hoş bulduk minik." dedi Ali.

Onlardan ayrıldım ve abilerime gel gel tarzında el hareketi yaptım. "Abi belki hatırlarsınız ilkokul arkadaşlarım Ali, Kerem, Yusuf ve Yasin. Bunlarda abilerim Mahir, Levent ve Çınar." dedim.

Abilerimin onları tanımaması normaldi bu 4 adam kuzenlerdi ve ilkokuldan sonra Ankaradan gitmek zorunda kalmışlardı.

"Bu İzmire taşınan arkadaşların mı?" diye sordu Çınar abim. "Evet onlar abi." dedim ve Çınar abimin koluna girdim.

"Hoş geldiniz gençler buyurun birlikte yemek yiyelim." dedi Mahir abim. Kerem mahcup bir tavırla Çınar abime baktı ve "Eğer sizin için sorun olmayacaksa biz Asena'yı bir kaç günlüğüne kaçırsak burdan?" diye sordu.

"Ne alaka?" diye konuya dahil oldu Kerim. "Pardon siz kimsiniz?" diye sordu Ali. "Abisi sayılırım." dedi Kerim. Duyduğum şey ile Çınar abimin kolunu sıktım ve gözlerimi kapattım.

"Gidebilirsiniz gençler." dedi Çınar abim. Kerim şaşkınlık ile abime bakarken Mahir abim "Nereye gitmeyi planladınız?" diye sordu.

"İzmir'e abi bizim yazlığımız var orada." dedi Yusuf. "Peki gençler ama her dakika haberdar olmak isterim bana numaralarınızı verir misiniz?" diye sordu Mahir abim.

"Tabii ki abi Asena atar sana." dedi Kerem. "Eğer sıkıntı yoksa şimdi gidebilir miyiz biz eskişehireden buraya geçtik Asena'nın kötüleştiğini duyunca." dedi Yasin.

Gözlerim fal taşı gibi açılırken "Siz yarışı bırakıp mı geldiniz?" diye sordum. "Senden değerli değil fıstığım." dedi Kerem. "Ama o sizin kaç senelik hayalinizdi Kerem benim yüzümden-"

"Asena kızdırma beni hem sen yoktun sensiz kazanamazdık." dedi Yasin ve göz kırptı. "Aynen Yasin haklı." dedi Yusuf.

"Gençler siz gidebilirsiniz, güzelim annemlere ben söylerim git." dedi Çınar abim. "Teşekkür ederim abim." dedim sonda ki m harfini uzatarak.

"Rica ederim güzelim." dedi ve beni kolları arasına aldı. Çınar abimden ayrılıp Mahir ve Levent abime de sarıldıktan sonra Batu ile birlikte arabama bindik ve bizim eve doğru sürmeye başladım.

Diğerleri kendi motorları ile geleceklerdi. Bir aklım Kaderi de çağır diyordu ama bir aklımda Yasin kaderi seviyor çağırma diyordu.

Kader abimi severken Yasin de Kader'i severken ikisine de haksızlık yapıp Kader'i çağıramazdım. Kader beni anlardı.

Bir zaman sonra evin önünde durdurdum arabayı hızla eve girdim ve yanıma bir kaç parça eşya alıp tekrardan dışarıya çıktım.

Batu'yu bir kaç parça kıyafet alması için evine yollamıştım. Eşyalarımı koyduğ çantayı yere koyup bir sigara yaktıktan sonra Batu'yu beklemeye başladım.

Ben dalıp gitmişken yanım da bir teker sesi geldi kafamı çevirdiğim zaman arabasından hırsla inen Kerim'i gördüm.

"Asena." diye kükredi adeta. "Efendim Kerim abi." dedim onun aksine sakin bir tavırla.

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin