1:Bölüm:Ben LİDYA Ve Bu Benim Hikayem

67 5 6
                                    

Evettttt arkadaşlar yeni kurgumun ilk bölümü ile karşınızdayım.Bölümü biraz geçiktirdim çünkü bir yandan da Maske'yi yazmaya çalışıyorum.Hepinize iyi okumalar dilerim fıstıklarım .🫀🫀🫀🫀🫀.

🫀🫀🫀🫀🫀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Bir insan dışarıda ne kadar çok gülüyorsa evde de o kadar çok ağlıyordur."

"Bilmiyorum."

1.BÖLÜM

Sevgi kimim izin boğulduğu kimim izin ise kuraklıkta kaldığı bir duyguydu.Çok nadir gösterilen bir duyguydu.Benim ise hiç tatmadığım bir duyguydu.

Ben derslerinde çok başarılı olan bir kızdım.Okul birincisi olan,öğretmenlerinin gurur duyduğu bir kızdım.Arkadaş gruplarında aranan kızdım.Annesinin savaşçısı babasının konuşmaya tenezzül etmediği, abisinin ise öldürüldüğü o kızdım.

Ben LİDYA MARSAL'dım.Bu da benim hikayemdi.Bu hikaye benimse kimsenin başrolü oynamasına izin vermeyecektim.

Ama çoktan başrol rolünü babama vermiştim.

Benim istediğim başarılı bir hakim olmak değildi.Benim istediğim ünlü bir moda tasarımcısı olmaktı.Ama eğer Erdiç Marsal'ın kızıysan seçim şansın yoktu.Onun istediği her türlü şeyi yapmak zorundaydın.Eğer o bir söz söylediyse sen üstüne söz söyleyemezdin.

Ben LİDYA Marsal bu benim hikayem.

🫀

Halamın evindeki bodrum katındaydım.Halam burayı benim için dizayn etmişti.İçinde resim ve elbise yapabileceğim iki adet bölme vardı.Burada elbise yapıyor hatta halamın yardımı ile satıyordum.Tabiki babam bunu bilmiyordu.

Açıkçası kaç saattir elbise çizimi ile uğraştığımı bilmiyordum.Çizim bir türlü hoşuma gitmediği için sürekli silip yenisini çiziyordum.Ayrıca da kumaş rengine bir türlü karar verememiştim.Tam elbise çizmeye dalmışken hızlıca açılan kapı ile yerimden sıçramıştım.Gelen kişi ise Aras yani kuzenimdi.

"Kaç saattir bu odadasın biliyor musun sen."diyerek bağırdı.

"Bilmiyorum.Sen biliyor musun."

"Yok valla bende bilmiyorum."

"O zaman niye bağırarak giriyon."

"Kaç saat oldu bilmiyom ama uzun süredir buradasın."

"Tamam Aras tamam.Ne oldu niye geldin."

"Gelde oyun oynak kızım sıkıldım."

"Senin yarın sınavın yok mu?"Benim sınavlarım çok önceden bitmişti ama Aras Bey'in sınavları hâlâ devam ediyordu.Aras

"Var."

"Ona çalışsana o zaman."

"Alfabeyi sayabiliyorum.Ee yeter bu kadar bilgi."

İNTİKAM UĞRUNA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin