ZAPOWIEDŹ

2.6K 215 23
                                    




Marzysz o poznaniu miłości swojego życia? Chcesz odkryć najromantyczniejsze zakątki Europy w towarzystwie wyjątkowych osób? Rusz z nami w rejs w rytmie bijących serc i pozwól swoim uczuciom odpłynąć.

*

Luksusowy statek, najpiękniejsze porty Europy, drinki wliczone w cenę i... grupa singli poszukujących miłości. Ta trzydziestodniowa przygoda na pełnym morzu dla niektórych jawi się jako wakacje marzeń, lecz dla Harper Bennett to prawdziwy koszmar. Każda minuta na pokładzie wycieczkowca w towarzystwie zdesperowanych samotników i nadpobudliwej animatorki, która ma fioła na punkcie miłości, sprawia, że Harper ma ochotę wyskoczyć za burtę. W dodatku na jej drodze staje nieznośny, gburowaty mężczyzna, który od samego początku obdarza ją pełnym pogardy spojrzeniem i niewybrednymi komentarzami, którym daleko do komplementów, do których kobieta jest przyzwyczajona.

Z pozoru tych dwoje nie łączy nic poza niechęcią do siebie nawzajem, ale szybko okazuje się, że Maxwell Nelson podziela sceptycyzm Harper wobec miłosnych uniesień i wszechobecnej gadki o poszukiwaniu bratniej duszy.

A przecież nic nie łączy ludzi tak dobrze, jak wspólny wróg, prawda?

Motywy:

⚓️ Rejs dla singli

⚓️ Wymuszona bliskość

⚓️ Grumpy x Grumpy

⚓️ Duża dawka humoru

⚓️ Wspólna niechęć

⚓️ Tajemnica

⚓️ 18+

Szykujcie paszporty - odpływamy już w środę 💙⛴️

#sailawayMB

Twitter/Instagram/Tiktok: marcela_autorka

Sail awayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz