Extra 1
"ကော .. ကျန့်ကော ... "
"ရိပေါ် .. !! ဘာဖြစ်နေတာလည်း !! "
ကုတင်ပေါ်မှောက်လှက်အနေထားနဲ့ ရိပေါ်က တစ်ခုခုကိုယ်တင်းခံနေတဲ့ပုံပေါ်တယ်။ မျက်နှာတစ်ခုလုံးချွေးစေးတွေအပြည့်နဲ့ အပြင် အံကိုယ်ပါကြိတ်ထားတာကြောင့် ရှောင်းကျန့်စိုးရိမ်စိတ်တို့ဖြစ်ရတယ်။
ရိပေါ်နဲ့ စတွေ့ကတည်းက ဒီကောင်လေးအခုလိုဖြစ်တာသူတစ်ခါမှမတွေ့ဘူးတာကြောင့် ပိုထိတ်လန့်ရတယ်။"ရိပေါ် .. ကောကိုယ်ပြော ဘာဖြစ်နေတာလည်း .. တစ်ခုခုဆို ဆေးရုံသွားရအောင် .. ကောကိုယ် စိတ်ပူအောင်မလုပ်နဲ့ "
"ကော .. ကျွန်တော် အောက်ပိုင်းက အရမ်းနာနေတယ် .. "
"အမ် .."
"တစ်ခုခု .. တစ်ခုခုကိုယ်ကျွန်တော်စိတ်ထဲအရမ်းလိုအပ်နေတယ် .. "
အပြောနဲ့အတူ ပေါင်ကြားထဲဖွက်ထားတဲ့လက်ကိုယ် ဖယ်လိုက်တာမို့ ရိပေါ် ရဲ့အောက်ပိုင်းရပ်၀န်းတစ်နေရာက မြင်မကောင်းအောင် ဖောင်းကြွနေတယ်။ မဟုတ်မှ .. ဒီကောင်လေး"ရိပေါ် .. မင်းး heat ၀င်နေတာလား !! "
"ကျွန်တော် အဲ့နေရာက တော်တော် ပူနေတယ် ကော .. ကျွန်တော်ထိန်းချုပ်ကြည့်ပါသေးတယ် ဒါပေမဲ့ ထိန်းချုပ်လေ ပိုနာကျင်လေ ဖြစ်လာတယ် ကော အ့့ "
သာမာန်အရွှယ်ရောက်ပြီသား အမျိုးသားတစ်ယောက်အနေနဲ့ ရိပေါ်ဘာဖြစ်တယ်ဆိုတာကိုယ် ရှောင်းကျန့်ရိပ်မိပါတယ် ။ ဒါပေမဲ့ သူနဲ့ရိပေါ်က ဒီလိုကစ္စကိုယ် အခုထိတရား၀င်မဖြတ်သန်းရသေးဘူး။ အရင်တစ်ခါ ရိပေါ် စိတ်လွတ်နေတဲ့အချိန် နှစ်ယောက်လုံးရဲ့ ပထမဆုံးတွေကိုယ်ပိုင်ဆိုင်ခဲ့ပင်မဲ့ အခုလိုအသိရှိနေတဲ့အချိန်ကျ ရှောင်းကျန့် ဘယ်ကစလို့ ဘာလုပ်ရမှန်းမသိဘူး။"ရိပေါ် .. ကော .. ကောကူညီရမလား "
"ကျန့်ကော ! "
"ချစ်သူတွေကြား တစ်နေ့ဒီလိုကစ္စတွေက ကြုံလာရမှာဘဲ ရိပေါ် "
"ကျွန်တော် ကျန့်ကော ကိုယ်နာကျင်အောင်မလုပ်ရက်ဘူး .. "
"မင်းနာကျင်နေတာကျ ငါကကြည့်ရက်တယ်ထင်နေတာလား"
"ကျွန်တော် ပထမအကြိမ်တုန်းကလို စိတ်လွတ်သွားရင် ကောကိုယ်ထိခိုက်စေလိမ့်မယ် "
"ငါအဆင်ပြေတယ် ရိပေါ် .. ငါစိတ်ဆန္ဒပါတယ် .. ငါလည်းမင်းနဲ့အတူဖြတ်သန်းချင်တယ် "
"ကော .."
"အ့့့ "
ကုတင်ပေါ်က အရှိန်နဲ့ ခုန်အုပ်လာတဲ့ ရိပေါ်ကြောင့် အရှိန်မထိန်းနိုင်ခင် နှစ်ယောက်သား ကြမ်းပြင်ပေါ် ထပ်လျှက်သား။
YOU ARE READING
My Wolf (Complete)
Fanfiction"ငါမင်းကိုယ် သဘောကျတယ် .. အခုကစပြီး မင်းကငါ့အပိုင် ဖြစ်သွားပြီး " ".....?....."