Hastanede yaşadığımız saçma olay dan sonra Ayça hanım açmış ve elvinin hastaneye kaldırıldığını söylemişti arabya binip son hız Halil beye ait olan ikinci hastaneye vardık...
Elvinin olduğu odaya geldiğimizde kendisinin yoğun bakımda olduğunu öğrendik yasa dışı madde aldığı için.
Evet doğru, elvin on dört yaşında olan elvin bünyesi kaldırmadğı için iki üç maddeden sonra komalık olmuş...
Şimdi sormamız gereken soru o maddeyi nereden buldu on dört yaşında küçük bir kıza verecek kadar cani olan bir insan tanımıyorum...
on dört yaşın da para kazanmak için maddeleri satmaya yardım ettiğim pek çok şey biliyorum mesela on yedi yaşından altlara verilmemesi bir çok kurupun kuralıdır...
Peki elvin bunu nereden buldu veya bunu elvine kim verdi...
"Devrim!"
Yüksek sesle düşüncelerim den ayrıldım devrim! Devrim neden yerde...
Ayça
"Devrim! Annem aç gözlerini"Leyla
"Doktor yok mu?"Hassiktir... devrimde mi?
"Devrime test yaptınız mı?"
Bjlut
"Ne testi?""Madde..."
Bulut hızla kafasını yana çevirdi
Bulut
"Ayça anne?"Ayça
"Ha... hayır..."Ayça
"Elvini öyle görünce hiç bir şey aklımda kalmadı..."Baybars
"Nasıl ya? El kada çocuk maddeyi nereden buldu?"Kartal
"Polis olan sensin senin bilmem gerekiyor..."Sera
"Tamam sakinleşelim önce..."Yakup
"Sakiniz zaten..."Ayça
"Senin yüzünden!"Bana doğru koşan kadına baktım ben mi?
Ayça
"Sen geldiğin de başladı her şey..."Orada bir duralım ben geleli üç gün oluyor üç gün için de ne olmuş olabilir...
Yanağımda hissettiğim sıcaklıkla yüzüm yana düştü bu ikinci oluyordu...
Halil
"AYÇA!"Geldiğinden beri konuşmayan Halil beyin birden bağırmasıyla ona baktım...
Halil
"Eğer... eğer bir daha ona elini kaldırırsan çok kötü olur... anladın mı?"Aileden uzak bir köşeye ilerledim ben bunları yaşamak için ne yapmış olabilirim yaa...
Telefonumun titremesiyle cebim den çıkardım bilinmeyen numaradan bir mesaj...
Bilinmeyen numara
"Saat 11 *** depoda görüçürüz..."Ve bunların hepsi olurken etrafta görünmeyen bir kişi aklıma geliyor... herşeye sebep olan bir kişi...
Ecrin...
Bitti...
İyi okumalar...
Hatalarımı mazur görün...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korhan aşireti
Teen Fiction16 yaşında doğumda karıştırıldığını öğrenen güneş ve korhan aşireti