Koruma bize evin kapısını açtı ve Bodrum'a doğru ilerledik aşağı indiğimiz an burnunu kapatmak zorunda kaldım çok kötü kokuyor...
"Çabuk olun efendi iki saate gelir."
Batu onu onaylayıp çıkmasını bekledi adam gittikten sonra bana baktı...
Batu
"İyi misin?""Evet sadece çabuk bitirsek iyi olur."
Yoksa iyi çeyler olmaya bilir...
Elimdeki süpürgeyi birakıp yanda duran çekmeceyi açtım evraklrı karıştırmaya başladım, o sırada Batu daha ileri gidip zindanları çekiyordu...
Uzun süre sonra elime gelen madde belgeleriyle batuya bağırdım...
"Batu bak ne buldum!"
Batu koşarak yanıma geldi ve elimdeki evrağı aldı biraz inçeledikten sonra bana kocaman gülümsemesiyle baktı...
Batu
"Başardık güno başardık...""Evet yaptık."
"Hey siz, daha bitmedimi?"
Merdivenlerden gelen sesle dehşet içinde batuya baktım, hayır bu olamaz...
"Hey ne yapıyorsunuz?"
Batu önüme geçip çebinden silahını çıkardı, adam arkasını dönüp merdivenlerden yukarı bağırdı...
"Yardıme edin! Casus var..."
Batu adama ateş etti ve elimi tutup merdivenlerden çıkmaya başladı hızlı hızlı koştuğu için nefes nefese kalmıştım Batu arka kapıdan çıkıp ormana doğru koşmaya başladı. biraz geştikten sonra yapamayaçağımı anlayıp elimi elinden kurtardım...
Batu
"Güneş iyi misin?""Eve..."
Sözümü bitirmeden öksürmeye başladım nefes ala mıyorum...
Batu
"Neyin var?"İlaçım arabada kaldı gerçekten daha kötüsü olamazdı!
"Astım..."
Batu
"Ne! Astım hastası mısın!?"Batu
"Hay kafamı..."Batu
"Bana söylemen gerekiyordu..."Batu
"Tamam sakın ol hadi otur şöyle..."Batu yere otutmamaı sağlayıp nefesimin düzelmesine yardımcı oldu...
Kendimi biraz daha iyi hissettiğimde kafamı kaldırıp batuya baktım, ama o bana bakmıyordu...
"Batu ne ol..."
Batu bana sarılıp beni arkasına aldı ve kulağıma şunları söledi...
Batu
"Merak etme güneş, seni buradan çıkaracağım..."Ve bir silah sesi...
Bitti
İyi okumalar
Hatalarımı mazur görün...
Önceki bölüme bakmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korhan aşireti
Teen Fiction16 yaşında doğumda karıştırıldığını öğrenen güneş ve korhan aşireti