3

370 25 4
                                    

Gök yüzünde güneş var, seni korkutan  nedir? Işığı  görebildiğin için şükretmelisin, ya göremeseydin?
Eren Hoca.

Benim gökyüzüm, güneşim, ışığım sensin.
Aslan.

Evde bir o köşeye bir bu köşeye attım kendimi bir süre, sonra telefonda ki ikinci hattı hatırladım. Çıkarıp atmamıştım ama atacaktım. Telefonu elime alıp üçlü koltuğa çöktüm, biraz uzun olduğumdan anca çökmek oluyordu benimkisi. Elimde evirip çevirip ekranı açtım, en son bıraktığım yerde kalmıştı mesajlaşma.
Hattı çıkarmadan önce son bir kez de göz değdirirken kendi kendime söylendim.

"Harbiden değişikmişin hoca"

Bilinmeyen_Hoca?

İncebell_Evet?

Bilinmeyen _Sen de amma meraksız çıktın he?

[görüldü]

Bilinmeyen _Hoca?

İncebell_Efendim?

Bilinmeyen_Merak diyorum, niye diyorum, etmiyorsun diyorum?

İncebell_Bir sebebin vardır mutlaka.

Bilinmeyen _Ben de onu diyorum ya işte, o sebebi sen niye  sormuyon?

İncebell_Sorsam gerçeği söyleyecek misin ki?

Bilinmeyen _Belki söylerim.

İncebell_Söyle o zaman.

Bilinmeyen _Sor söyleyim .

İncebell_Neden yazdın bana?

Bilinmeyen_Şimdi hoca, bak, orası az karışık da sen eğlencesine gibi düşün, gerizekalı  bir arkadaşım var, ve çok malesef ki kan kardeşim, çok yalvardı  kıramadım,yoksa seni tanıdığım filan yok yani.

[görüldü]

İncebell_(:

Bilinmeyen_Ne güldün?

İncebell_Anladım yani, o manada.

Bilinmeyen _Hoca, bak demiyim  demiyim diyom da, değişiksin yani harbiden.

[görüldü]

Ekran açık hareket bekledim tek gördüğüm çift tikti,ulan ben alışık değildim cevapsız mesajlaşmalara, cevap yazmayan bir taraf varsa o hep ben olurdum.

Mal mal ekrana bakıyordum.

"Ne gördün de yazmıyorsun amına koyayım cevap yazsana la"

Bilinmeyen _Şş?

İncebell_Evet?

Bilinmeyen_Hoca sen adamı deli edersin he, yazık senin öğrencilerine.

İncebell _Ne tarafa doğru ağlasam🤥

Bilinmeyen _Bu özürlü kim ya?

İncebell _Pinokyo.

Bilinmeyen _He, iyiymiş ama çirkin biraz, neyse hoca o diilde sen niye okuyon da cevap yazmıyon?

İncebell_Sınav hazırlıyorum.

Bilinmeyen _He, öyle, iyi ben de şey sandım.

"ne diyorum lan ?"

İncebell _Sonra konuşalım mı?

Bilinmeyen_Olur..
"ne oluru amına koyayım ne diyosun beyinsiz Aslan ?"

Bilinmeyen _Neyse hoca ben bölmiyim işini, vebaline de girmiyim çoluğun çocuğun şimdi, sen aynen devam.

İncebell_Çoluk çocuk?

Bilinmeyen _He aynen,ne oldu?

İncebell_Kaç yaşındasın ?

Bilinmeyen _On dokuz şükür.

İncebell_ (:

Bilinmeyen _Çıktı gene cin ali ortaya,  ne oldu gene neye güldün?

İncebell_Senin askerlik bitmez çocuk.

Bilinmeyen _Çocuk? Yaş kaç hoca?

İncebell_Yirmi dört .

Bilinmeyen _Yalan,o yaşta hoca mı olurmuş? at bir foto inanayım.
Blöftü tabiyki

[görüldü]

Orkun  yirmi beş civarı olduğunu söylemişti zaten , çok da büyük sayılmazdı ama resmi filan yoktu. Nedensizce merak etmiştim. Resim atmayacaktı  muhtemelen , boş yapmıştım, ama sonra bir anda profili renklendi, hızlıca profil resmine tıkladım, çok belirgin değildi, yüzünün yarısı vardı ama hiç beklediğim gibi çıkmamıştı. Sonra resim bir çağrışım yapınca parmaklarımı ekranda oynatıp resmi büyüttüm, birini andırmıştı?

"Hasssktirr"
"Hasssss"
"Büyük siktirrr hem dee"

Elimi yumruk yapıp ağzıma kapattım, bir kaç saniye ne diyeceğimi bilemeyip öylece ekrana baktım,partide ki adamdı , o akşam, üstünün gran tuvalet ve saçlarının biryantinli hali ile bile sevimli görünmüştü gözüme , kim olduğuna emin olduğum da içimden geldiği gibi yazdım.

Bilinmeyen _Bebeksin sen daha bebekk.

Bilinmeyen _Bebeksin sen daha bebekk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Size de tanıdık geldi mi ?
:)

Cetvel Hesabı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin