13

256 18 35
                                    


"Eren nerdesin ?"

"Evdeyim"

"Açsana yavrum o zaman kapıyı, kıracaktım nerdeyse "

"AA sen kapıda mısın dur geliyorum"

"Nerden geliyos.. ' teallam

Dememe kalmadan patır kütür yukarı doğru ivme kazanan ayak seslerine verdim dikkatimi. Beş saniye sonra karşımda çıplak ayakları ile koşar adım gelen Eren'i gördüm.

Çıplak ayaklarına mı? Evdeyim demesine mi? Tavşancıklı pijamaları ile bana doğru koşar adım gelmesine mi daha çok şaşırdım bilmiyorum ama bana doğru koşar adım geldiğini gördüğüm an refleksle kollarımı açtım, şu an kollarıma koşan hoca Eren değil yanımda bebekleşen tavşancık pijamalı küçük sevgilimdi . Hoşnut gözlerle gelip kollarımın arasına girişini izledim. Girdiği an da kapanı kapattım.

"Aslan kapanına hoşgeldin tavşancık" mırıldandım.

"He ne?" diye heyecanla koşmaktan kızarmış yanakları ile bana bakıp gülümseyerek anlamadığını belli etti. Tekrar etmedim.

"Nerdesin sen bakim, onu diyorum? "

"Birinci katta ki komşuma gitmiştim, beş dakikacık" eliyle beş işareti yaptı.
Isıracam bak o elini.

"Hım? Ne oldu şeker mi bitti evde?"

"Yok damlam bitmiş "

"Göz damlan?"

"Evet" "Bitmiş"

"Komşu eczacı heralde?"
derken ihtimal vermeyerek sorguladım.
Ben bu soruları sormayı daha önce nasıl akıl edemedim?

"Evet" "Eczacı"

"İyiymiş, varmıy mış bari?"

"Evet" "Varmış"

Dediğin de dayanamayıp güldüm.

"Güzelim sen niye böyle panik yaptın? "

"Korktum" deyince bir ciddileşip dikildim önce.

"Neyden korktun?"

"Senden" "Kapıyı kıracaksın diye" sonunda heyecandan kesik kesik konuşması da sakinleşmeye başlamıştı.

"Yok artık" çenemi olumsuzlukla geriye kaldırdım.

"Gerçi tabii ben yine de bana güvenmezdim, sen bak aferim ben aradım mı böyle koşa koşa gel hep"

Deyip alayla sırıtınca karnımı cimcikleyip kollarımdan çıktı ve elini koluma koydu. Hep o en kaslı yere koyuyordu elini. Biraz da sıktı.
Derdin ney yavrum orayla?

"Ben de istiyorum"

"Beni mi, olur "

Karnımı cimcikledi bu defa.

"Kas istiyorum"

"Kas istiyon?"

"Evet, baksana" deyip bir çocuk gibi pijamasını kaldırıp dümdüz ve bembeyaz karnını gösterdi. Elini karnında gezdirip dudak bükerken seğiren çenemle birlikte alt çenemi sıkıp, içerde dilimi ısırdım.

Cetvel Hesabı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin