Kış akşamlarını seviyorum, sobayı yakıp etrafına yaydığı sıcaklığa saklanmayı, üstünde kaynayan suyla çay demlemeyi ve günün sonunda kenarına kıvrılıp bir kedi gibi uyuklarken kendi masalımı hayal etmeyi....
Eren Hoca..
O masalın kahramanı olmak istiyorum...
Aslan..
...
Ceylan yavrusu _Aslan?
Aslan_He gülüm?
Ceylan yavrusu_Midem bulanıyor biraz akşam ben gelmesem çok mu ayıp olur?
Aslan_Hasta mısın?
Ceylan yavrusu _Yok da yediğim bir şey dokundu galiba.
Aslan_Yediğin bişey dokundu?
Ceylan yavrusu _Evet.
Aslan _Geleyim hastaneye götüreyim seni o zaman bi şeyapsınlar.
Ceylan yavrusu _Yok o kadar önemli gibi durmuyor, zaten derse giriyorum on dakika sonra.
Aslan_E idare edebilecen mi dersi, midem bulanıyo diyon?
Ceylan yavrusu _Ederim o kadar kötü değilim de akşamı belki edemem diye dedim işte?
Aslan_He öyle diyon?
Ceylan yavrusu _Evet.
Aslan _Gülüm?
Ceylan yavrusu _Hıh?
Aslan_Bişey olmuş, ne oldu anlat bakim?
Ceylan yavrusu _Yok olmadı.
Aslan_Olmuş olmuş?
Ceylan yavrusu _Yok olmadı.
Aslan_Eren.
Ceylan yavrusu _Evet.
Aslan _Gülüm.
Ceylan yavrusu _Tamam evet bir şey oldu.
Görüldü
Ceylan yavrusu _Ama ben de bilmiyorum ki ne oldu.
Aslan yazıyor
Aslan çevrim içi
Aslan yazıyorAslan _Sen bilme, bana de, ben bilecem hemen, şeyapma sen anlat bakim hadi?
Ceylan yavrusu _Anlatmayayım boş ver.
Aslan_Eren?
Ceylan yavrusu _Efendim?
Görüldü
Aslan _ Yormayalım birbirimizi gülüm.
Ceylan yavrusu_ Evet, tamam haklısın , o zaman şöyle ki, yalan söyledim.
Aslan _Orasını anladım da, ee?
Ceylan yavrusu _Aslan ben biraz utanıyorum.
Aslan _Neyden utanıyon?
Ceylan yavrusu _Arkadaşlarından yani aslında kendimden galiba, bu durumdan yani, olabilir, işte bilemiyorum diyorum ya.
Aslan_Töbe bismillah, sebep?
Ceylan yavrusu _Sen öğrencisin ben öğretmenim, benden de küçüksün,ne bileyim bunu bilemiyorum. Biraz utanıyorum galiba.
Aslan_Hoca.
Ceylan yavrusu _Efendim?
Aslan_Arkadaşlarım, hikayeyi dinlemeden insan yargılamaz ,bu bir, ikincisi, ben de seni hangi ortama sokacağımı, hangi ortamdan çıkaracağımı bilirim. Ayrıca kendinden utanacağın bir durum da yok. Şimdi, bana mı güvenmiyon? Beni mi istemiyon? Ben mi yanlış anlıyom seni ?