Yarım saat demiştim.
Öyle bi dünya yok.Tamı tamına yirmi dört dakika on beş saniye otuz salise sonra motoru kitleyip apartmanın bahçesine doğru yürümeye başlamıştım bile.
İçeri girmeden önce, in cin top atan, sessiz sokağa, ilk defa, şöyle bi alıcı gözü ile baktım."Niye Allah'ın bile siktir ettiği bu yerde yaşıyorsun amına koyim, başına bi iş gelecek diye kapında nöbete geçip askerliği mi yakayım? '
Bahçe kapısını açıp içeri girerken telefonuma bildirim düşünce durup mesajı okudum.
Bebek_Aslan nerdesin ? Ablam beş dakika oturup hemen gitti, sanırım amacı sadece Alper'i getirmekmiş.
Bebek yazmaya devam ediyor
Ablan çöpçatanlar kraliçesi ceylanım ve sen ayakta uyuyon
Bebek_ Alper de gidiyor şimdi, ben çok soğuk davranınca şey yaptı, sen geri dön istersen.
Durdum.
'kesin şey yapmıştır he'
Bebek_☺️ Dönücek misin?
'Şaşırdı ceylan yavrusu'
Aslan_He aynen döncem, hatta dönüyom şimdi ama işte bilemedim kıbleye mi döneyim cenaze namazına mı gideyim?
Bebek_Dönmüyor musun?
Aslan_Ne diyon yavrum sen, ne anlatiyon? Ne dönmesi kim dönüyor nereye dönüyor?
Bebek_Off, tamam ama lütfen olay çıkmasın olur mu? Sen şimdi geliceksin ya ben ikinizi güzel güzel tanıştırayım bir çay içeriz beraber, sonra o anlar gider zaten,he? olmaz mı?
Aslan_He gülüm aynen olur, istersen iki de tavla atarız.
Bebek_Ya öyle mi dedim ben, lütfen, kavga gürültü olmasın istiyorum.
Aslan _Ne lazımsa o olur, benim sorunum, sen niye şeyaptın bu kadar ki yani hayırdır ?
Bebek_Ama benim de eski sevgilim, kötü bir insan da değildir ondan diyorum.
Aslan _Lan yavrum bak iki de bir sevgilim deyip durma şuna.
Bebek_Ama öyleydi, eskiden yani.
Aslan _ Teallam ya, beni kudurtmak için mi yapıyon anlamıyom ki.
Bebek_Hayır ama yalan mı söyleyeyim eskiden sevgilimdi sonuçta.
Aslan _Lan yeter ama ha.
Bebek_Düzgün konuş benimle.
Aslan _Basma damarıma sen de.
Bebek _Tamam, özür dilerim.
Aslan _İyi, ben de özür.
Bebek_Geçti mi sinirin?
Aslan _Yok.
Bebek_Aslan ama çok ayıp ya, hiç yakışıyor mu sana?
Görüldü
Bebek_Lütfen dedim bak,ölümü gör.
töbe töbe..
Aslan _Kapıdayım, hadi.
Otomata bastı, açılan kapıdan girip hızlıca yukarı çıktım, son basamaktaydım ki ceylan yavrusu ile göz göze geldik, kapıda durmuş önünde ki deniz makarnasını göndermeye çalışıyordu, ben arıza çıkarmadan..