פרק 7

25 2 1
                                    


נקודת מבט ה/ש

''רגע האחת? של ביטיאס?" שאל יאונג'ון.

''כן זו היא לכן חייב להחזיר אותה לשם'' קאי אמר, התחלתי לבכות.

''אני לא רוצה לחזור הם.. הם יעשו לי דברים רעים'' הם הסתכלו לכיווני בשאלה.

''למה את חושבת?" סובין שאל

''אני לא חושבת, אני יודעת'' הם הסתכלו עליי אבל זה היה נראה כאילו לא הייתה להם ברירה.

''מאיפה את?"

''אני מישראל'' הם הנהנו

''אז זה רק יותר הגיוני שאת האחת את בטוח גם יהודיה'' הוא צדק.

''אני באה ממשפחה יהודיה אפילו דתיה ואני לא מתכוונת להתחתן עם גוי או שד שזה יותר גרוע'' אמרתי להם.

''הם לא גויים אבל רק ג'ימין יהודי רק שהוא חטא ונהפך לשד'' אמר קאי.

''זו הסיבה שרק הוא יקבל את האחת כי היא יהודיה'' אמר יאונג'ון.

''ומה לגבי האחרים?" שאלתי

''האמת לפי מה שאני הבנתי הם יוצאים ביחד אראם עם ג'ין שוגה וג'ייהופ ווי וג'ונגקוק.

הייתי בהלם אז השיפים שאמרתי היו נכונים (חוץ מיונמין) למרות שאני אוהבת סופ, את וי וג'ונגקוק ראיתי ואני עדיין בהלם.

''רגע עם הוא יקבל אותי ג'ימין אז מה יקרה?"

''בירח המלא של החודש היום הולדת שלך יהיה כמו טקס בו כולם ינשכו כל אחד בתורו באותו מקום וג'ימין האחרון ואז יעשו את טקס החתונה כי זה ידוע ש..''

''חופה מכפרת על החטאים'' השלמתי את המשפט.

''בדיוק'' היום הולדת שלי בעוד חודשיים והירח המלא הבא עוד שבוע.

''מה קורה בירח מלא רגיל?" סובין נאנח טענה

''ליל הדם''

''מה זה ליל הדם?''

''כל בעלי כח על טבעי יוצאים לצוד'' שאלתי שאלה אבל הייתה לי הרגשה שאני יודעת את התשובה

''מה הם יוצאים לצוד?" רק שלא יגיד את זה.

''אותך"

נקודת מבט ג'ימין

''עוד שבוע ליל ירח מלא וכולם יצאו לציד מה עושים?" התחלתי להלחץ

''אנחנו נמצא אותה לפני זה'' אמר נאמג'ון

''אבל איך לא הרגשתי בנוכחות שלה היא אמורה עדיין להיות פה''

''מישהו כנראה שומר עליה'' ג'ין אמר אבל מי יכול לגרום שלא ירגישו בנוכחות שלה הם כנראה שמעו מה אמרתי כי כולנו אמרנו את אותו הדבר

''טיאקסטי''

יצאנו לכיוון האחוזה של טיאקסטי מקווים לראות את ה\ש שם.
''שאני אמצא אותך ה\ש זה עומד להגמר גרוע''

נקודת מבט ה\ש

טיאקסטי חשבו קצת אם באמת להביא אותי לביטיאס או להחביא אותי
''אני יכולה להראות לכם הוכחה למה ברחתי'' מצאתי דף ועט על השולחן ולקחתי והתחלתי לצייר את אותו ציור.

''ציירתי מגיל 8 את אותו ציור שוב ושוב והוא היה חיזיון שאני אפגוש את ביטיאס'' המשכתי לצייר תוך כדי שהם מסתכלים

''אחרי תקופה סוף סוף הצלחתי אצלם בבית לצייר ציור חדש וזה הציור''

סיימתי לצייר והבאתי להם את הציור הם הסתכלו והיו בהלם.

''ואת חושבת שזה ג'ימין?'' שאל בומגיו

''אני לא חושבת אני בטוחה''

''אז לא כדאי שתהיי כל כך בטוחה'' אמר קאי למה הוא מתכוון באתי לשאול אותו ואז טאהיון אמר

''שיבל אני מרגיש בנוכחות של ביטיאס קרובים לפה כנראה גילו שאת כאן מה עושים?''

פחדתי אני לא מתכוונת לחזור אליהם.

''תתחבאי למעלה אנחנו כבר נטפל בהם'' עליתי למעלה והיו הרבה חדרים נכנסתי אל אחד מהם והיה שם ארון ונכנסתי לתוכו וחיכיתי.

נקודת מבט ג'ימין

הגענו אל טיאקסטי ונכנסו אליהם הם קיבלו אותנו יפה לא היה נראה שהם מסתירים משהו.

''האם לאחרונה ראיתם מישהי כאן בסביבה? כבת 18'' שאלתי אותם

''לא לא ראינו אין לנו מושג גם על מי אתה מדבר'' יאונג'ון ענה לי

''ג'ימין תראה את זה'' הובי אמר לי באתי לכיוונו והוא הצביע על משהו הסתכלתי וזה אותו הציור היא הייתה כאן.

''אתם משקרים לי? זה יעלה לכם ביוקר'' התעצבנתי הם נראו מפוחדים.

''אנחנו מבינים אולי אתם רוצים להגן עליה אבל זה לא אנחנו בציור זה אנייפן אנחנו רוצים להגן עליה'' יאונג'ון חשב לרגע ואז נאנח

''היא בחדר למעלה'' עליתי מהר לכיוון החדר.

נקודת מבט ה\ש

שמעתי צעדים מתקרבים לכיון החדר לא לא רק שהם לא גילו אותי, שמעתי משהו נפתח ואז הדלת נפתחה.

''שלום ה\ש''

הכל נעשה שחור

עד לפרק הבא :)

My DevilWhere stories live. Discover now