פרק 12

21 3 1
                                    

פרק 12
נקודת מבט ג'ימין
אחרי הקרב ראיתי את ה\ש על הקרקע מחוסרת הכרה ''ה\ש מה עשיתם לה'' התעצבנתי ראיתי שיש לה נשיכות בצוואר התקרבתי אליה וניסיתי להעיר אותה, היא לא התעוררה אבל היא נשמה.
''ג'ימין'' אמר הובי 
''מה?!'' הוא הנהן בראשו לאי הסכמה.
''זה כמו שקרה איתך אני מצטער אנחנו לא נדע מתי היא תחזור ואם היא תחזור''
''היא תחזור אני יודע'' התחלתי לבכות זה לא מגיע לה הכל באשמתי אם רק הייתי שולט בעצמי היא לא הייתה נלחמת נגדי השד לא היה משתלט עליה.
הרמתי אותה ולקחתי אותה הביתה, שמתי אותה במיטה לא נתתי לאף ממבר להתקרב אליה.
נרדמתי לידה וחיכיתי שתתעורר אבל כרגע זה לא קרה.
מעניין מה היא חושבת שם.
נקודת מבט ה\ש
התעוררתי בתוך חלום הכל נעשה לבן אני זוכרת שראיתי את עצמי בקומה וג'ימין לידי.
''היי ה\ש'' התקרב אליי משהו לא מוכר שחור.
''מי אתה'' 
''את צריכה לשאול מי את?'' הסתכלתי על הדמות המתקרבת והיא התחילה להתבהר.
''את אני?'' היא חייכה
''כן אני את האחרת'' לא הבנתי
''איזה אחרת''
''ככה היית עכשיו אם לא היית שומעת על ביטיאס''.
הסתכלתי עליה מקרוב בהלם.
העיניים שלה היו עייפות היא הייתה נראית רזה בקטע מפחיד, והידיים היו בהם חתכים עוד טריים.
''אם לא הם זו היית את כרגע, שנאת את עצמך כל כך שלא היה אכפת לך מכלום'' לא הבנתי מה היא מנסה לומר אבל.
''אבל מה את מנסה לומר לי בזה?''
''שאת צריכה להוכיר תודה לביטיאס במיוחד לג'ימין, יש לך פה הזדמנות. אני יודעת שזה קשה והוא עשה לך רע אבל הוא בדיוק כמוך רק שהוא הצליח להתגבר על זה ואני בטוחה שאת גם תצליחי'' היא התחילה להתרחק.
''אה ועוד משהו'' היא אמרה.
''תאהבי את עצמך'' ונעלמה.
התעוררתי מהחלום אבל לא מהמיטה ג'ימין עדיין ישן לידי ואני קמתי מהמיטה שם והסתכלתי על ג'ימין מקרוב, היו לו שפתיים כל כך רכות ועיניים יפיפיות, חייכתי.
שמעתי דפיקות בדלת וזה העיר את ג'ימין.
''היי היונג באתי לבדוק מה עם ה\ש'' יאונג'ון נכנס.
''בטח בבקשה תראה שהיא בסדר'' אמר ג'ימין
''אני צריך שתצא מהחדר אני צריך לעשות כמה דברים'' ג'ימין היסס ונתן לו בסוף.
יאונג'ון התקרב אלי שבמיטה והסתכל מקרוב והחל לבדוק דופק והכל.
''שאת תתעוררי אני עוד אשים יד על הכוחות שלך'' הוא חייך בערמומיות.
מישהו צריך לומר את זה לג'ימין, הוא הסתכל לכיוון איפה שאני נמצאת.
''אני יודע שאת רואה אותי ה\ש כי אני רואה אותך'' הוא אמר והחל להתקרב אליי.
''אבל איך?'' 
''כי הרי אני מכשף אחרי הכל אני יכול לראות דברים שאפילו ביטיאס לא יכולים''
''אז מה אתה מתכוון לעשות?''
''שתקומי הכוחות שלך יהיו בידיי אחרי שאתפוס אותך כשתהיי בת 19'' הוא אמר.
הרגשתי צמרמורת העיניים שלו הפכו לבנות זוהרות והוא הלך משם רק זה חסר לי עוד מרדף.
ג'ימין חזר לחדר ועדיין היה עצוב.
''ה\ש תתעוררי כבר אני חייב אותך''
לא נראה לי היה אכפת לו אכפת ממני ממילא הסתובבתי לכיוון המרפסת לפחות אני אסתכל על משהו. 
''ה\ש אני אוהב אותך''
מקווה שנהנתן עד הפרק הבא💜

My DevilWhere stories live. Discover now