Len čo som prišla do triedy,tak som pocítila pocit viny.
Neviem prečo,ale keď som mu ukázala aj smer do triedy,tak naozaj ma zaplavil pocit viny.
Myslím,že si mal cestu nájsť sám alebo rovno zájsť za riaditeľom,no ale ja som chcela byť slušná a navyše je to kamarát.Aaron:Mám fakt "skvelú"triedu plnú buzerantov🙄
Vivien:Môžeš byť rád,že som ti tu cestu ukázala a hej tretiaci sú buzeranti a hlavne chlapci😉
Aaron:Som si všimol a neviem jak vydržím ten rok a niečo s nimi😅
Vivien:Vydržíš,len ničoho sa neboj,máš tam aj samé kurvy,takže môžeš si ich pošukať😉
Aaron:To ako keby fakt pomohlo,ale diki za radu 🙁
Vivien:No nemáš zač 😁
Aaron:Po škole sa vidíme však?
Vivien:Kľudne prídem aj na chodbu cez prestávku,len aby som nemusela byť v tej odpornej triede😉
Aaron:Dobre,tak cez prestávku....
Po tejto správe som len vypla mobil a dala si ho pod lavicu aby mi ho učiteľka nezobrala.
Vedľa mňa sedela akási spolužiačka,ktorá má už od začiatku školského roka nemala rada tak ako ja ju.
Vlastne celý prvý ročník sa nemáme radi a ani začiatok 2 ročníka sa nič nezmenilo,takže celá moja trieda je tak úplne na hlavu.,,Slečna Shaylova k tabuli!",zvolala na mňa zrazu matikarka a ja som naňu len prekvapene vytreštila oči.
Ona má už skoro rok nevyvolala k tabuli a zrazu mňa vyvolá.
To je fakt skvelé,že mi robí také veci.
No matika nieje pre mňa ťažká,takže zvládnem vypočítať čokoľvek.
Opatrne som vstala z miesta a podišla k tabuli.
Učiteľka mi tam už napísala príklad nejakých nerovnic a v tu chvíľu sa mi ruka rozstriasla.
Zrazu sa mi pred očami objavila akásu pornoherečka a tam bolo moje meno.
Bola to moja tvár.Chcela som utiecť,no nedalo sa,pretože som bola ako zaseknutá na mieste.
,,Slečna Shaylova,je vám dobre?",spýtala sa matikarka a ja som zrazu sa konečne vrátila do reality.
Zrazu sa celá trieda začala smiať.
,,Pani profesorka,nepočuli ste,že Shaylova je kurva?",vykríkol jeden zo spolužiakov a zrazu sa celá trieda rozosmiala.
Nenávidela som tieto posmechy a to už len preto,že ma nikto nemál rád a každý ma odsudzoval.Zrazu som kriedu odhodila na zem a rozbehla sa preč z triedy.
Chcela som utiecť čo najďalej.
No v tu chvíľu som narazila na Aarona ako sa túla po chodbe a ja som doňho len vrazila.
Slzy mi tiekli po tvári,pretože som to už nedokázala zastaviť.
,,Vivien,čo sa stalo?",vyhrkol a pomohol mi vstať zo zeme.
,,Ja už nevládzem,"vyhrkla som a celú tvár mi zaliali slzy.
,,Poď somnou a mi povieš čo sa stalo,"povedal a potom ma zobral do nejakej miestnosti,kde sme boli samí.,,Tak hovor,"vyhrkol a pozeral na mňa skúmavym pohľadom.
,,Stalo sa len to,že ja už nevládzem ako každý má odsudzuje a hovorí,že som kurva,keď to tak vôbec nieje a teraz na matike ešte ma vysmial spolužiak pred celou triedou a učiteľkou,"vysvetlila som a stále som nedokázala zastaviť slzy.
Bolo to pre mňa najhoršie utrpenie v živote.
Neviem čo som kedy komu niečo spravila,ale každý ma len ohovára a odsudzuje.Zrazu som si všimla ako Aaron zaťal ruky v päsť,no po chvíli sa ukľudniť a podišiel ku mne.
Zobral ma do náručia a vtisol mi bozk na čelo.
,,Neboj sa,ja som tu pre teba a nemusíš sa báť,že ja ťa budem ohovárať,pretože nebudem a sľubujem,že tu budem pre teba,"povedal a ja som sa musela až pousmiať.
Bola som rada,že tu bol.
Až teraz som si uvedomila,že ho začínam mať rada ako kamaráta a som vďačná,že je tu pre mňa.
Vážne som vďačná.Pohľad Benjamina
Ach,ako ja nenávidím tých ľudí,ktorí toto robia.
Vivien je slušné a milé dievča s dobrým srdcom a myslím,že ju začínam mať rád ako kamarátku.
Pri nej sa cítim ako keby som nebol ten,ktorý láme dievčatám srdce.
Aj keď nieje to až taký zlý byť v jej prítomnosti niekým iným,no nemôžem zmeniť to kým som.
Nezmením svoju osobnosť aj keby som chcel.
Veľmi dávno som toto, čo robím teraz nerobil,ale potom prišlo ďalšie sklamanie a preto som teraz tým človekom akým som.
Ale niekedy mám pocit pri Vivien,že nie vždy je to len o utrpení a,že nie každý je tak falošný.
No posúdiť to sám ešte neviem,ale to dievča ako keby mi začalo otvárať oči alebo niečo také.No nezmením to,že som sukničkár a ubližujem dievčatám.
Ubližujem len kurvam,ktoré chcú len sex,peniaze,drogy a alkohol.
Aj som ako človek zlyhal,no snáď ako kamarát budem pre Vivien dostatočne dobrý aby mi aspoň dôverovala natoľko,že ja jej neublížim.
Neublížim jej a ani to nemám v pláne.Takže predsa si myslíte,že takého tvrdého badboya nedokáže nič zmeniť?
Láska ľudí mení😉🥹
YOU ARE READING
Nenávidím ťa sused môj
Romance,,Aaron,ako veľmi ťa nenávidím za to,že si ma zlomil,"zazneli slová plačúcej Vivien. Vivien je 17 ročné dievča,ktoré žije v New Yourku,krásne mesto,kde to všetko žije. Vivien je slušné,milé dievča,ktoré sa dobre učí a je z bohatej rodiny. Nikdy nepo...