Celý deň v škole som myslela len na hádku s Aaronom.
Nedokážem myslieť na to,pretože ma to príliš zabolelo.
Nechcem aby sa hneval,ale zároveň nemôžem niečo také dôležité tajiť pred matkou.
V tom má pravdu.
Nebude to tajný vzťah,pretože to by ani jeden z nás nechcel.Práve mám poslednú hodinu matematiky a ani náhodou nedávam na tej hodine pozor,pretože rozmýšľam nad niečím iným.
Čo sa týka šikany,tak už sa to zmenilo.
Aaron vysvetlil všetkým ako sa majú ku mne správať a našťastie sa to riešilo aj s riaditeľom,ktorý neviem akým zázrakom to vyriešil.
,,Slečna Shaylova,k tabuli!",zvolala učiteľka a ja som si len povzdýchla a nasmerovala si to rovno k tabuli.
Mala som vypočítať akýsi príklad,ktorý ani neviem čo znamenal.
Stála som tam asi 5 minút,kým sa konečne učiteľka rozhodla prehovoriť.,,Ako to,že nevieš počítať základné príklady?",spýtala sa a ja som len mávla rukami.
,,Neviem,dnes asi nemám dobrý deň,"povedala som rozhodne a hneď si sadla na miesto.
Na miesto mňa šiel ten príklad vypočítať akýsi druhý spolužiak,takže mi to bolo jedno čo sa stane ďalej.Keď konečne zazvonilo,tak som si to hneď nasmerovala z triedy,no v tú chvíľu ma zastavil Aaron.
,,Vivien zlato,môžeme sa porozprávať?",pozrel na mňa a ja som sa musela usmiať,pretože to konečne chcel vyriešiť.
,,Tak fajn,"povedala som a zašli sme hneď za roh chodby.
,,Prepáč za to,ako som sa nahneval ráno a hneď som prišiel,ale vieš ja nechcem mať tajný vzťah,chcem aby o nás vedeli všetci,aby vedeli,že nikto sa nás nemá dotýkať,pretože sme svoji,"povedal a ja som len prikývla.
,,Máš pravdu a ja to poviem matke,pretože ja nechcem nikomu nič tajiť a tak či tak by to raz zistila aj sama,"povedala som rozhodne a on len prikývol.,,Nechcem ťa stratiť kvôli hlúposti,že sa na nejakých veciach nezhodneme,pretože mi na tebe až príliš záleží a ty to vieš,"povedal a ja som len prikývla.
Priblížila som sa k nemu a zavesila sa mu okolo krku ako nejaký kliešť.
Na to sa len rozosmial a pohladil má po tvári.,,Milujem ťa Vivien a nikdy nedovolím,aby nás niečo rozdelilo a to sľubujem,"povedal a ja som sa nadšene usmiala.
Hneď som spojila naše pery a konečne som bola už v lepšej nálade,pretože bez neho som bola ako keby mi práve niekto zomrel.,,Takže čo dnes chceš robiť,keďže mám čas do večera,"obrátila som sa na Aarona,ktorý si práve sadol vedľa mňa na posteľ a usmieval sa.
,,Vieš čo chcem robiť?Chcem ťa mať len pre seba,"povedal a začal ma bozkávať.
Tak vášnivo má bozkával,že som sa ani poriadne nadýchnuť nemohla.
,,No čo,nikto si nevšimol ten cucflek?",prehovoril,keď sa naše pery od seba oddelili.,,Nie,pretože som ho zakryla make-upom,ale lepšie by trebalo,pretože si aj niekto začal všímať,že čo mám hnedší krk,"povedala som a on len prikývla a privinul si ma k sebe.
Hlavou som sa mu oprela o hruď a cítila som ako spokojné dýcha.
,,Zajtra mám tréning,prídeš?",spýtaj sa a ja som mu len pozrela do očí.
,,Samozrejme,že áno,to sa ani pýtať nemusíš,"povedala som mu z úsmevom a vtisla mu letmý bozk na líce.,,Vieš,ani sám neviem ako sa toto celé udialo,že sme teraz spolu a povedal som ti,že ťa milujem,ale to bude asi tým,že ty ma nejak ovplyvňuješ,vďaka tebe som lepší človek než som bol,"povedal a ja som sa len zasmiala.
,,Ako to?"
,,To preto,že si dokonalá,krásna,milá a chytrá,"povedal a mne sa srdce znova rozbušilo.
Nikdy som sa takto zamilovane ešte necítila.
Nikdy som nič také necítila a teraz konečne keď mám prvého chalana,tak sa aj obávam toho,že sa stane niečo,čo potom obaja budeme ľutovať.
Čo ak sa rozídeme?
No nebude teraz rozmýšľať nad budúcnosťou,pretože si budem užívať túto chvíľu,čiže prítomnosť s mojím milovaným.
Aj keď neviem či si pre nás osud nachystal,ale jedno viem,že teraz je teraz a ja si to budem naplno užívať........
Je večer a práve sedím v reštaurácii s matkou.
Obe hľadíme na menu a vyberáme,že čo asi také fajne objednáme.
No v tú chvíľu som si spomenula,že jej mám povedať niečo dôležité.
Teda to o mne a Aaronovi.
,,Mami,musíme sa porozprávať,"prehovorila som vážne a mama zdvihla pohľad od menu a vrhla ho na mňa.
,,Tak rozprávaj zlatko,"povedala z úsmevom.,,Vieš ja....no......ja a Aaron spolu chodíme,"vyhrkla som a v tú chvíľu sa jej pohľad zmenil na niečo šokujúce.
,,Prosím?"
,,Počula si dobre,mám priateľa,"povedala som rázne a ona sa asi snažila predýchať to,čo som jej povedala.,,Ale s Aaronom Parkerom máš vzťah?",spýtala sa prekvapene a ja som len prikývla.
,,Áno presne tak,pretože ma ľúbi a ja ľúbim jeho,"odvetila som a ona sa len zasmiala.
,,Si slepá ak si myslíš,že niekto ako je Aaron Parker ťa ľúbi,veď som videla koľko dievčat si každú noc k sebe nosil,tak ako môžeš tvrdiť,že ťa ľúbi?On ťa len využíva na to,aby mal pozornosť,"povedala matka a ja som len rukou tresla po stole.,,Mami,je to moje rozhodnutie,že som s ním a to mi v tom brániť nebudeš,pretože som čoskoro dospelá a viem sa postaráť o seba a čo sa týka Aarona,tak jemu naprosto dôverujem,pretože mi ukázal aj jeho dobrú stránku a zmenil sa,takže ak v také veci neveríš,tak to je smutné,"povedala som a odstúpila od stola.
Bola som nahnevaná.
Nielen na matku ale aj na seba,že som jej to takto povedala.
Mala som jej to povedať trochu inak.
No som aspoň rada,že to vie,pretože ak by na to prišla sama,tak by to bolo horšie.Potom som bez slova odišla a nechala ju samú v reštaurácii.
Chvíľu som váhala,že kde pôjdem,ale potom ma napadlo,že pôjdem večer navštíviť Aarona.
Len tak zaklopem na dvere a pôjdem k nemu.
Keď budem môcť,tak uňho aj prespím a je mi jedno,čo mi na to povie moja vlastná matka.Ďalšia časť.
Čo myslíte má pravdu Vivienina matka?Alebo nedokáže veriť nikomu?
YOU ARE READING
Nenávidím ťa sused môj
Romance,,Aaron,ako veľmi ťa nenávidím za to,že si ma zlomil,"zazneli slová plačúcej Vivien. Vivien je 17 ročné dievča,ktoré žije v New Yourku,krásne mesto,kde to všetko žije. Vivien je slušné,milé dievča,ktoré sa dobre učí a je z bohatej rodiny. Nikdy nepo...