Pohľad Aarona
Práve som skončil s z tréningom a teraz konečne odchádzam v objatí môjho dievčaťa.
Neverím,že ju naozaj mám a,že som jej povedal,že ju milujem,pretože práve týmto pocitom som sa snažil už dlho vyhnúť,no ono to znova prišlo.
Nečakal som to,ale ona mi prišla do života nečakane a teraz mám pocit,že to dievča si budem strážiť do konca života.
Chcem ju chrániť,bozkávať,objímať každý jeden deň,chcem ju utešovať,keď jej bude najhoršie a chcem ju rozosmievať a hlavne ju chcem robiť šťastnou.
Ak toto celé nieje iba jeden sen,tak musím náš vzťah brať vážne a myslím,že aj ho beriem.S Vivien som sa rozlúčil dosť rýchlo,pretože musela ísť niečo zrobiť a ja som sa potom venoval Dominikovi,ktorý sa na mňa a Vivien len usmieval.
,,Takže máš frajerku,"vyhrkol a drgol ma do plecia.
,,Už to tak vyzerá,"poznamenal som a myslím,že som práve zažíval pocity,ktoré som zažívať nechcel.
Zamilovanosť.
Ako veľmi človek túži po tom druhom,keď je tak zamilovaný.
No a práve mne sa toto deje.,,Nečakal som,že si nájdeš frajerku,aj keď ti ide len o šukanie,"poznamenal a v tú chvíľu som ho prudko zastavil a otočil ho smerom ku mne.
,,Tak počúvaj,toto už nepovieš,pretože aj ty aj ja vieme,že ty si kedysi bol oveľa horšie a okrem toho mne nejde o to,teda už mi o to nejde,pretože mi prišla Vivien do života,keď som to vôbec nečakal,teda skôr ja jej som prišiel,ale už toto nezopakuješ,pretože stále som nezabudol na to,čo si robil ty,"povedal som prudko a on sa len zasmial.,,Aaron,tak tým sa mi chceš vyhrážať?Bolo už pred 2 rokmi a za tie 2 roky sa človek dokáže zmeniť,šak vidíš,čo s tebou porobilo to dievča,tak prečo sa nemôžem aj ja zmeniť,"podotkol a ja som si len povzdýchol.
Nemal som v pláne riešiť teraz niečo so starým kamarátom,pretože,ak by som to riešil,tak by som sa dostal do konfliktu a ja žiadny konflikt nechcem riešiť.Keď sme sa rozlúčili,tak a ja som mal bytovku rovno pred nosom,tak som pohľadom prešiel na okno,kde mala izbu Vivien.
Chcel som ju znova vidieť.
Musím ju znova vidieť,ale najprv si pôjdem dať sprchu a potom jej pôjdem zaklopať na okno.
Nedokážem bez nej vydržať ani sekundu.V sprche som strávil asi najmenej polhodinu,pretože ten tréning má naozaj vyčerpal a tú sprchu som naozaj potreboval.
Keďže som čoskoro prijatý do futbalového klubu a budem hrať čoskoro s ostatnými hráčmi,čo znamená,že si zahrám na zápase.
A veľmi som šťastný,že sa takto veci zlepšujú a to hlavne vďaka Vivien.
Bez nej by som asi bol teraz troska,ktorý pije,fajčí a šuká každú druhú.
Vďaka nej som lepším človekom.Len čo som vyšiel zo sprchy,tak stačilo len otvoriť dvere a hneď som bol vo svojej izbe.
Sprchu som mal hneď spojenú z mojou izbou,takže som nemusel polonahý chodiť po celom dome.
Na sebe som mal uterák a hneď som sa šiel pozrieť k oknu či náhodou nezazriem Vivien.
Stále naňu myslím a potrebujem byť s ňou znova.
Potrebujem bozkávať jej nežné,sladké a mäkké pery,pretože sa inak zbláznim.Rýchlo som do rúk schmatol mobil a napísal jej sms,že či je doma.
Odpísala do pár minút,takže som nemusel aspoň čakať dlho na odpoveď.
Napísala,že áno je a poslala aj tohto emoji :).
No,takže sa u nej zastavím.
Rýchlo som na seba hodila čierne tričko z nápisom Fuck a nohavice z dierami na nohách.
Vlasy som si apsoň trochu nageloval a na seba si dal svoju obľúbenú collinsku.
Apsoň sa jej budem viac páčiť.Rýchlo som preliezol cez okno a vyštveral sa na to jej.
Opatrne som zaklopal na okno,keď v tom mi hneď otvorila Vivien.
Na sebe mala legíny,v ktorých jej riť vyzerala bohovsky.
Na vrchu mala tielko a vlasy mala zopnuté do drdola.
Vyzerala úžasne.
,,Ale,prišiel si ma navštíviť,"povedala z úsmevom a otvorila okno dokorán,aby som mohol vstúpiť.
Hneď ako som vstúpil,tak som sa naňu vrhol.
Bozkával som ju na krku a na perách.
Viac som nechcel zájsť,pretože som veľmi dobre vedel,že by som mohol prekročiť hranicu a ona by si možno myslela,že som stále ten sukničkár,ktorému ide o sex.
Lenže ja jej chcem dokázať opak a nie jej dokazovať v tom,že sa zmýlila.,,Chýbala si mi,"zašepkal som,keď som sa poriadne nevedel ani nadýchnuť,pretože sme sa toľko bozkávali,že sme len zťažka dýchali.
Pozrela mi do očí tými jej nádhernými očami a usmiala sa.
,,Aj ty mne si chýbal,"povedala a potom som sa znova vrhol na jej pery,ktoré som bozkával minimálne hodinu.Práve vedľa seba ležíme a sledujeme netflix.
Navrhla to ona,takže ja som s tým len súhlasil.
Budem robiť čokoľvek čo chce ona,takže aspoň mám o zábavu postarané.
,,Krásne voniaš,"podotkla,keď zapla film a oprela sa o moju hruď.
Ja som si ju k sebe čo najviac privinul a vtisol jej bozk na čelo.
,,Nie viac ako ty,"povedal som z úsmevom a v tú chvíľu som vedel,že som tak šťastní v jej prítomnosti.
Je naozaj toto,čo som celý čas sa obával?
Neviem prečo,ale láska mi nepríde až tak hrozná,keď môžeme byť s človekom,ktorého naozaj milujeme.Keď začal film,tak som celý čas ho pozoroval a sledoval ako sa dvaja ľudia do seba zamilovavajú.
Milostný príbeh začal tým,že sa spoznali v ten večer na balkóne.
Tak nejak sa začal aj môj a Vivienin príbeh.
Začal sa u nej v izbe.
Neviem ako to bude pokračovať,ale viem,že ju chcem.
Chcem ju.
Neviem či budeme spolu navždy,ale budem žiť teraz s tým,čo je teraz a nie čo bude,pretože nikto z nás nevie,čo sa v budúcnosti všetko môže stáť.
Ale bolo mi pekné si predstaviť budúcnosť s Vivien.,,Rada sleduješ romantické filmy?",prehovoril som opatrne a ona len prikývla.
,,Milujem ich,"povedala rozhodne a ja som sa len usmial a bol som rád,že mám dievča,ktoré je také romantické a plné života.
Zrazu mi cinkol mobil a ja som ani ho nechcel zapnúť,no musel som,pretože by to mohla byť správa aj od trénera.
Lenže keď som sa pozrel do správ,tak ma skoro šlo poraziť.Písala tá kurva Kate,že či dnes nejdem do klubu si trochu užiť....
Čo vlastne chce?
Hneď som ju hodil do bloku a zablokoval si ju všade,kde sa len dalo.
Snáď už má nebude otravovať,pretože ja budem ležať pri svojej láske,ktorú tak veľmi zbožňujem.....Ďalšia časť.
Tak zamilovaným láskam to nejak funguje❤️💋😅.
YOU ARE READING
Nenávidím ťa sused môj
Romance,,Aaron,ako veľmi ťa nenávidím za to,že si ma zlomil,"zazneli slová plačúcej Vivien. Vivien je 17 ročné dievča,ktoré žije v New Yourku,krásne mesto,kde to všetko žije. Vivien je slušné,milé dievča,ktoré sa dobre učí a je z bohatej rodiny. Nikdy nepo...