40.kapitola/Posledný začiatok školského roka na strednej škole

11 2 0
                                    

Dnes je celkom výnimočný deň....
A to viete aký?Dnes ma čaká posledný prvý školský deň na strednej škole.
Od dnešného dňa som už v 4 ročníku a tento rok začína sa poriadne makať.
Oveľa viac intenzívnej prípravy budeme mať,pretože tento rok nás čaká maturita.
Za pár mesiacov sa taktiež môžeme tešiť na maturitný ples,ktorý nemôžem vynechať.
Nemám tam aj tak s kým ísť,takže som pozvala tam Grace s Kelly.
Aspoň sa zabavíme my.

Opatrne som vstala z postele a uvedomila si,že to už je najvyšší čas ísť do školy.
Ani sama som nevedela,že čo si mám na seba obliecť,takže som na seba hodila len jednoduché obtiahnuté šaty,ktoré boli na ramienka.
Vlasy som si nechala rozpustené a ani som si na seba nedávala výrazný makeup,pretože som ani nemusela.
Stačili mi len linky a riasenka.

,,No tak konečne tu máme maturantku,"zvolala matka,keď som podišla dole do kuchyne,kde už raňajkovala s Derekom.
S Derekom už boli dlho spolu,takže som si naňho aj celkom zvykla.
Najhoršie však bolo,že v noci som kvôli nim zaspať nemohla,keďže mali divokú noc.
Nech si idú radšej užiť na hotel a nie mňa tu rušiť,keď sa snažím zaspať.

,,Fakt super privítanie,"povedala som ironicky a rýchlo si odhryzla z toastu,ktorý som mala pripravený na tanieri.
,,Sadni si prosím Vivien,"vyzvala ma matka a ja som len nechápavo ju skúmala pohľadom.
Vedela veľmi dobre,že sa ponáhľam,no napriek tomu mi kázala si ešte prisadnúť si za stôl.
Nakoniec som ju počúvla,no bola som nervózna,pretože som sa fakt ponáhľala.
,,O čo ide?",vyšlo zo mňa a ona sa len nadýchla.

,,Chceme ti s Derekom oznámiť skvelú správu,"povedala z úsmevom a ja som len pozorne počúvala.
,,Budeš mať súrodenca,"vyhrkla nadšene matka a v tú chvíľu som len krútila hlavou.
,,Nie,to není možné,"povedala som jednoducho a ona len prikývla.
,,Ale je to možné zlatko."

Na to som len bez slova vstala od stola a hneď sa pobrala preč.
Ani sekundu som pri nich tam byť nechcela,pretože táto správa bola na mňa až príliš.
Nechcela som súrodenca.
No nemôžem sa hnevať na mamu za to,že si chcela užiť a nedávala pozor.
Ale v podstate je to jej vina.
No,ale možno to bolo aj schválne,možno chcela ďalšie dieťa.
Ako keby som jej ja nestačila.

Rýchlo som schmatla svoju kabelku,do ktorej som vložila mobil a hneď z domu vyrazila.
Na nohách som mala čierne topánky na podpätku a bola som rada,že som na nich vedela chodiť.
Ale viete na čo som najviac nahnevaná?
No asi na to,že pred 2 mesiacmi ma mama dotiahla k môjmu bývalému a k tomu som sa mu musela ešte pozerať do očí.
Nebolo to nič pre mňa príjemné a ona to stále nechápe.
Ako mi to mohla spraviť,keď veľmi dobre vedela,že čo mi spravil.
Vedela,že mi ublížil,no spravila to napriek tomu,čo o ňom vedela.
Veď to iná mi zakazoval s ním chodiť,tak prečo taká zmena?

Ale už to riešiť nemusím,pretože Aaron odišiel na vysokú školu a ja čoskoro odídem tiež.
Môj život sa o 160°otočí keď nastúpim na vysokú školu a to sa aj celkom teším.
Len dúfam,že nebude to také ako na strednej škole.

Keď som konečne stala naposledy na začiatku školského roka pred školskou bránou,tak som cítila ako keby to bolo ešte len nedávno,keď som nastupovala do prvého ročníka.
No teraz som maturantka a idem si užiť poslednú ročník.
Nebudem tie 4 roky oplakávať,pretože ja z tých 4 rokov vôbec nemám skvelé spomienky.
Stredná škola má zničila a musela som to zvládnuť až do tohto posledného rosnička.
Tak snáď ho zvládnem.

Zrazu mi prišla sms od Grace,že sa po škole stretneme v kaviarni a ja som na to napísala len,že ok.
Očividne sa chcela porozprávať aj somnou aj s Kelly.
Obe chodia na školu zdravotníctva,takže budú môcť robiť v zdravotníctve.
A ja pôjdem študovať právo,takže snáď sa mi to všetko splní....

Ďalšia časť.
Síce trochu krátšia ale to nevadí.
Takže koniec príbehu sa nám blíži a ja chcem len povedať,že aj keď tento príbeh ešte stále nepozná koniec,tak už ho mám aj premyslený.
Viem ako to skončí,ale to sa ešte nechajte prekvapiť🫢.
Ale bohužiaľ tento príbeh bude mať len prvú časť...



Nenávidím ťa sused môj Where stories live. Discover now