13.kapitola/Ona nebude len tvoja kamarátka

18 1 0
                                    

Pohľad Vivien

Keď som sa konečne dotackala na Aaronov tréning,tak som bola vyčerpaná z toho dnešného behania.
Ani som nešla domov.
Viem,že Aaron bude si ma doberať keď ma takto uvidí,ale sľúbila som mu,že prídem.
Nechcem sklamať svojho kamaráta.
Sľub vždy dodržím,takže Aaron môže byť vôbec rád,že má takú kamarátku ako som ja.
Hneď ako som vyšla na tribúny,tak som si ho všimla.
Už bol oblečený v drese,no ešte tričko na sebe nemal.
Von bol horúci deň,tak sa ani nečudujem,že ho nemal na sebe.
Ale musím byť úprimná,jeho telo je naozaj neodolateľné.
Možno aj preto,tak naňho niektoré baby letia.

Pohľad Aarona

,,Aha,tam je tvoje dievča,"povedal Dominik,keď sa sem dotackal a ukázal na Vivien,ktoré sedelo už na tribúne a usmievala sa.
Musel som sa pousmiať,pretože som ju znova rád videl a keď sa tak usmievala,tak som mal väčšiu motiváciu trénovať.
Snáď sa dostanem aj do družstva.
,,Ona nieje moje dievča,je to len kamarátka,"zavrčal som neunávne Dominikovi a on sa len zasmial.

,,Naozaj?Tak ak by to bola len kamarátka,tak by nechodila každý deň na tvoje tréningy a ako vidím,tak ona ťa nevníma len ako kamaráta a ty tak isto,"podotkol a ja som naňho vrhol len uštipačný pohľad.
Chcel som mu ešte niečo povedať,no v tú chvíľu prišiel tréner a potľapkal nás po ramene.
,,Tak som tu chlapci a snáď dnes bude ešte lepší tréning,"povedal a my sme sa s Dominikom iba na seba pozreli a potom šli sa venovať futbalu.

Pár krát som musel pozrieť ešte na Vivien,ktorá ma uprene sledovala.
Usmievala sa každú sekundu a mňa to viac motivovalo,no naopak má to aj rozrušovalo.
Stále premýšľam nad tým,že čo povedal Dominik.
Musím sa Vivien spýtať,že či ku mne niečo cíti viac.
Ale to by som ju asi najskôr urazil alebo niečo.
No nevidím na Vivien,že by ku mne cítila niečo viac.
Možno to nevidím preto,lebo to vidieť nechcem,ale čo ak ma Dominik pravdu?
No,ale zas je to moja chýba,pretože ja ju volám na každý svoj tréning.
Takže na tom bude niečo....

Pohľad Vivien

Sedím tu už skoro hodinu a sledujem Aaronov tréning.
Nikdy som nemyslela si,že má tak záujme futbal,no od kedy som začala chodiť na Aaronove tréningy,tak ma to začalo čo raz viac zaujímať.
Baví ma sledovať Aarona.

Zrazu mi zazvonil mobil a na displeji sa objavil napís Mamka.
Hneď som hovor prijala a už som začula z hovoru jej nepríjemné otázky.
,,Kde toľko chodíš?Prečo sa flákaš,keď máš byť v škole?"
,,Už som ti to vysvetlila ráno a niesom malé dieťa,tak to pochop,"povedala som prudko až som sa začala báť,že by ma mohli z dola počuť.
No našťastie si nič nevšimli.

,,Stretávaš sa s tým chlapcom však?",spýtala sa zrazu mama a ja som len preglgla.
,,S ktorým prosím?Veď nikto ma nemá rád už len preto,že aká som,tak s akým chlapcom by som sa podľa teba mala stretávať,"zasmiala som sa a v tú chvíľu som si uvedomila,že matke klamem.
Nielenže ju nepočúvam,ale k tomu ešte jej aj klamem.
Ale myslím,že robím dobre,pretože už niesom malé dieťa.
Zachvíľu budem mať 18 a ona by mala pochopiť,že už niesom malé dieťa.
,,Ja som sa len pýtala."
,,Nepýtala,len ma podozrieváš a myslíš si o mne,že som malé dieťa,ale niesom,tak už má s tým neotravuj,"povedala som rázne a zrušila hovor.

Mala som toho dosť,že sa správala ku mne ako ku dieťaťu.
Neustále ma kontroluje.
Pred tým než som spoznala Aarona,tak bolo so mňa slušne a zodpovedne dievča a teraz klamem matke a vypínam jej hovor.
Lenže zmena musí byť.
A chápem,že teraz má začala viac podozrievať,lenže nemôže mi zakázať sa prestať baviť s chalanom,ktorého mám náhodou rada.
Ach,vážne som to povedala?Mám ho rada?
Ale iba ako kamaráta a to je tak asi všetko.
Naozaj iba ako kamaráta?Veď by som nechodila tak často na jeho tréningy?
Nie,je to iba kamarát....

Keď sa jeho tréning skončil,tak tentokrát on prišiel za mnou.
Nemusela som zísť z tribúny dole,pretože on pribehol za mnou.
Na tvári mal úsmev a ja som sa musela tiež usmievať,pretože keď sa smial,tak som sa musela smiať aj ja.
Bože je to tak trápne....
Jak z romantickej knihy.

,,Užil si si tréning?",spýtala som sa,keď si ku mne prisadol a napil sa čistej vody.
Už bol aj spotený a tak si dal radšej znova tričko dole.
Musela som sa až na mieste zamrvieť,pretože ma jeho telo asi začalo rozptyľovať.
,,Hej,ale viac som si užil to,že si ma sledovala,"povedal a ja som sa len mierne zasmiala.
,,Myslela som si,že ťa ten futbal baví."
,,Veď aj ma baví a to len vďaka tebe,keby som nechodil do tej školy,tak by profesor neposlal zamnou trénera,"povedal a ja som sa len pousmiala.
Verila som všetkým jeho slovám,pretože mal naprostu pravdu.

,,Ale nepreháňaj toľko,"povedala som a on len pokrútil hlavou.
,,Nepreháňam,pretože je to pravda,keby si ty nebola na tej škole,tak by som do školy vôbec nechodil,pretože by ma to nebavilo,"vysvetlil a ja som sa usmievala ako blázon.
Neviem prečo,ale vždy som sa usmievala,keď som bola s ním.
,,Máš fakt super úsmev,"podotkol a moje líca očervenali.
Na to sa len zasmial a vytiahol niečo z ruksaku.
,,Chcel som ti dať túto čokoládu,ale roztopila sa,prepáč,že som ti nedal skôr,"povedal a ja som neverila vlastným očiam.
Sukničkár mi dával čokoládu?
Prečo?

"Čím som si to zaslúžila?",pozrela som naňho prekvapene a on sa len usmieval.
,,Za to,že tu si,za to,že čakáš hodiny kým neskončí mi tréning len aby si ma počkala,vieš čo to znamená?Pre mňa to znamená veľa,"povedal a ja som sa len usmiala a zobrala tú roztopenú čokoládu.
,,Nevadí,že je roztopená,ale hlavné je,že je od teba a je to od srdca,"povedala som a on sa len mierne zasmial.
Myslela som,že už viac sa usmievať nemôžem.

Pohľad Aarona

Keď si zobrala tú čokoládu a usmievala sa na mňa,tak som si myslel,že sa asi roztopím.
Vrhala na mňa ten najkrajší úsmev na svete a ja neviem prečo,ja som jej to opätoval tiež.
Prečo sa to deje???
Z akého dôvodu sa toto deje?
Ešte v živote som nekúpil čokoládu dievčaťu.
Dokonca ani.....
Len mi nehovorte,že som sa zamiloval,pretože to tak nemôže byť....

Ďalšia časť.
No Aaron sa nám očividne zamiloval,aj keď to sám nečakal.
Myslíte si,že si to prizná a pripusti si,že srdce už dávno odovzdal Vivien?



Nenávidím ťa sused môj Donde viven las historias. Descúbrelo ahora