27.kapitola/Kurva

10 2 0
                                    

,,Samozrejme,že tu môžeš prespať láska,"povedal z úsmevom a pritiahol si ma k sebe.
Musela som sa až usmiať,aj keď som teraz nemala náladu,ale pri ňom sa vždy usmejem.
Opatrne sa k nemu prilepim ako nejaký kliešť a objímem ho okolo krku.
Stojíme tam asi tak pár minút,kým zrazu niekto nezaklope na dvere.

Prudko sme sa obaja strhli a Aaron sa spýtal nahlas,že kto je to.
,,To som ja miláčik,prišla som ťa navštíviť a zistiť či si nechceš to rozdať,"zvolal akýsi ženský hlas.
V tú chvíľu som sa neveriacky pozrela na Aarona,ktorý stál na mieste ako socha.
Prudko otvoril dvere a pred dverami stala tá kurva,ktorú si k sebe nosil,keď ešte ani jeden z nás nemal tušenia,že sa do seba zamilujeme.

,,Čo to má znamenať?",vyprskla som,keď som uvidela to dievča v erotickom oblečení.
Hneď som sa pozrela na Aarona,ktorý bol tiež v takom šoku ako ja.
Čo tu sakra ona robí?On sa s ňou ešte stále kontaktuje?

,,Čo tu robíš Kate?",prehovoril Aaron a prekrížil si ruky na hrudi.
,,Myslela som si,že si to budeš chcieť rozdať a mala som o teba starosti,pretože si ma zablokoval,tak som prišla samá a ako vidím,tak už si pod papučou,alebo skôr iný človek,ale obaja vieme,že ty takýto slušný niesi však?",vyhrkla a falošne sa usmiala.
,,Kate ja ťa už v živote nechcem vidieť a ty to vieš veľmi dobre,"vyhrkol a ja som len sledovala,že čo sa tu práve odohráva.

,,Ale vieš,že som ti chýbala,tebe chýba sex a nie také dievča ako je ona,čo sa s tebou ani nevyspí,"povedala zúfalo a uškrnula sa na mňa.
,,Tak moja zlatá aby si vedela,že ja nepotrebujem sex,pretože mne ide o ňu s záleží mi na nej,takže ak si myslíš,že ja práve potrebujem sa teraz robiť nad nejakou kurvou,tak to si na omyle,"vyhrkol a musela som sa až pousmiať,pretože ma zahrialo pri srdci,že to povedal takto.
Vážne som si vybrala dobre.

Zrazu sa to dievča na mňa odporne pozrelo a prekrížila si na hrudi ruky.
,,On ti zlomí srdce,on chce len sex a sex a nič viac,ale uvidíš potom sama,"povedala z úškrnom a potom odišla.
Zrazu Aaron za ňou naštvane buchol dverami,že som sa až trochu zľakla.
Videla som ako ruky zatína v päsť a jeho výraz v tváre sa zmenil.

,,Aaron,si v poriadku?",prehovorila som opatrne a on sa len zťažka nadýchol.
,,Niesom v poriadku,pretože všade kde som,tak ma tá kurva prenasleduje,"povedal rázne a kopol do svojej stoličky,ktorú mal pri písacom stole.
,,Veď ako si povedal,že je to len kurva a ty taký niesi,"povedala som a on sa len zhlboka nadýchol.
Konečne sa ukľudnil a pozrel mi do očí.
,,Ale čo ak mala pravdu?Čo ak ti ublížim a to bude nechtiac?No skôr myslím tak,že čo ak sa opijem a sa vyspím s inou?",povedal opatrne a ja som sa musela len usmiať.

,,Neboj sa ja viem,že sa to nestane,pretože ti verím a kvôli mne by si sa vedel ovládať však?"
Na to len prikývol a usmial sa.
Pritiahol si ma do objatia a mala som pocit,že už má z neho ani nepustí.
V jeho objatí som sa cítila najbezpečnejšie.

,,Tak čo budeme robiť?Pozrieme si nejaký film?",navrhol Aaron a ja som len prikývla.
Na to sa len usmial a vášnivo má pobozkal.
Potom podiel k svojmu písaciemu stolu a zo šuflíka vytiahol svoj notebook.
,,Ale musíš navrhnúť ty,že čo si pozrieme,"povedal rozhodne a ja som sa len usmiala.

,,Prečo furt ja?Veď ja sa prispôsobím aj tebe,"povedala som z úsmevom a posadila sa na posteľ.
Mala som na sebe oblečené voľné oblečenie a ani som pri sebe nemala pyžamo.
Z reštaurácie som nešla rovno domov,ale šla som k Aaronovi,ktorý bol šťastný,že som tu.

,,Tak potom si pozrieme nejaký horor,"navrhol a v tú chvíľu mi zovrelo žalúdok.
Horory nenávidím,pretože najhoršie je na tom,že ak si to pozriem,tak potom nemôžem zaspať.
Ale viac sa zľaknem strašidelných scien a jumpscarov.
Ale čo by som nespravila pre človeka,ktorého milujem?
,,Tak dobre,"povedala som z úsmevom a rozhodla som sa,že mu ani nepoviem,že mám strach z jumpscarov.
Ak by som mu to povedala,tak by hneď zmenil žáner filmu a ja nechcem,aby kvôli mne niečo čo chce zmenil.

Keď zapol netflix a našiel nejaký zaujímavý horor,tak rýchlo zbehol ešte dole pre popocorn a coca-colu.
Neviem ako dnešný večer dopadne,ale chcem si ho naozaj užiť....

Ďalšia časť....



Nenávidím ťa sused môj Where stories live. Discover now