9.kapitola/Tréning

17 1 1
                                    

O pár dní neskôr.....

Pohľad Aarona

Už je to pár dní,čo chodím na novú školu a celkom ma to tam začalo aj baviť,keďže cez prestávky sa stretávam s Vivien a zájdeme si niekde do bufetu alebo len tak kecame.
Moja nová trieda ani z ďaleká nieje taká,akú som čakal.
Je to odporná a namyslenecká trieda,kde nikoho nezaujíma,čo si ten druhý myslí.
Myslím,že by som k nim tak skvelo zapadol keby som nestretol a nespoznal Vivien.

Práve sedím v lavici a rozmýšľam nad tým,že či vôbec ma zmysel chodiť do tej školy celkovo.
Ako výhoda je to,že sa tam bavím s Vivien cez prestávky a nemusím tráviť čas s tou odpornou triedou.

,,Pán Parker,"prehovoril učiteľ a ja som sa len zťažka nadýchol.
Opatrne som sa vrátil do reality a venoval sa tomu,čo odomňa teraz potrebovali.
,,Čo sa deje??",položil som otázku a on len prekvapene nadvihol obočie.
,,Myslím,že by som k vám mohol poslať trénera futbalu,ktorý trénuje mladých chlapcov na rôzne tréningy ak s tým nemáte problém,"povedal a ja som naňho len prekvapene pozrel.
,,Vyzerám,že by som hral športy?"
,,Áno,máte postavu aj všetko,čo by od športovca taký tréner mohol požadovať,"vysvetlil a ja som neveril vlastným ušiam.

Toto som počul prvý krát v živote.
Ešte nikdy nikto mi nedal ponuku na niečo,čo som v živote nerobil a okrem toho ešte kompliment ako dal mi profesor Brown.
,,Porozmýšľam,"povedal som rýchlo,no potom rýchlo zmenil názor.
,,Tak teda dobre,súhlasím s tým,"odvetil som a pán Brown sa na mňa len nadšene usmial a ukončil hodinu,ktorá aj tak už bola u konca.

Zatvoril som učebnice dejepisu a hneď ich hodil do tašky.
Rýchlo som vzal mobil a napísal Vivien správu,či sa nechce znova stretnúť,pretože sa s ňou potrebujem porozprávať.
Ona len súhlasila a tak som šiel ku školskému bufetu,ktorý nebol od mojej triedy ďaleko.
Už som si celkom aj zvykol na túto školu,no ak mám byť úprimný,tak sa mi nepáči,ako sa niektorí správajú k Vivien.
Znepokojujú ma niektorí ľudia.

,,No čau pán dokonalý,"zasmiala sa,keď ma zbadala.
Náš vzťah sa celkom aj zmenil.
Obaja sa už normálne bavíme ako normálni ľudia a to sa mi páči.
,,Čau slečna dokonalá,"vrátil som jej to a tiež jej venoval úsmev.
,,Tak čo si mi to chcel povedať?",spýtala sa a ja som si len prekrížil ruky na hrudi a oprel sa o stenu,ktorá bola blízko nás.

,,Budem chodiť na tréningy futbalu,pán Brown mi vybavil trénera,takže dnes by mal zamnou prísť,"vysvetlil som hrdo a ona sa len usmiala.
Videl som to na nej,že sa teší somnou.
,,Odkedy je z teba športovec?",spýtala sa a prekvapene má skúmala pohľadom ako keby chcela zistiť,či mám na to postavu.
,,Nikdy som nerobil žiaden šport,no chodil som vlastne do fitka a to je asi tak všetko,ale futbal som v živote nehral,"zasmial som sa a ona len prekvapene nadvihla obočie.

,,V živote som nevidela chalana,ktorý by nikdy nehral futbal."
,,No vidíš aj takí sú,"poznamenal som a venoval jej úsmev.
,,Som rada,aspoň budeš mať zábavu,snáď ťa to bude baviť,"povedala a zrazu jej úsmev sklesol.
,,Ty niesi rada?"
,,Samozrejme,že som aj ti to prajem,ale zatiaľ čo ty budeš hrať futbal,tak ja neviem,čo by mňa okrem čítania bavilo,"povedala sklesnuto a ja som naňu len smutne pozrel a chytil ju za rameno.

,,Neboj sa,to už nechaj na mňa,pretože ja nebudem jediný,čo robí niečo zaujímavé,takže sa toho neboj,hlavne nechaj to na mňa,"povedal som rozhodne a ona sa len usmiala.
,,Práve toho sa bojím,"poznamenala hneď a ja som sa len ironicky zasmial.
,,Aká si ty vtipná."

Potom keď zazvonilo na ďalšiu hodinu,tak sme sa rozlúčili a šiel som späť do triedy.
No v tú chvíľu si ma zastavil akýsi mladý pán,ktorý vyzeral ako športovec.
,,Dobrý deň,vy budete pán Parker však?",prehovoril a ja som už hneď pochopil,že to bude ten tréner.
Veď kto by ma len tak random dnes zastavil.

,,Áno,to teda som,"povedal som a nadhodil úsmev,aspoň aby som vyzeral dobre.
,,No takže ja som tréner futbalu Luis Keen,takže teší ma,"povedal a podal mi ruku,ktorú som hneď prijal.
,,Od pána Browna som počul,že vraj máte dobrú postavu a dostatočne ambície aby ste začali hrať futbal a očividne sa nemýlil,"povedal rozhodne a skúmal má pohľadom presne ako to robila Vivien.
Pri myšlienke na Vivien som sa musel jemne zasmiať.

,,Myslíte?"
,,Áno,pretože to aj vidím a ako som povedal,budem rád,keď do družstva prijmem nového mladého športovca,"povedal z úsmevom a ten chlap mi prišiel fakt sympatický.
No dnes mám fakt šťastný deň,aj keď futbal som v živote nehral.
Šport ma nikdy tak nebral,no teraz očividne od kedy som spoznal Vivien,tak sa začali diať samé zvláštne aj dobre veci....

Ďalšia časť....

Nenávidím ťa sused môj Where stories live. Discover now