Nauczyciel

32.5K 70 23
                                    

Siedziałam w ostatniej ławce jak to ja i gadałam z moją koleżanką Arią. Była lekcja Angielskiego wiec nie słuchałam za bardzo bo nie lubiłam tego przedmiotu ale niestety miałam zagrożenie wiec musiałam się zacząć uczyć. Pan White przez to mnie za bardzo nie lubił ale przed lekcje czasami przylapywalam jak się na mnie patrzył ale odrazu odwracał wzrok. Nie powiem ładny był ale jednak to nauczyciel wiec i tak nie miałam u niego szans.

*po lekcji*

-Panno Melody Pieterson proszę o zostanie chwilkę po lekcji- No świetnie a to była moja ostatnia lekcja dzisiaj a muszę zostawać dłużej.

-Dobrze proszę pana.

Gdy już wszyscy wyszli podszedł pod drzwi i zamknął je na klucz.

- Ale co pan robi?!- krzyknęłam.

-Dobra wiec słuchaj mnie Melody jeśli chcesz zdać ten przedmiot musisz się ze mną przespać- Co przepraszam bardzo ?

-Ale jak to prosze pana jest pan moim nauczycielem.
-I co z tego od dawna czekałem na te chwilę gdy w końcu będziemy sami- Zaczęłam krzyczeć- Już się w tym skrzydle lekcje skończyły nikt cie nie usłyszy.
-Dobra mogę się z panem przespać ale muszę zdać na 3.
-Może być ale słuchaj już na moich lekcjach dobrze? I mów do mnie panie suczko.
-Dobrze panie.
-I to mi się podoba.

Podszedł do mnie i zaczął zachłannie całować. Oddałam ten pocałunek.
Wdarł się językiem do mojej buzi i zaczęliśmy walkę o dominację którą oczywiscie on wygrał z czego się uśmiechnął.

-Dobra siadaj na krzesło kochanie i zdejmij tą spódniczkę.

Zrobiłam jak kazał ściągnęłam spódniczkę i usiadłam na fotelu gdy on wyciągnął ogromny czarny wibrator i korek analny. Przeraziłam się i chyba to zauważył.

-Kochanie nic ci się nie stanie to będzie dla ciebie przyjemność a teraz rozłóż nogi i ściągnij te piękne majtki chce zobaczyć twoją cipkę.

Ściągnęłam moje majtki a pan zaczął do mnie podchodzić i lekko masować łechtaczkę na co cicho jęknęłam.

-Jęcz kochanie chce to słyszeć.

Na co jeknelam jeszcze głośniej. Nagle włożył mi wibrator do cipki i korek analny do dupki. Nigdy nie miałam  nikogo w pupie jedynie raz palec i to tyle. Na szczęście był to mały korek ale i tak zabolalo a potem ten bol przejmienil sie w dużą przyjemność. Wibrator ustawił na największy poziom przez co odrazu moje soki zaczęły wypływać a ja jęczałam. Nigdy nie czułam takiego wypełnienia jak teraz. Zamknęłam oczy i oddałam się rozkoszy. Nagle zaczęłam czuć ze dochodzę i krzyknęłam.

-Dochodzę!

A pan włączył na jeszcze większe obroty. Nie sądziłam ze jeszcze jakieś większe są ale najwyraźniej były i nagle poczułam jak wielka rozkosz rozpływa się po moim ciele.
White podszedł do mnie i wyciągnął wszystko z mojego ciała.

- Teraz kochanie wejdę w ciebie może zaboleć. Jesteś dziewicą?

-Nie- Powiedziałam ledwo próbując unormować oddech.

-To dobrze bo by bolalo bardzo.

Po tym zdaniu ściągnął swoje spodnie wraz z nimi spodenki i zobaczyłam jego dużego penisa. Powiem tyle był duży nie wiem jak to sie ma we mnie zmieścić.
White podszedł do mnie wziął mnie na ręce i postawił na biurku. Wszedł pomiędzy moje rozszerzone nogi i poczułam jego główkę na moim wejściu. Wchodził powoli a ja jęczałam jak oszalała. Nigdy nie miałam czegos takiego w sobie.

Gdy wszedł już do końca dał mi chwile na przyzwyczajenie się i zaczął dosyć szybko we mnie wchodzić i wychodzić. Mimo ze przed chwilą doszłam zaczęłam znów czuć skurcze w podbrzuszu. Gdy poczuł ze zaczęłam sie na nim bardziej ściskać przyspieszył jeszcze bardziej. Doszłam a po mnie on.

To było piekne przeżycie.

JAK COŚ PISZCIE TU CZY WAM SIĘ PODOBA TROCHĘ SIEDZIAŁAM NAD TYM ZEBY TO DOBRZE NAPISAĆ (chociaż się starałam) JEST JUŻ 597 SŁÓW

MOZECIE PISAĆ JAKIE CHCECIE TEMATY NASTĘPNE BO NIE MAM ZA BARDZO POMYSŁU

sex shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz