Pokaz

16.5K 39 5
                                    

Siedziałam za kurtyną z prowadzącym Nicholasem.

-Dobra Alice zaraz wychodzimy przygotuj się- Powiedział Nick.

-Okii- Krzyknęłam.

Podeszłam do specjalnego stołu który jeździł. Rozebrałam się i położyłam się na nim na plecach. Nogi miałam rozłożone na boki jak najbardziej się dało co eksponowało moją cipke która były dosyć duża a ręce miałam także rozszerzone na boki co uwydatniał moje wielkie piersi. Po chwili usłyszałam jak Nicholas zaczął mówić do publiczności.

-Witam serdeczne panie i panów na dzisiejszym pokazie najnowszych zabawek erotycznych które będzie można zakupić odrazu po występie w sklepie. Za chwile przyjedzie do na Alice Sharper na której będziemy używać i pokazywać zabawki. Bardzo prosze Alice na scenę- Na co ludzie zaczęli głośno klaskać. Ludzie mnie tutaj znali poniewac byłam na prawie wszystkich pokazach.

Podszedł do mnie ochroniarz wziął wózek i wyjechał na sam środek sceny.

-Na początku sprawdzimy najnowsze dildo które ma 21 centymetrow i są na nim różne krostki co tylko pomagają dostarczyć kobietom orgazmu.

Nick wlozyl we mnie to wielkie dildo. Ruszał góra i dół wkładając i wyciągając zabawke ze mnie. Jeczalam głośno a każdy mógł to usłyszeć ponieważ miałam mały mikrofonik który znajdował się blisko mojej buzi.

Jeczalam głośno nie myśląc o tym ze około 3 tysiące ludzi patrzy na moją cipke która zaciska się na zabawce czując ze dochodzę.

Doszłam a soki zaczęły ze mnie wypływać.

-Prosze państwa widzicie że soki wypływają z naszej Alice i pewnie zabrudziły by nam cały ten stół ale my mamy na to sposób. Widzą państwo tą małą dziurkę na podstawie dilda? Właśnie tu wkładasz rurkę która wysysa wszystkie soki i daje je do specjalnego woreczka- Pokazał jak wkłada się rurkę i przyczepia do woreczka. Było to przyjemne bo przy okazji zasysało mi trochę łechtaczki.

-Dla panów także coś mamy. Prosze powitać niejakiego Jaidena Hamiltona- Ludzie także zaczęli głośno klaskać. On był taki sam jak ja czyli miał powiększone wszystko co się dało nawet fiuta a ten mieścił się we mnie idealnie.

-Jak państwo widzą mam tutaj specjalne urządzenie które imituje łechtaczkę kobiety która skacze po was w bardzo szybkim tempie- Wlozyl na kutasa Jaidena zabawke i włączył na duze obroty. Było widac jak zabawka skacze gora dół dając mu wielką przyjemność. Jęczał głośno i wiedziałam ze zaraz dojdzie bo zacisnął ręce w pieści.

Tak jak myślałam doszedł po chwili ściągnięto z niego zabawke Nicholas powiedział:

-To wszystko na dzisiaj. Wszystkie użyte dziś zabawki mozna zakupic przy wyjściu z sali. Dziękujemy wszyscy i do zobaczenia-Powiedział prowadzący a kurtyna się zasłoniła- Było nieźle.

Zeszłam ze stołka nie ubierając się i podeszłam do Jaidena.

-Może szybki numerek?

-Z tobą zawsze kotku.

Wziął mnie za rękę i zaprowadził do specjalnego pokoju z dużym łóżkiem i wieloma zabawkami i kajdankami.

Mężczyzna zaczął mnie zachłannie całować a ja pocałunek oddałam. Wdarł się językiem do moich ust i zaczęliśmy walkę o dominację którą wygrał. Chłopak przestał mnie całować i zaczął schodzić pocałunkami na szyje gdzie zostawił pare malinek. Po chwili wbił swoje usta w moją prawą pierś a lewą ugniatać sprawiając mi przyjemność. Jeczalam a ręką zaczęłam ciągnąć za końcówki jego brązowych loków na co jęknął mi w sutka. Chwile później zmienił pierś i lewą ssał i podgryzał a prawą masował.

Znudziło mu się to i calujac brzuch zbliżał się do łechtaczki. Gdy już byl nad cipką wpół w nią swoje usta pijąc moje soki z podniecenia. Wbił swój język do środka i penetrował nim wszystkie ścianki.

-Wejdź we mnie błagam!!- Wydyszalam.

Jak chciałam tak zrobił. Wszedł we mnie jednym sprawnym ruchem i dał mi chwile na przyzwyczajenie się. Gdy dałam mu znał ze może zacząć się ruszac to ruchal mnie ostro. Jeczalam tal głośno ze zapewne ludzie kupujący w sklepie nawet mnie słyszeli. Wilam się pod nim wiercąc się z przyjemności jaką mi dawał.

Po chwili zacisnelam się na nim i doszłam a on zrobił jeszcze kilka ruchów i także doszedł zalewając moją cipke spermą. Gdy doszłam do siebie to wskoczyłam na jego fiuta nabijając się w całości i zaczęłam po nim szybko skakać. Jeczalam mężczyzna także gapiąc się przy okazji na moje wielkie skaczące piersi. Gdy czułam ze dochodzę zaczęłam się na nim zaciskać i wbijałem paznokcie w jego plecy ale on trzymał mnie za biodra nie pozwalając się ruszyć.

-Co robisz?!- Krzyknęłam dysząc.

Nie odpowiedział mi ale zdjął mnie z siebie i położył na plecach w rozkroku na lozko przypinając ręce i nogi tak ze nie mogłam złączyć nóg ani ruszyć rękami. Podszedł do komody z zabawkami wziął lubrykant i korek analny 18 cm. Już nie raz używałam korków ale największe to 16 centymetrów a on dobrze o tym wiedział.

Podszedł do mnie wylewając lubrykant na zabawke i na swój palec który po chwili wlozyl w mój odbyt by rozprowadził maź. Gdy rozprowadził do konca to wlozyl we mnie zabawke która w najszerszym punkcie prawie nie weszła ale ale Jaiden wepchnął ją we mnie na co krzyknęłam z rozkoszy i bólu.

-Wole się w ciebie wbijać gdy masz coś w dupce bo się wtedy bardziej na mnie zaciskasz a wiem ze ty lubisz być wypełniona.

Po wypowiedzeniu tych słów podszedł do mnie i wszedł we mnie w połowie bawiąc się ze mną a potem już w całości nie dając mi czasu na przyzwyczajenie się do zabawki i fiuta w tym samym momencie zaczął się szybko ruszac. Jeczalam głośno chcąc go dotknąć ale ręce miałam przyczepione do kantów lozka. Soki się ze mnie wylewały a on co chwile ruszał zabawką. Miał racje kocham wypełnienie. Doszedł we mnie zalewając mnie ciepłym płynem na co ja także doszłam głośno jęcząc.

Wykuł mnie z kajdanek i wyciągnął ze mnie zabawke a ja poszłam się umyć on po mnie. Zaczęliśmy po pokazach się spotykać i używać różnorodnych zabawek i normalnego seksu.

————————————————————————

Sorka jak są jakieś błędy ale pisze to troszkę na szybko. Mam nadzieje ze się wam podoba piszcie pomysły na inne shoty.

Przeczytało łącznie wszytskie części już prawie 4 k osob szczerze nie wiem co powiedzieć bardzo wam dziekuje i prosze o gwiazdki buziaki do kolejnego<3

sex shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz