BDSM

21.5K 61 8
                                    

Nazywam się Emily mam 21 lat. Pracuje w klubie gdzie jestem w sumie wykorzystywana ale tego chce. Nie zmuszają mnie. W tym klubie są 3 zasady.

1. Nie krzywdzimy nikogo.

2. Mężczyzna musi sprawić kobiecie także przyjemność

3. Trzeba mieć powyżej 18 lat.

Są to 3 wymogi które są sprawdzane. Jeśli facet skrzywdzi kobietę zostaje wyrzucony z klubu i wpisany na czarną listę. Oczywiscie można używać jakiś zabawek i batów ale za zgodą kobiety ale raczej się nie zgadzamy.

***

Jest godzina 19 a ja mam zaraz mam dyżur gdzie napewno idę tańczyć na rurze ale jeśli komuś się spodobał idziemy do pokoju. Zaczęłam się zbierać i ubrałam krótka czarną spódniczkę i biały topik. Na to czarna skórzana kurtka. Spięłam włosy w koka pomalowałam się szybko i pojechałam moim Audi (imo Audi lepsze. Pozdrawiam autorka jeśli ktoś to wgl czyta) 19:54 byłam na miejscu zaraz zaczynałam swoją zmianę. Przywitałam się z barmanką Lucy i poszłam do pokoju gdzie się zaczęłam przygotowywać. Tylko chwile pocwiczylam pare układów i wyszłam na scenę na co ludzie wiwatowali. Zaczęłam obchodzić rurę seksownym krokiem po czym się na nią wspieram i obróciłam do góry nogami przez co było widac moje czarne koronkowe majtki. Wypięłam swoją pupę i ściągnęłam spodnieczke a po chwili także top. Zostałam w samej bieliźnie.

***

Po udanym występie zeszłam ze sceny i zobaczyłam mojego szefa Angela.

-Cześć Emily 3 chłopaków cie wynajęło na zaraz.

-Spoko wszyscy po kolei czy będę miała przerwy pomiędzy?

-Wszyscy naraz.

-Czekaj co?- spytałam ale już odpowiedzi nie dostałam. Szef sobie poszedł a ja mam zabawiać 3 typów naraz nie no świetnie. W sumie nigdy nie byłam nawet w trójkąciku a tu będzie jeszcze lepiej bo 3 mężczyzn i ja.

***

Po chwili weszłam do mojego specjalnego pokoju. Leżałam na łóżku z zasłoniętymi oczami i czekałam. Nagle usłyszałam 3 głębokie głosy rozmawiające ze sobą.

-Dobra Lucas ty bierzesz pierwszy dupke ja cipke a ty Louis usta.

-Dokładnie tak Tom- Dobra czyli był Lucas Tom i Louis. Tylko nie wiedziałam który to który oprócz Toma bo on gadał pierwszy.

- O suczka już na nas grzecznie czeka- Powiedział jeden z nieznajomych.

- No najwyraźniej. Chłopaki zabawcie się nią przez chwile ja poczekam aż ją rozgrzejecie.

-Okej- Odpowiedzieli równo a ja już się zaczęłam bać. Patrzyłam na nich ze strachem nie wiedziałam co się będzie działo.

Nagle nałożyli mi opaskę na oczy i knebel na usta po czym poczulam cos na mojej łechtaczce. Był to jeden gruby palec któregoś z chłopaków. Nagle dołożył drugi i trzeci. Zaczął nimi poruszać na co ja zaczęłam głośni jęczeć przez knebel. Poczułam skurcz w podbrzuszu przez zbliżający sie orgazm. Ktoś wlozyl mi palec w tyłeczek i doszłam. Soki sie ze mnie wylewały a ja byłam już zmęczona.

-Tom skończyliśmy- Powiedział jeden z nich.

-Dobra to wyjdźcie.

-Ale my tez chcemy sie zabawić.

-To macie problem wypad.

-Dobra wychodzimy.

I wyszli. Tom ściągnął mi opaskę i knebel z ust.

-Teraz będziemy sami suczko. Mów do mnie panie i jęcz jak najgłośniej potrafisz.

-Dobrze panie- Powiedziałam po czym poczulam jak wszedł we mnie jednym sprawnym ruchem.

Dał mi sie przyzwyczaić i zaczął sie szybko ruszać. Wilam sie pod nim a gdy już dochodziłam po raz drugi wbiłam paznokcie w jego plecy. Doszedł chwile po mnie.

Wziął mnie na ręce i usadził na fotelu ginekologicznym. Rozszerzył nogi jak najbardziej się dało i zaczął wycierać moją cipke chusteczkami. Gdy już dokładnie ją umył zaczął mi robic minete. Krążył językiem po moich ściankach coraz bardziej się zagłębiając językiem. Jego twarz była cała w moich sokach a ja po chwili doszłam tego dnia po raz trzeci.
Wstałam z fotela kleknelam przed nim i zaczęłam mocno ssać jego fiuta. Głośno jęczał i dociskał moją głowę bym wzięła więcej. Byl duzy wiec wszedł aż po gardło przez co się trochę dławiła ale zeby sluchac tych jęków było tego warte. Doszedł w moich ustach a ja wszystki połknęłam. Założył spodnie i koszulke po czym wyszedł z pokoju i często mnie zamawiał na krótki seks.

———————————————————————-

Hej mam nadzieje ze wam się podoba no nie umiem za bardzo opisywać tych scen ale się staram

Jeśli macie jakieś pomysły na one shoty to piszcie. Dawajcie gwiazdki pozdrawiam haha ps. 690 słów duzooo

sex shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz