Streamer

14.6K 39 5
                                    

Hejka ten rozdział będzie dosyć krótki bo nie mogę za dużo dzisiaj popisać a chce żebyście mieli rozdziały co takie 2 dni. Mam nadzieje ze mimo to będzie się wam podobało buziaki.

Mój chłopak David nagrywa jako streamer na jakiejś platformie streamingowej. Nie wiem jak się dokładnie nazywa bo nigdy się tym nie interesowałam.

Była juz godzina 21 a on dalej nagrywał wiec postanowiłam tam do niego pójść. Nie pokazywałam twarzy bo byłam poza kamerą na szczęście.

-Kotku za ile konczysz?

-Tak za 30 minut a co ?

-Wycisz się na chwile.

Cos tam kliknął i chyba się wyciszył.

-No juz.

-Dawno nie uprawialiśmy seksu i chciałabym to nadrobić.

-Dobrze Rosie możemy nawet teraz tylko czekaj się pożegnam i wyłącze streama.

Chyba się odwyciszyl (idk jak to napisac XD) i powiedział.

-Dobra ludzie na dzisiaj to koniec do zobaczenia jutro o 19.

Wyłączył kamerke i wyszedł z tego.

Podszedł do mnie i zaczął całować namiętnie. Popchnął mnie delikatnie na lozko które stało obok jego biurka gdzie nagrywał. Gdy juz leżałam pod nim zaczęliśmy ściągać swoje ubrania. Ja najpierw ściągnęłam mu koszulke i spodnie a on mi top i spodenki. Zostaliśmy w samej bieliźnie której się szybko pozbyliśmy. Byłam juz dosyć mokra a David wlozyl niespodziewanie dwa palce i zaczal energicznie ruszac. Głośno jeczalam z przyjemności. Po chwili dołożył swój język i jeździł nim po ściankach. Czułam ze byłam blisko orgazmu a gdy mężczyzna dołożył trzeciego palca doszłam zalewając jego palce i język moimi sokami które spijał ze mnie.

Gdy po chwili doszłam do siebie nie dał mi na długo odpocząć. Założył na swojego nie małych rozmiarów fiuta prezerwatywę i zaczal powoli we mnie wchodzić na co jeczalam. Gdy wszedł we mnie do konca dał mi chwile sie przyzwyczaić i wyszedł ze mnie a potem mocno pchnął. Powtórzył tą czynność jeszcze pare razy a ja mocno sie na nim zacisnelam i doszłam a on odrazu po mnie.

Wyrzucił prezerwatywę do kosza i podszedł do komody skąd wyciągnął sznury którymi przywiązał moje nogi i ręce do rogow lozka a ja lezalam na brzuchu. Nalał lubrykant na swojego penisa i zaczął powoli wchodzić w mój nierozciagniety tyłeczek. Odrobine piekło ale było to przyjemne. Był duży wiec nie było szans by zmieścił się cały a gdy był w 3/4 mojej dupki już nie mogło się więcej zmieścić. David się lekko wycofał i mocno pchnął na co krzyknęłam bo wszedł we mnie w całości.

Dał mi się chwile przyzwyczaić i zaczął powolne ruchy w mojej dupce. Po paru lekkich pchnięcia doszedł a ja nie byłam nawet blisko. Nie wyszedł ze mnie ale zaczął wkładać w moją cipke palce. Najpierw wlozyl dwa potem trzy a ledwo się zmieściły ale zmieściły cztery. Czułam takie wypełnienie ze doszłam głośno jęcząc.

Gdy wyciągnął ze mnie palce i fiuta podszedł do komputera gdzie zobaczył ze wszystko się nagrywało na żywo a oglądało to ponad 30 tysięcy ludzi.

Od tamtego czasu nagrywaliśmy nasz seks i staliśmy się parą od seksu.

————————————————————————

Hej mam nadzieje ze się wam podobało. Może to nie jest długi rozdział bo tylko 500 słów ale chociaż jakiś jest.

Dziekuje wszystkim co ro czytają i mam nadzieje ze dziś jeszcze dobijemy 2 k wyświetleń.

Bardzo prosze o gwiazdki i do zobaczenia buziaki<3

sex shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz