Pan

16K 88 3
                                    

Nazywam się Aurora mam 18 lat. Lubie starszych gorących mężczyzn a u mnie takich nie było wiec zainstalowalam aplikacje:

Znajdź swojego Pana(18+)
Na tej aplikacji są mężczyźni którzy dominują są władczy i chcą mieć przez jakiś czas swoją niewolnice. Wstawiłam swoje zdjęcie gdzie byłam w krótkiej spódniczce i białym topiku. Siedziałam tyłem do lustra i wypielam swój tyłek. Po chwili ktoś do mnie napisał.

Hot-Daddy.69- Chcesz poznać mężczyznę który będzie dominował dlatego pisze. Zaczynając rozmowę cześć jak się nazywasz?

Ja- Nazywam się Aurora. Tak chce poznać swojego pana który będzie dominował.

Hot-Daddy.69-Dobrze a wyślesz jakieś swoje fajne zdjęcie ? wiesz bez tych wszystkiemu ubrań niepotrzebne.

Ja- Dobrze a tez wyślesz swoje?

Hot-Daddy.69- Oczywiscie kotku.

Po chwili dostałam zdjęcie jego stojącego przyjaciela. Na zdjęciu wydaje się naprawdę duży. Ja wysłałam zdjęcie siebie w lustrze tylko tym razem bez ubrań.

Hot-Daddy.69- Gdzie mieszkasz?

Ja- Na ulicy Cukierkowej 63.

Hot-Daddy.69-Dobrze spakuj się jutro po ciebie podjade i jedziemy do mnie.

Ja-Dobrze panie. Do zobaczenia.

Hot-Daddy.69-Do zobaczenia suczko.

Po tym już nic nie napisał a ja się spakowalam i poszłam spać by wyspać się na jutro.

*** kolejny dzień godz 9:32

-Dzień dobry kto to się obudził- Powiedziała moja mama- Masz tu naleśniki z dżemem zjedz sobie.

-Dzieki mamuś. Wiesz jest jeszcze jedna sprawa.

-Jaka?

-Jade na tydzień do Alex. Dawno sie nie widziałyśmy i wiesz.

-Ale jak to na tydzień?!

-Camel daj sie wyszaleć córce ma 18 lat- Powiedział mój tata.

-Dobra możesz ale pisz często.

-Okej mamuś dziekuje. Jej brat zaraz po mnie przyjedzie.

-Jak to zaraz? Ale dobra okej jedz wyszaleć sie.

Poszłam do swojego pokoju wzięłam walizkę z ubraniami i czekałam na to aż pan napiszę. I wykrakałam.

Hot-Daddy.69-Zaraz będę pod twoim domem wychodź.

Ja- Okej będę czekać.

Zeszłam na dół i czekałam przed domem aż w koncu zobaczyłam czarnego Mercedesa. Wsiadłam do niego i zobaczyłam przystojnego bruneta. Miał brązowe włosy a przez opinającą koszule można było zobaczyć jego mięśnie. Napewno musiał chodzić na siłownie.

-Czesc kotku-Powiedział głębokim głosem a mnie przeszły ciarki.

-Czesc- Wtedy przypomniałam sobie ze nie znam jego imienia- Jak ty masz na imię?

-Andrew.

-Ładne imię.

-Dziękuję.

-Dobra a teraz zdejmij tą spodniczke i włóż sobie do dupki to- I wyjął z kieszeni mały korek analny.

-Ale ja nigdy nie miałam nikogo ani nic w tyłeczku panie.

-No właśnie trzeba cie rozciągnąć dla mnie. I tam to jest najmniejszy w mojej kolekcji.

-A możesz to go włożyć ja się boje- Powiedziałam serio bo wiem ze dużo osob to boli.

-Dobrze odwróć sie tyłem do mnie.

Ściągnęłam spódniczkę i odwróciłam sie do niego tyłem. Usłyszałam jak otwiera jakąś tubkę a chwile po tym jak odsuwa moje majtki i nalewa jakiejś mazi do środka tyłka. Włożył tam palca przez co odbyt zaczął mnie trochę piec. Rozprowadzał tą maź wewnątrz mnie bardzo dokładnie.

Nagle poczułam korek przy moim wejściu. Andrew zaczął powoli wsuwać we mnie zabawkę a mnie zaczęło coraz bardziej piec. Krzyknęłam gdy wsunął we mnie największą cześć korka. Trochę piekło ale jednak było nawet przyjemne.

-Nie boli nic ?

-Nie nie boli troszkę piecze.

-Zaraz przestanie. Prosze nie zakładaj spódniczki dobrze ?

-Dobrze.

I zaczęliśmy jechać.

***

Jechaliśmy juz z godzinę a mi zaczynało sie trochę nudzić. Było mi niewygodnie przez korek w tyłeczku. Cały czas jechałam w samych majtkach i koszulce.

Nagle poczułam rękę na moim udzie. Andrew zaczął pocierać lekko ręką wewnętrzną cześć mojego uda co było przyjemne. Po chwili zbliżył sie palcami do mojej łechtaczki i przez materiał koronkowej bielizny pocierać. Było to bardzo przyjemne przez to zamknęłam oczy. Po chwili odsunął materiał moich majtek i wlozyl we mnie palca i zaczął powolnie wsuwać i wysuwać.

-Jesteś dziewicą?

-Nie- Powiedziałam zgodnie z prawdą

-Sprawdzalas ile palców sie w tobie mieści ?

-Tak dwa- Już ledwo co mówiłam przez dyszenie z przyjemności.

Po tym sie juz nie odezwał tylko dołożył drugiego palca i zaczął szybko nimi ruszac. Próbował wepchnąć we mnie trzeciego palca co szło mu opornie bo nie byłam aż taka rozciągnięta ale jakoś nim wszedł co wywołało u mnie krzyk. Przez chwile bolało ale po chwili przerodziło sie to w rozkosz. Jego palce były w moich sokach. Kciukiem zaczął pocierać mój czuły punkt a ja zaczęłam czuć lekki skurcz w podbrzuszu. Jeczalam głośno gdy czułam ze dochodzę zatrzymał sie szybko na poboczu i przez chwile wyciągnął ze mnie palce na co jeknelam niezadowolona. Gdy sie zatrzymał szybko je wlozyl spowrotem i zaczął tez ruszac korkiem o którym zapomniałam. Po chwili doszłam z głośnym jękiem oblegając jego palca kolejną dawką moich soków której potem oblizal. Gdy dochodziłam do siebie po tym orgazmie zauważyłam ze dojechaliśmy pod jego dom.

————————————————————————

Bedzie 2 cześć!!!

Mam nadzieje ze sie wam podobało jeśli tak to prosze o gwiazdki. Gdy będą chociaż 2 gwiazdki zrobie 2 cześć ,,Pana''

Jesli macie jakieś pomysły to piszcie tu albo na pv.

Przeczytało te opowieści juz 111 osob a jest tylko jedna gwiazdka prosze abyście je dawali gdy wam sie spodoba.

Napisałam dużo moim zdaniem jest tu 842 słowa. Czesc.

sex shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz