Szatnia

12.4K 44 13
                                    

Mam na imię Laura mam 18 lat i chodzę do liceum. Mam chłopaka Dantego który chodzi ze mną od około 1,5 roku. Często uprawiamy seks bo to kochamy ale także kochamy się przytulać i spędzać razem czas. Zazwyczaj robimy to u kogoś w domu jeszcze nigdy nie uprawialiśmy seksu gdzieś poza domem a aktualnie siedzę na matematyce i się nudzę ponieważ chodzę na korki z tej lekcji i wszystko już umiem bardzo dobrze.

Z tych nudów postanowiłam powysyłać do mojego chłopaka pare seksownych zdjęć w samej bieliźnie które zrobiłam w domu. Gdy odczytał odrazu napisał:

Dante-Do szatni.

Ja-Dobra tylko tak za 10 min bo tłumaczy coś ważnego ok?

Dante-Niech Ci będzie.

Specjalnie to napisałam by sie chwilkę chłopak pomęczył i był bardziej podniecony.

Odczekałam te 10 minut i napisałam mu że będę czekać obok jego szafki na co nie odpisał tylko odczytał.

-Prosze pana czy mogę iść do toalety?

-Dobrze ale wróć szybko- Powiedział.

Wstałam z ławki i udałam sie w strone szatni. Gdy byłam blisko zauważyłam go mającego już dosyć duży problem w spodniach.

-Cześć- Powiedziałam.

-Siema. Musisz wysyłać takie zdjecia na Angielskim?

-Aaa faktycznie no miałeś angielski. Ale chociaż nie musiałeś sluchac tej baby.

-Chociaż tyle.

I zaczęłam go calowac na co on odrazu oddal mi ten pocalunek. Zaczęliśmy walkę którą on wygrał. Podczas pocałunku zaczął ściskać moje pośladki na co jeknelam mu w usta a on się zaśmiał.

Zaczął rozpinać moją krótką koszule a ja zaczęłam ściągać jego koszulke. Stanika także po chwili nie było. Gdy zostałam w samej spódnicy a on w spodniach przyssal się do mojego prawego sutka który podgryzał, lizał i ssał a ja nie mogłam się powstrzymać od jęków.

-Musimy być cicho kotku- powiedział po czym oderwał się od mojego sutka i postawił mnie na parapecie gdzie ściągnął moją spodniczke i majteczki po czym wsadził mi te majteczki do buzi - Teraz będziesz cicho.

I teraz przyssal się do mojego lewego sutka i zaczal ręką pocierać moją łechtaczkę. Było mi bardzo przyjemnie.

Po chwili jednak oderwał się ode mnie i zaczął zdejmować swoje spodnie i bokserki w ktorych był gruby i długi penis który jednak nie był w zupełności twardy co postanowiłam zmienic. Wyjelam swoje majtki, zeszłam z parapetu i kleknelam przed nim po czy wzięłam główkę penisa do ust i zaczęłam lekko ssac. Jednak on ręką przycisnął moją głowę do jego ciała przez co lekko się zadławiłam ale nadal mocno ssalam.

Gdy juz czulam ze jest w pełni twardy wyjęłam go z buzi i zaczęłam lekko pocierać o niego swoją cipką na co Dante wszedł we mnie w połowie wyszedł i pchnął po czym wszedł juz cały na co jeknelam. Dał mi się przyzwyczaić i zaczął wchodzić we mnie najszybciej jak umiał. Jeczalam wiec Dante zaczął mnie calowac by zagłuszyć moje odgłosy nie przestając mnie mocno ruchac.

Gdy czulam ze zaraz dojdę zaczęłam wbijać mu paznokcie w plecy a on przyspieszył co myślałam ze jest niemożliwe i doszłam a on nadal się we mnie ruszał przez co byłam dłużej w tym stanie błogości. Po chwili tego ruszania się jeszcze we mnie doszedł mocno i ze mnie wyszedł.

Nagle spojrzeliśmy na siebie i uświadomiliśmy sobie coś.

-Kamery!- krzyknęliśmy w tym samym momencie.

————————————————————————
Chcecie 2 cześć?

Przepraszam ze tam długo mnie nie było ale postanowiłam ze teraz rozdziały będą rzadziej może nie jak było chyba z 3 miesiące za co przepraszam ale może raz w tygodniu się postaram.

Bardzo prosze o gwiazdki i dziekuje wszystkim co to czytają. Przeczytało to juz 60 tysięcy osob. Jestem pod wrażeniem. Jeszcze raz dziekuje do zobaczenia misiaki<3

594 słowa.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 10 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

sex shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz