Sex shop+trójkąt

26K 69 9
                                    

Mam na imię Lucy mam 19 lat. Często przyjeżdżam do sex shopu w moim mieście. Lubie się zabawiać sama gdy nie mam z kim. Dzisiaj postanowiłam także pójść do sklepu i coś powybierać. Akurat miałam odłożone 1000 złotych na jakieś rzeczy bo rodzice sobie wyjechali na 5 dni a jak coś to kasy mi jeszcze przeleją nie jesteśmy biedną rodziną.

Jak postanowiłam tak zrobiłam postanowiłam pójść do sklepu i pokupywac nowości które dzisiaj zostały dostarczone. Zawsze w poniedzialki są  dostawy najnowszych kolekcji wiec ubrałam baggy spodnie jeansowe biały top i czarną rozpinaną bluzę. Włosy ułizalam i związałam koka.

Kochałam spacerki wiec postanowiłam przejść przez park czyli okrężna drogą ale jak mówiłam kocham spacery.

Weszłam do sklepu przywitałam się z Mickiem moim ulubionym sprzedawcą tutaj znałam go bo byłam częstym gościem. Weszłam do 3 alejki gdzie pisało ,,nowosci!!'' czyli to co kochałam. Zobaczyłam tam podwójny wibrator który wkłada się i do dupki i cipki. Odrazu go wzięłam. Wzięłam także nowe wibratory większe i dosyć duży korek analny do tego dildo i lubrykant. Przy kasie zobaczyłam jakieś dziwne jajeczko co się pompuje a potem włącza się przyciskiem wibrowanie. Czyli wibrator który można ustawić wielkość. Bez zastanowienia odłożyłam inne wibratory i wzięłam ten. Chciałam go przetestować bo nigdy takiego nie widziałam. Podeszłam do kasy gdzie stał już Mike.

-Cześć Lucy jak tam życie mija?-Zaczal mówić i kasować.

-No wiesz nawet dobrze a jak u ciebie?

-Tez dobrze. O widzę ze kupiłaś nasz najnowszy nabytek pompujący się wibrator. Kiedy jakaś kobieta go kupiła to wróciła godzinę później i powiedziała ze jest świetny wiec chyba poleca haha- Powiedział ze śmiechem.

-Haha-Zasmialam się.

-Dobra to wyszło 469 złotych.

Zapłaciłam banknotem 500 złotowym i wyszłam żegnając się. Zaczęłam iść w strone domu tym razem nie przez park bo chciałam przetestować nowości.

Szybkim krokiem znalazłam się w domu w 6 minut co zwykle zajmuje około 9/10 wiec supcio. Weszłam do domu zasłoniłam wszystkie rolety i usiadłam na kanapie w salonie odpalając porno na telewizorze. Siatka z zakupami leżałam obok mnie ja ściągnęłam spodnie i top oglądając jak dochodzi do zbliżenia. Gdy już się podnieciłam zapauzowalam film i wzięłam najnowszy wibrator i lubrykant. Byłam dosyć rozszerzona ale i tak nalałam na pompkę i powoli wkładałam najnowszą zdobycz do cipki. Gdy weszła cała zaczęłam pompować co było bardzo przyjemne.

Po chwili już tak się rozciągnęłam zabawką ze więcej nie pompowałam a włączyłam zabawkę na średnie obroty. Jeczalam głośno ale wiedziałam ze na średnim trybie nie dojdę wiec włączyłam najmocniejszy i zaczęłam się wić na kanapie z przyjemności. Masowałem sobie lekko piersi co dawało jeszcze większą przyjemność. Po chwili zaszczytowalam czując jak soki ze mnie wypływają. Wyłączyłam zabawkę i wyciągnęłam ją z siebie kładąc gdzieś obok próbując unormować oddech.

Postanowiłam zadzwonić po swoich dwóch kolegów bo miałam wielką ochotę na trójkąt. Marcus i Garry już po chwili do mnie przyjechali a ja wzięłam najnowsze zdobycze o poszliśmy na górę.

Chłopaki mieli wielkie fiuty bo dużo razy z nimi sypialam ale nigdy nie miałam obydwu naraz w sobie a przecież kocham trójkąty. Marcus miał 19,5 cm a Garry 20. Było to dosyć dużo dlatego często kupowałam korki i sie rozciągałam.

-Przebierzesz sie dla nas w ten strój seksownej pielęgniarki ? Proszę- Spytał Garry. Raz mu sie w nim pokazałam i chyba mu sie spodobało. Ale Marcus jeszcze nie widział.

sex shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz