❤️Merhabaaaa biliyorum bölümleri geç atıyorum bu yüzden çok özür dilerim sizden elimden geldiğince sizin için erken bölüm göndermek istiyorum fakat bu ay çok zor bir dönemden geçiyorum arkadaşlarım ihanet ediyor ve başka olaylar sözle tacize uğradım tehdit edildim bu yüzden bu psikolojide kendimi bir süre toparlamaya çalıştım biraz daha iyiyim elimden geldiğince size erkenden bölüm göndermeye çalışacağım bu hikayenin fragmanlarını tiktok hesabımda paylaşıyorum instegramı kapattım taciz ve tehdit olayından sonra haberiniz olsun.... ❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Ben istemiyorum ya ben ablamla abimi istiyorum nolur" dedi küçük Masal, abisinin ve ablasının ölümünden sonra ona bakacak kimse kalmamıştı Masal'da mecbur olarak kaçtıkları eve yani babasının yanına geri dönmüştü.
Babası Masal'a şiddet, baskı ve tacizde bulunuyordu bundan sebep de Masal ablası ve abisi ile evden kaçmıştı. "Senin abin ve ablan yok hepsi senin yüzünden Masal onlar senin yüzünden öldü!" Dedi Masal'ın babası bağırarak.
Küçük Masal korkarak geri çekildi "benim yüzümden değil senin yüzünden baba sen bize şiddet göstermeseydin kaçmicaktık" dedi Masal korkarak bu cesareti arkadaşının evde olmasından geliyordu arkadaşı Oğuz evde olduğu için babası Masal'a zarar veremezdi.
Oğuz yanlarına geldi "noluyo abi niye Masal'a kızıyorsun?" Dedi küçük Oğuz.
"Bişey yok" dedi babası ve odadan çıkıp bahçeye gitti.
"Masal iyi misin?" Dedi Oğuz , Masala yaklaştı ve Masala sarıldı.
"Oğuz benim yüzümden abim ve ablam öldü dimi" dedi Masal ağlıyarak.
"Hayır senin yüzünden değil Masal onlar seni korumaya çalıştı korudular da bak şimdi biz buradayız güvendesin ben burdayım senin yanındayım"
"Sende gitmezsin dimi Oğuz"
"Gitmem Masal gitsem bile seni asla unutmam tekrar bir araya geliriz belki yıllar sonra büyüyünce ben seni gözlerinden yada kokundan tanırım ve seni sonsuza kadar korurum sana asla ihanet etmem ben her zaman senin iyiliğin için çabalarım"
"O zaman birbirimize bir şey verelim onu saklayalım böylece birbirimizi asla unutmayız"dedi Küçük Masal ve boynundaki papatyalı kolyeyi çıkarıp Oğuza verdi.
"Ben sana en değerli şeyi vercem Masal" dedi Oğuz ve cebinden ablasının yüzüğünü çıkardı "bu ölen ablamın yüzüğü bana emanet etmişti ondan son kalan şey bu yüzük bende sana emanet ediyorum Masal bu yüzüğü sakın kaybetme kaybedersen senle ölsem bile konuşmam bu çok değerli" dedi Oğuz ve yüzüğü Masala verdi.
"Bunu herzaman koruyacağım Oğuz yanımdan asla ayırmicam"
"Söz mü?"
"Söz"
İki yakın arkadaş birbirlerine söz verdi ve son kez sarıldılar o günden sonra Oğuz ve Masal ayrı kaldı birbirlerini göremediler Masal oğuz'un verdiği yüzüğü, Oğuz ise Masalım verdiği kolyeyi saklıyordu birbirlerini özlediklerinde onlara sarılıyorlardı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oğuz'da onların yanındaydı ablamı ve abimi öldürmek isteyenlerin yanındaydı içimde büyük bir hayal kırıklığı oluştu nedenini bende bilmiyordum Oğuz'u daha yeni tanıyordum ve ona karşı hissettiğim duygular karmaşıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÜÇGENİ
Aksiyon"ben Masal ailesinin ölümüne sebep olan Masal şimdi benim zamanım intikam zamanı"