CAPITOLUL 28

316 38 49
                                    

FEMEIA TRĂDATĂ N-ARE MILĂ

A L E C


După ce am lăsat-o pe Endellion la cămin, am mers să mă întâlnesc cu Caleb la barul nostru obișnuit, din moment ce i-am promis că-și putea lua revanșa la poker.

Totuși, ultima persoană pe care mă așteptam s-o văd acolo era Thalia.

Mi-a zâmbit într-un mod drăcesc în timp ce prietenul meu a trecut pe lângă mine fără vreun cuvânt, lăsându-mă singur cu scorpia care mi-a rănit inima, pe ea. Imaginea cu Endellion mi-a înflorit în minte, plângând peste tablouri, pe podea în sufragerie, și m-am trezit cuprins de o furie întunecată. M-am întors pe călcâie să plec, fiindcă eram aproape să-mi încalc toate principiile și să-i șterg zâmbetul acela malițios de pe față cu un pumn.

— Știu cine e, a strigat în spatele meu, și am înghețat în loc, întorcându-mă cu fața către ea. De ce nu bem ceva și vorbim despre asta? a tors, îndulcindu-și glasul până în punctul în care mi-a venit să vomit.

— Știi un rahat.

— Fiica lui Peter Kreuk, fondatorul și solistul trupei Tribe, idolul tău din câte îmi amintesc, nu? Mama ei e Ophelia Kreuk, actriță cu patru premii Oscar până acum, și multe altele la fel de imp... i-am pus mâna la gură să tacă, și mi-am luat-o imediat, ștergându-mi-o de tricou, scârbit pentru că am atins-o.

— De unde știi?

— De unde știu nu-i important, Ryder, a luat o gură din băutura ei, apoi s-a așezat pe scaunul înalt, încrucișându-și picioarele într-o încercare eșuată de a fi provocatoare, dar tot ce-mi provoca imaginea ei era greață.

— Ce vrei, Thalia?

— Doar câteva fotografii, un rânjet care arăta cât de putrezită era de fapt i-a schimonosit gura, în timp ce a ridicat mâna în stânga, arătând către Crane care era așezat într-un separeu cu telefonul îndreptat către noi.

Să mă fut pe ea de soartă!

— Ce fotografii? Am scrâșnit din dinți.

— O îmbrățișare, și un sărut, apoi te las în pace. Nu te vreau înapoi oricum, dar vreau ca ea să plătească pentru ce mi-a făcut.

— Nu ți-a făcut nimic, scorpie, am lovit barul cu pumnul, paharul ei zgâlțâindu-se.

— Am fost exmatriculată din cauza ei, a ridicat din umeri neafectată.

— Ai fost exmatriculată din cauza ta, fiindcă ți-ai tras-o cu un profesor și i-ai distrus tablourile.

— Semantică. Dar ca să te conving, fii atent cum facem: ori mă săruți, ori merg la fiecare reporter și fiecare publicație și le spun cine e. Presupun că tăticul ei nu-și vrea progenitura în gura presei, mi-a râs în față. Oh, și dacă-i spui adevărul, voi afla, și fetița lui tati o să fie pe coperta fiecărei reviste de scandal din toată țara. Nu-mi pasă dacă e suficient de proastă încât să te ierte, nu-mi pasă dacă umbli după ea ca un cățeluș în continuare, dar o să vadă pozele astea și tu n-o să-i poți spune niciodată adevărul.

Mi-a înghețat sângele în vene.

Orice decizie luam, o răneam.

Dacă o sărutam pe Thalia, aveam s-o trădez în cel mai nenorocit mod. Dacă nu o sărutam, aveam să arunc viața pe care tatăl ei o proteja atât de tare la gunoi.

Am ales să-i păstrez secretul și s-o pierd, indiferent de suferința în care m-am aruncat de bună voie.

Merita să fie în siguranță, iar eu sigur ca dracu' nu o meritam pe ea. Urma să sufere o vreme, dar apoi avea să fie bine. Avea să treacă peste mine și să mă uite, fiindcă dacă viața ei ar fi scăpat de sub control din cauza mea, n-aș fi putut să mi-o iert vreodată.

Un Câmp de Păpădii - Seria Flori - Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum