CAPITOLUL 10

341 51 22
                                    

CEDARE ȘI CĂDERE

A L E C



Am înghețat.

Creierul meu părea prins într-un uragan atunci când acele buzele s-au presat de ale mele într-o atingere atât de fină încât ar fi topit și cea mai dură stâncă.

Asemenea tandrețe nu trebuia să fie pătată de furia care îmi pompa în vene, și mi-era teamă să mă mișc, teamă că aveam s-o rănesc dacă o făceam. S-a retras încet și a deschis ochii, acceptarea din ei fiind deznodarea tuturor legăturilor în care mă încătușasem singur. Blândețea ei, bunătatea ei, totul ei îmi făcea inima să se stoarcă în piept, durerea pentru ea, nevoia de a o avea fiind mai puternică decât oricare temere.

I-am cuprins fața ca de păpușă în palme, trecându-mi vârfurile degetelor aspre peste obrajii ei moi, iar ea a zâmbit, și acel zâmbet a fost ultima picătură.

Întregul club părea să se fi oprit în loc în jurul nostru, muzica risipindu-se într-o liniște atât de asurzitoare încât îmi auzeam bătăile inimii în urechi.

Nu meritam ceva atât de bun, atât de negreșit de curat, dar aveam s-o iau oricum. Chiar acolo, în mijlocul clubului aglomerat, mi-am permis cel mai egoist gest al existenței mele.

Ea.

I-am tras buza mușcată-ntre dinți cu degetul mare, apoi, după o altă mângâiere ușoară, mi-am strivit gura de a ei.

Acul a căzut, tot ceea ce încetinise în jurul nostru revenind la viață cu forța unei tornade.

Sărutul meu nu era nici pe departe atât de gentil ca al ei. Era răvășitor, menit să o plieze în brațele mele, să o facă să se topească sub atingerea mea.

Mi-am lăsat palmele să-i pice pe talie și am lipit-o de mine de parcă voiam să-mi imprim forma ei pe piele. Și-a strâns brațele mai tare în jurul meu atunci când mi-am trecut vârful limbii peste buzele ei, implorând-o să-mi deschidă, și a făcut-o.

Fute-m-aș! Avea cel mai păcătos gust din rai.

I-am prins ceafa în palmă, adâncindu-mă în gura ei, ceea ce din afară probabil arăta ca și cum voiam s-o înghit, dar nu mă săturam de ea. Era dulce, și înțepătoare și mă săruta cu stângăcia unei adolescente care săruta pentru prima dată, ceea ce mă înfometa și mai mult. M-am învârtit cu ea, lipind-o de cel mai apropiat perete, iar impactul a făcut-o să scâncească pe buzele mele, iar sunetul mi-a vibrat până în măduva oaselor.

Am întrerupt sărutul pentru a mă trezi din transă, fiindcă eram foarte aproape să îi ridic rochia aia nenorocită și s-o iau chiar acolo, în fața tuturor, să le fie clar cui aparținea.

Mi-am presat palmele de perete pe o parte și cealaltă a capului ei, prinzând-o ca într-o cușcă în timp ce o priveam de parcă era o enigmă pe care voiam s-o deslușesc.

Rujul i se împrăștiase în jurul buzelor și probabil și pe fața mea, iar penisul mi-a zvâcnit contra fermoarului atunci când și-a prins din nou buza inferioară între dinți, cu brațele încă înfășurate în jurul meu. Respirația îi era întretăiată și chiar și în lumina difuză din club, îi puteam vedea pupilele dilatate, negrul înghițindu-i albastrul aproape complet.

— Rochia asta arată al dracului de mult a răzbunare, i-am vorbit în ureche și mi-am lăsat o palmă să-i cadă pe șold, strângându-i pielea moale în pumn o clipă înainte de a o muta pe fundul ei, acțiune care a făcut-o să-și preseze coapsele între ele.

Un Câmp de Păpădii - Seria Flori - Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum