Ahmet bu durum sonrası yolda tekrardan yürümeye başlar bundan sonra otostop çekmemeye yemin eder ve yol boyunca yürür ve yaklaşık 2 km yürüdükten sonra şehirmerkezi tabelasını görür sıcaklığın ve yorgunluğun etkisi ile otel aramaya başlar yaklaşık 15 – 20 dk gezindikten sonra karşına bir Motel çıkar kapıdan içeri girer ve resepsiyona doğru ilerler ama resepsiyonda kimsenin olmadığını fark eder Masanın üzerindeki zili görürür ve ne işe yaradığını bilmez ve birKez dokunur ve alarm çalmaya başlar ve bir anda panik olur ve o sIrada resepsiyon görevlisi gelir...
"Welcome"
"Efendim banamı dediniz"
"Hoşgeldiniz demişmiştim , içinden der (bunuda bilmeyen bir cahile rastladım sonunda)"
"Hoşbulduk Müdür sana bir şey sorabilirmiyim Türkçeyi nerede öğrendin ?"
"İstanbulda turizm ve otelcilik okudum ek iş olarakta sokaklarda saat sattım hatta sırf İstanbulda değil şehir şehir gezdiğimi bilirim ....Peki seni buraya hangi rüzgar attı ?"
"Türkiyede yapamadım olmadı şansızlıklar yakamı bırakmadı bende başka bir ülkeye gitmeye karar verdim..."
"Peki neden Afrika !"
"Afrikada asker arkadaşım vardı o beni yanına çağırdı bende o yüzden geldim"
"İyi yapmışsın ben seni fazla tutmayayım oda anahtarını vereyim oda numaran 32 güzelce bir duşta alırsın yatar dinlenirsin..."
"Peki oda fiyatları ne kadar"
"Aslında 20 dolar ama sana kanım çok ısındı oyüzden sen 10 dolar ver yeter..."
"Teşekkür ederim"
Ahmet bavulu alır odasına dogru cıkar odanın kapısını açar içeri girerken sesli şekilde düşünür ve kesin 5 Dolarlık odayı önce 20 dolar deyip sonra 10 dolara indirim yaptım havası yaptı sanki ben anlamadım sanki yedim bende ama naparsın yokluğun gözü kör olsun der ve duşa girer yaklaşık yarım saat sonra duştan çıkar ve pijamasını giymek için bavulu açar ve bir bakar ki ne görsün kadın iç çamaşırı ve kadın kıyafetlerini görürür ve düşünür acaba kimin bavuluyla bavulum karıştı diye bavulu karıştırmaya başlar kimin bavulu diye , bir fotoğraf bulur fotoğrafa dikkatlice bakar uçaktaki kızı hatırlar ve içinde bir umut oluşur kızı tekrar göreceği için.. karnıda acıkmaya başlayan ahmet markete gider ve yiyecek reyonuna doğru ilerler orada ikisininde arkası dönükken çarpışırlar ve doğrulurken göz göze gelirler...
"Yinemi sen"
"Evet yine ben gökde ararken yerde buldum Seni"
"Sen neden arıyorsun ki beni"
"Seni ilk gördüğüm andan beri aklımdan çıkaramadım"
"Sen nediyorsun ya delimisin !"
"Bak sen istemiyorsun ama kader bizi tekrardan birleştirdi her işte Bir hayır vardır derlerdi de inanmazdım"
"Ya manyakmısın sapıkmısın yürü git işine"
"Tamam tamam be Bavullarımız karışmış ondan seni arıyordum hazır bulmuşken değiştirelim şu bavulları"
"Hadi canım bende acaba kimin bavulu ile karıstı diyordum ciddimisin sen"
"Evet çok ciddiyim"
"Peki o zaman nasıl yapacağız"
"Bir yer belirleyelim orada buşup bavulları değiştiririz"
" Heee tamam şu aşağıda bir kafe var yarın saat 14.00 'da buluşalım sanada uyarmı ?"
"Tmm olur olur tabi ki yarın görüşelim"
"Ozaman yarın görüşürüz"
"Tamamdır yarın saat 14.00'de görüşürüz.."
Ahmet bavul bahanesiylede olsa uçaktaki hoşlandığı kızla buluşma fırsatını yakaladı Ahmet Ve Uçakta Tanıştığı Kız Birbirlerinden ayrılırlar ucaktaki kızın alısverişi bittiğinden ve Ahmet yiyecek birşeyler almaya devam eder ve kasaya gelir aldığı birşeyin fiyatını yanlış görür kasiyerle tartışmaya başlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAŞKIN AHMET AFRİKADA
AdventureHerşeyi yaşayarak tecrübe etmeye calısan ve bununla birlikte başına bi hayli ilginç olaylar gelmesiyle Ahmet yeni arayışlar içine girer ve şansını Güney Afrika'da dener bakalım şansı dönücek mi ? senaryonun çalınma ihtimali olabilecegi düşüncesind...