Bölüm 6

34 6 0
                                    

 Kız Ahmet'in masasına gelir biraz laflarlar..

"Merhaba"

"Sanada Merhaba Hoşgeldiniz"

"Hoşbulduk"

"Ne İçersiniz"

"Aslında Pekte Vaktim Yok Bir An Önce Şu Bavulları Değiştirsekte Bende Gitsem"

"Olur Mu Hiç Ya Bir Oturun Soluklanın Birşeyler İçelim Ondan Sonra Gidersiniz..."

"Peki Ozaman Bari Soğuk Bir Kola İçeyim Bari "

"Bakarmısınız"

"Buyrun Efendim"

"Genç Bize 2 Tane Soğuk Kola Getirsene !"

"Peki Efendim"

 Garson Giderken Kendi Kendine Konuşuruz İnşallah Ben Bu Adama Saldırmadan Defolur Gider Yoksa Çok Kötü Şeyler Olucak Der Ve 2 Tane Soğuk Kolayı Getirir...

"Buyrun Efendim"

"Eyvallah Genç"

"Teşekkür Ederim"

"Afiyet Olsun Hanımefendi"

"Hadi Genç Şimdi Bizi Bi Yalnız Bırak Bakayım"

"Başka Bir İsteğiniz Olursa Seslenin Hemen Gelirim"

"Tamam Delikanlı Bir İsteğimiz Olursa Sesleniriz"

Garson ayrılır Ama Kafasına Bir şey Takılmıştır Arkadaş Bu Kadının Bu Adamın Yanında Ne İşi Var On Numara Hatun Birde Adama Bak Der Arkadaşıda Oğlum Adamda Para Vardır Hatunda Paragözdür Der ...

"Aslında Doğru Diyorsun Parası Olmasa Neden Baksın Bu Adama"

"Yani Başka Açıklaması Olmaz"

Ahmet Aslında Kızla Okadar Konuştu Uçakta Markette Ama Hiç İsmini Sorma Fırsatı Olmamıştı Ahmet Kız Hakkında Birşeyler Öğrenmek İçin Ve Daha İyi Tanımak İçin Sorular Sormaya Başlar...

"Bir şey Sorabilirmiyim"

"Tabi Buyrun"

"Biz O Kadar Konuştuk Ama Hala Birbirimizin İsimlerini Bilmiyoruz Benim Adım Ahmet Ya Senin ki ?"

"Benim İsmimde Melis Bu Arada Tanıştığıma Memnun Oldum Ahmet Bey !"

"Bende Çok Memnun Oldum Melis Bu Arada Sade Ahmet Desen Daha İyi Olur"

"Tamam Ahmet"

"Peki Melis Biraz Kendinden Bahsetsene"

"Aslında Pek Vaktim Yok"

"Biraz Daha Oturalım Kalkarız"

"Peki 28 Yaşındayım Buraya İş İçin Geldim Eğer Ki Anlaşabilirsek Çok İyi Bir İş Başarmış Olacağız"

"Hımm Anladım Peki Ne İşi ?"

"Kozmetik Sektöründe Çalışıyorum Eğer Uygun Bi Yer Bulup Anlaşırsak Buraya Bi Bayilik Acıcaz.."

"Vay Bu Çok Güzel Bir şey İnşallah Anlaşırsınız"

"İnşallah"

"Peki  Birazda Sen Kendinden Bahsetsene Ahmet"

" Ben 38 Yaşındayım Bekarım"

"Peki Sen Ne İçin Geldin Buraya ?"

"Ben Asker Arkadaşımın Yanına Geldim Buraya Askerden Sonra Buraya Yerleşmeye Karar Verdi Tam 16 Senedir Burda Yaşıyor.. Beni De Ne Zamandır Çağırıyordu Bende Geldim Sonunda..."

"Anladım Ahmet"

"Melis Sana Bir şey Daha Sorabilirmiyim"

"Tabi Ki Sorabilirsin"

"Sen Bekarmısın"

"Hayır Evliyim"

"Peki Eşin Neden Seninle Gelmedi"

"Aslında Eşimle Birlikte Gelecektik Ama İzinini Ayarlayamadı Ondan Gelemedi maalesef.."

"Anladım"

"Ahmet Yavaştan Kalkayım Ben Şu Bavulları Değiştirelimde..."

"Tamam Hatta Dur Hesabı İsteyimde Birlikte Kalkalım"

"Tamam olur.."

Ahmet Hesabı İster Hesap Gelir Hesabı Öder Bavulları Değiştirirler Melisle Birlikte Kalkarlar Ve Melis Teşekkür Eder Ahmette İnşallah Bir Daha Görüşürüz Der Ve Ayrılırlar Ahmette Motele Doğru Yola Koyulur Gecede Uyuyamadığı İçin Vücudu Uykusuzluktan Artık Pes Etme Noktasına Gelmiştir Motele Giriş Yapar.. Ahmet Odaya Kendisini Atar Atmaz Yatağa Uzanır Ve derin Uyku ceker..Bir Gün sonra Ahmet MoteldenArkadaşına Telefon Eder..

"Alo"

"Efendim Ben Halil Kimsiniz ?"

"Benim Ahmet Asker Arkadasın Hani Çagırmıstın Ya Yanına ?"

"Hatırladım Hatırladım.. Nasılsın Kardeşim ?"

"Çok Şükür İyiyim , Seni Sormalı ?"

"Bende İyiyim..Ha Bu Arada Ne Zaman Buluşalım Ahmet ?"

"Ne zaman Müsait Olursun Ona Göre Gün Ayarlayalım ?"

"Yarın İşim Erken Bitiyor Yarın Gel İstersen ?"

"Olur Benim İçinde İyi Olur.."

"Yarın Sen Sabahtan Yola Çıkarsın Ortalama Öğle 13.30 - 14:00 Arası Varırsın Cape Town'a Otobüsten indiğin gibi beni ararsın.."

"Ok Tamamdır Yarın Görüşürüz..

"Görüşürüz Kardeşim.."

ŞAŞKIN AHMET AFRİKADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin