"Aldıklarınız 20 euro tuttu efendim"
"Pardon Bir Yanlışlık Olması lazım 20 Euro Nasıl Tutar Ben Hesap Ettim 12 Euro Tutuyordu Kasaya Geldik 20 Euro Diyorsun Turistiz Diye Çarpmayamı Kalkıyorsun Beni"
" Beyfendi Ne Alakası Var İşte Alın Bir Daha Geçireyim Barkodunu Fiyatı Sizde Görün"
"Geç Bakayım Bir Daha O zaman"
"Buyrun Efendim 20 Euro İşte"
"Beyefendi Nasıl Oluyor Orda Salam Neden Fiyatı Yüksek Gösteriyor Reyonda Daha Düşük Yazıyor Ben O yüzden Aldım Yoksa Almazdım"
"Nasıl Beyefendi Ne Kadar Yazıyor ?"
"5 Euro Yazıyor"
"Beyefendi Yanlış Görmüş Olmayasınız Sakın"
"Yok Yanlış Görmedim Sen Bana Bakar Körmü Demek İstedin Arkadaşım Yoksa"
"Aman Estağfurullah Efendim Öyle Bir şey Demem Mümkün Bile Değil"
"Heee Demekki Mümkün Olsa Diyeceksin"
"Yok Efendim Yine Demem"
"Bak Bu Salamı 5 Euroya Verirsen Alırım Çünkü Etiketinde Öyle Yazıyor"
"Beyfendi Öyle Bir şey Yapamam Burada Böyle Bir şey Yok Pazarmı Sandınız Siz Burayı"
"Arkadaşım Ozaman Etiketi Neden Değişmiyorsunuz Milleti Kandırıyorsunuz İnsalar Kasaya Gelince Almaya Mecbur tabi..Olmaz Böyle Sizi Şikayet Edeceğim Müdürünüz Nerde ?"
"Müdürümüzü Napıcaksınız Beyefendi"
"Nikahıma Alıcam Napıcam Onunla Konuşucam"
"Niye Ki ?"
"Oğlum Sen Malmısın Yada Kafanda Sıkıntın Mı Var Söylede Gelsin Bak Yoksa Cıngar Çıkarıcağım"
Kasiyer Telefonla Müdürü Arar Ve Çağırır Müdür Gelir...
"Buyrun Beyefendi Nasıl Yardımcı Olabilirim"
"Müdür Bey Bakın Ben Bir Salam Aldım Fiyat Etiketinde 5 Euro Yazıyor KasayaGelince Fiyat Yükseliyor"
"Nasıl Fiyat Yükseliyor"
"Basbaya Yükseliyor Etiket Fiyatıyla Kasa Fiyatı Arasında Fark Var"
Müdür Kasiyere Söylenir Böyle Bir şey Varsa Oğlum Neden Değişmiyorsunuz Bizide Zor Durumda Bırakıyorsunuz Ahmet Ordan Lafa Atlar
"Müdür Bey Bence Bu Arkadaşın Pisikolojik Sorunları Var Gibime Geliyor Sorunlu Gibi"
" Galiba Haklısınız Beyefendi"
"Neyse Konumuza Dönelim Müdür Bey Ben Bu Salamı 5 Euro Diye Aldım 5 Euroya Verirsenz Alırım Yoksa Bırakıcam"
"Aslında Böyle Bİrşey Yapmıyoruz Ama Beyefendi Bu Seferlik Olsun Ver Oğlum Beyfendiye Salamı 5 Eurodan veriyoz"
"Müdür Bey Çok Kıyak Adamsın Tuttum Seni"
"Tekrardan Kusura Bakmayın Beyefendi Oğlum Git Hemen Değiştir Şu Etiketi Başka Sıkıntı Çıkmasın Bak Kovarım Seni"
Ahmet Yavaş Yavaş Marketten Çıkar Ve Kendi Kendine "Vay Be Ne Yaptım Ne Ettim Aldım Salamı 5 Euroya Ben Doğuştan Beleşçi Olarak Yaratılmışım Bunu Şimdi Dahada İyi Anladım" Der Ve Kaldığı Motele Doğru Yavaş Yavaş Yürür Etrafına Bakınarak Kendi Kendinede Söylenmeye Devam Eder Ne Süper Hatunlar Var Diye Artık Motelin Kapısından Girer Ve Resepsiyon Görevlisiyle konuşur..
" Selamun Aleykum"
"Resepsiyon Görevlisi Şaşkın Şekilde Bakar Suratına"
"Oğlum Allah'ın Selamını Verdik Selamun Aleykum Dedikmi Aleyküm Selam Denir Öğren Bunları"
"Ahmet Bey Ben Türkçe Biliyorum Tamamda Benim Dinim Farklı"
"Olsun Farklıda Olsa Öğren Bunlarıda Biri Selam Verdiğinde Demin ki Mal İfade İle Kalma Ama Yol Yakınken Gel Müslüman Ol"
"Sağolun Ahmet Bey Size İyi Günler.."
"Sağolasın Eddy"
Ahmet Odasına Doğru Çıkmaya Başlar Bir Yandan Da Yarın Buluşacağı İçinde Biraz Heyecanlıdır Odasının Kapısını Açar Ve İçeri Girer Çok Aç Olduğundan Marketten Aldıkları İle Karnını Doyurur Ve Saat Baya Geç Olmaya Başladığından Uyumak İçin Yatağa Girer Çok Yorgundur Ama Yatakta Bir Sağa Bir Sola Döner Buluşma Heyecanı Sardığı İçin Bir Türlü Uyuyamaz Zaman Geçer Bizimki Hala Yatakta Uyanık Bir Vaziyette Boş Boş Bakınır Ve Kafasında Planlar Kurar Ne Yapıp Edip Kızı Kendine Aşık Etme Niyetidedir Hava Aydınlanmaya Başlamıştır Ve Bizimki Hala Uyuyamamıştır Bu Böyle Olmayacak Der Ve Yataktan Kalkar Bari Bir Duşa Gireyim Der Duşa Girer Ve Bir Anda Sular Kesilir Yarım Yamalak Yıkanmıştır Bari Biraz Durayım Der Ve Bekler Biraz Sular Gelir 5 Dk Sonra , Hemen Oyalanmadan Duşumu Alayım Çıkayım Derdine Düşer Ahmet Bir Daha Kesilme Olasılığı Olabilir Diye Tekrar Yıkanmaya Başlar Ama Bu Seferde Elektirik Kesilir..Suyunda Isınması İçin Elektirik Olması Lazım Bizde Ne ŞansıVar Anlamadım Gitti der.. Ama Duşa Devam Etmeye Devam Eder Buz Gibi Suyun Altına Girer Üşüyerek de Olsa Duşunu Alır banyodan Çıkar Giyinir Kahvaltısını Hazırlar Yer Ve Biraz Dolaşmaya Çıkmaya Karar Verir Ordanda Kızın Yanına Giderim Diye Düşünür..
" Ahmet Bey Hayırdır Ayrılıyormusunuz Motelden Bavulunuzuda Almışsınız Yanınıza"
"Yok Yok Ayrılmıyorum Uçakta Bir Bayanla Bavullarımız Karışmış Bavulları Değiştireceğiz Dün Markette Karşılaştık Bugünde Buluşup Değiş Tokuş Yapacağız"
"Hımmm Anladım Bende Bavulla Görünce Sizi Ayrılıyorsunuz Sandım Da Üzülmüştüm"
"Yok Daha Buralardayım"
"Bu Güzel Haber Görüşürüz Ahmet Bey"
"Görüşürüz Eddy"
Ahmet Otelden Çıkar Çarşıda Biraz Gezindikten Sonra Buluşacakları Yere Gider Ama Daha Buluşma Saatine 2.30 Saat Kadar Vardır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAŞKIN AHMET AFRİKADA
Phiêu lưuHerşeyi yaşayarak tecrübe etmeye calısan ve bununla birlikte başına bi hayli ilginç olaylar gelmesiyle Ahmet yeni arayışlar içine girer ve şansını Güney Afrika'da dener bakalım şansı dönücek mi ? senaryonun çalınma ihtimali olabilecegi düşüncesind...