Artık yürüye yürüye yolu yer bizim iki kafadar , ilk yaptıkları şey önce biraz dinlenmek olur , sonra cevresini gezip fotoğraf çekelim derler..
"Kardeşim çıkart ordan makinayıda kaliteli fotolar çekelim"
"Tamam cıkartıyom kardeşim al önce benim fotoları cek ama.."
" Tamam çekerim önce bi cevreyi cekem sonra seninde fotonu çekerim"
"tamam"
"Kardeşim poz ver foto ahmet klas fotolarını çeksin hadi yine iyisin başkası olsa ücret alırdım"
"Ne üçkâğıtçı adamsın kardeşinden de mi para alıcan"
"Makine benim olsa alırdım(gülerek)"
"ayıp len"
"Bu devirde parasız olmuyor be kardeşim.. neyse şimdi sende sıra fotolarımı karizma cek kardeşim alem erkek görsün"
"Doğruda kardeşini de herkesle bir tutma..tamam len ben cekicem kötü mü cekicem ama sen kötü çıkarsan mesuliyet kabul etmem"
"Ayıp len nasıl mesuliyet kabul etmiyon fotoları cekte telefonla bi selfie yapalım sonra"
"En kötü fazladan 2 kere cekerim aynı pozu gerisine karışmam..tamam yapalım selfie midir nedir işte ondan da"
"Tamam anlaştık 2 kere fazladan cekersin..İşin bitti galiba hadi şimdide selfie zamanı"
"Bitti işim tamam teli çıkartayım selfie cekelim aha şarj bitmiş iyimi"
"Ne adamsın telinin şarjı bitiyor takmıyon sarja ben çıkartayım en iyisi sende iş yok bugün anam bendede bitmiş ya"
"Hani sen teli sarja takmısmısın Ahmet ne oldu üşendin mi sende"
"Nerden bileyim telin şarjının biteceğini ya "
"Ben tele bakıcaktım bana akşamdan tenis işkencesi izlettin yapıcak bişey yok bari kaçıyım diye erken yattım yatağa bana unutturdun.."
"Ne alakası var ya , benim içim yanıyor selfie yapamadım diye sende ne diyon"
"Bidaha ki sefere artık yaparsın"
"Moralim bozuldu ya devlet başkanı olsam bugünü yas ilan edicem o derece"
"yok artık ebesinin damı Ahmet"
"Selfie yapamak nedir biliyon mu Halil hele ki güzel yerlerde içim yanıyor"
Ahmet bugünde iyi gezmiştir ama selfie yapamaması içine oturmuştur , Bi iş tam olmaz mı diye de kızar kendi kendine daha önceden yasadığı olaylar aklına gelir , içinden der bari parayı buluyumda hacca gidiyim belki işlerim düz gider..Halil Ahmetin Çok Üzüldüğünü Görür Ve Bari Selfie Yapamadı bari Söz Verdiğim yere götürüyüm Ahmeti der , Aslında Yarın götürmeyi düşünüyordu halil Ama Ahmetin morali yerine gelsin diye bugünden götürmeye karar verir ve Ahmete Seslenir..
" Ahmet"
"Efendim Halil"
"Hadi kalk gidiyoruz"
"Nereye gidiyoruz benim bir yere gitme hevesim kalmadı bir selfie çekemedim zaten içimde uhte kaldı..."
"Ahmet sen ne takıntılı adamsın ya bırak şimdi selfie melfie bak herşeyi unutacaksın gideceğimiz yerde.."
"Ne alaka oğlum nereye gidicez Ki"
"Süpriz"
"Süpriz mi ne süprizi Halil ben sevmem süpriz müpriz bana direk söyle yoksa küserim gelmem"
"Lan Ahmet karı gibi çenen düştümü kapanmıyo ha sen en çok nereye gitmek istiyorsan oraya gidiyoruz"
"Benim hiç keyfim yok Halilim ya sen bensiz git .."
"Sen anlamadın herhalde oğlum mektebe yani geneleve gidiyoruz işte amk başımın etini yemiyormuydun genel ev genel ev diye hadi gidiyoruz işte he yinede gelmiyorsan ben gidiyorum biraz rahatlamaya ihtiyacım Var"
"Lan topik başta süpriz süpriz diyip bana boşuna zaman kaybı yaptıryorsun mektep de bana , hadi hadi gidek patlamaya hazır bomba gibi..."
"Patlamak derken ortalığı dağıtma polislik olmayalım"
" Yok iyi öyle değil iyi anlamda anlarsın ya"
Ahmet mektep mektep diye diye sonunda Halille geneleve giderler Ahmet ordada illa takıntılı olduğunu belli eder..
" Halil sana bişey sorucam kanka"
"Sor Ahmet"
"Burda siyahi hatunlar var dimi bak beyazlarsa bastan söyle hiç girmeyim"
"Var Ahmet siyahi hatunlar neden taktın siyahi hatunlara ?"
"Ya Halil şimdi beyaz tenli hatunlar heryerde var çokta maçlara çıktık onlarla.. siyahiler cogu olaylarda üstün oluyor örneğin : baskette , atletizmde ve futbolda bu işte de onlar çok iyidir kanımca.."
"Tamam madem öyle diyosun sen kesin sonucu al bidakine bende denerim ama önce sen test et.."
"Ayıpsın bende.."
"Fazla hızlı olupta ürkütme tamam mı"
"Ürkütme derken neyi kastettin tahmin ettiğim mi"
"Hatunu sen neyi anladın"
"Ok ürkütmem.. aynı şeyi düşündüm bende başka ne olucaktı ki"
"Başarılar"
"Hayrola sınava mı giriyom sandın beni"
"Buda bi sınav şöyle düşün teoride olanı pratikte ne kadar iyi yapıcan bu onun sınavı olucak "
"Hee mantıklı bu dediğin saolasın kardeşim sanada başarılar"
"Ben okulda genelde ödevleri başkalarına yaptırırdım sınavda kağıt değiştirirdim başkası sınav kağıdımı doldururdu bu işte sınav dimi sınavı ben vermiyecem msj'ı aldın sen.. ben yormam kendimi konu sınavsa tembellik gelir bana Ahmet"
"Vay Halil seninde içinde tembellik oldugunu hissetmiştim"
"Nerden anladın"
"Ben tembelliğin kitabını yazmıştım hatırlarsan"
"Bilmem mi Ahmet.. hadi neyse biz işimize bakalım"
"Aynen"
Halil ile Ahmet küçük işlerini hallettikten sonra yarın sabaha Robben island'a Gitmek İçin hazırlıkları yaparlar..Sabah erkenden kalkar halil kahvaltı yine maceralıdır yine mücadele eder ahmeti kaldırmak için..
"Ahmet kalk len sofra hazır yemek yiyelim yolculuk var.."
"Ya yapma kız fena oluyorum"
"Ahmeti dürterek oğlum benim bak genelev sana yaramıyorsa götürmeyim seni bidaha oralara.."
"Halil ne işin var şurda iki dakka geç gelsene dünkü hatunla maçın uzatmalarını rüyamda oynuyordum.."
"Ne adamsın ya liseli ergen gibi rüyalanıyon mu bide dünkü olayın üstüne kalk elini yüzünü yıka sofraya gel.."
"Tamam kalktım ufaktan sen çayımı koy ama açık olsun kanka"
"Tamam hadi koyuyorum çayı hızlı ol biraz"
"Hemen geldim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAŞKIN AHMET AFRİKADA
AdventureHerşeyi yaşayarak tecrübe etmeye calısan ve bununla birlikte başına bi hayli ilginç olaylar gelmesiyle Ahmet yeni arayışlar içine girer ve şansını Güney Afrika'da dener bakalım şansı dönücek mi ? senaryonun çalınma ihtimali olabilecegi düşüncesind...